2 meter bak 720liter.


wat heb jij gedaan met de achterkant. Heb jij het piepschuim daar ook besmeert met epoxy?
 
Hahaha, ik was bezig:Dk:Dk:pk
ooh oke :Dk en nog een vraag en dat laat ik je met rust. Heb jij het zo vast gekit dat er geen water achterkan? Want ik ben nogal bang dat mijn alen erachter gaan zitten en doodgaan of dat zodra ik het zo kit dat ze er niet achter kunnen het water stil komt te staan en gaat rotten.
 
ooh oke :Dk en nog een vraag en dat laat ik je met rust. Heb jij het zo vast gekit dat er geen water achterkan? Want ik ben nogal bang dat mijn alen erachter gaan zitten en doodgaan of dat zodra ik het zo kit dat ze er niet achter kunnen het water stil komt te staan en gaat rotten.
Nee, dat niet. Bij nader inzien had ik het wel beter kunnen doen, gaat allemaal vuil achter zitten:oops:
Dus ik zou het wel doen, en al helemaal als je bang bent dat de alen erachter zullen blijven.;)k


Je mag me zoveel vragen als je wilt hoor:daisy:
 
Nee, dat niet. Bij nader inzien had ik het wel beter kunnen doen, gaat allemaal vuil achter zitten:oops:
Dus ik zou het wel doen, en al helemaal als je bang bent dat de alen erachter zullen blijven.;)k


Je mag me zoveel vragen als je wilt hoor:daisy:
hartstikke bedankt :iloveyou:
maar genoeg vragen voor vandaag:Dk. ga nu weer 'lekker' huiswerk maken en dan eten en daarna de volgende laag epoxy toevoegen.
 
uch.. wist niet dat je hiermee klaar kon zijn?? :juggle:



Is het niet een oneindige bezigheid van iets nutteloos? Een niet praktisch systeem om je te leren luisteren en je aan te passen aan de maatschappij door iedereen in kaders te stoppen vanaf de basisschool alsof je een kind van 11 niets meer bij kan leren en ze hele toekomst maar afschuimt op een stomme test die maar 1 ding test en je vervolgens in een hokje stopt. En dan ook nog een onpraktisch iets wat je individualiteit remt. Het enigste waar ik ze dankbaar voor zou zijn is dat ik veel vrienden heb ontmoet maar dat is dan ook het enigste
 
uch.. wist niet dat je hiermee klaar kon zijn?? :juggle:



Is het niet een oneindige bezigheid van iets nutteloos? Een niet praktisch systeem om je te leren luisteren en je aan te passen aan de maatschappij door iedereen in kaders te stoppen vanaf de basisschool alsof je een kind van 11 niets meer bij kan leren en ze hele toekomst maar afschuimt op een stomme test die maar 1 ding test en je vervolgens in een hokje stopt. En dan ook nog een onpraktisch iets wat je individualiteit remt. Het enigste waar ik ze dankbaar voor zou zijn is dat ik veel vrienden heb ontmoet maar dat is dan ook het enigste
Hahahaha, ik vind school daarentegen nog wel leuk, sommige vakken dan tenminste. Worden wel interessanfe dingen vertelt. De leraren zijn ook niet onaardig:Dk:pk
 
Hahahaha, ik vind school daarentegen nog wel leuk, sommige vakken dan tenminste. Worden wel interessanfe dingen vertelt. De leraren zijn ook niet onaardig:Dk:pk
dat zeg ik niet. Vind het ook niet zo erg meer. Maar ik vind het systeem gwn niet praktisch en slecht. Leraren zijn wel chill en de vakken vind ik ook niet erg maar ze leren niet om je kennis bij te brengen maar bijvoorbeeld om een goed cijfer te halen voor toetsen. Ik zie hier het nut niet van in. Je zou bijvoorbeeld denken dat als je een slecht cijfer haalt, je dit zou moeten mogen inhalen zodat je de stof wel goed kent. Maar dit mag meestal niet, dit vind ik onacceptabel. Je krijgt dus een cijfer, toont inzet om de stof wel te willen leren en vervolgens vinden ze het niet oke omdat het systeem het zo zegt terwijl je primaire doel zou moeten zijn dat je de toets goed maakt als indicator voor het feit dat je goed hebt geleerd en de stof weet. Maar dat is niet zo in het onderwijs

maar laten we hier over ophouden. Dit is het aquaforum:sorry:
 
dat zeg ik niet. Vind het ook niet zo erg meer. Maar ik vind het systeem gwn niet praktisch en slecht. Leraren zijn wel chill en de vakken vindt ik ook niet erg maar ze leren niet om je kennis bij te brengen maar bijvoorbeeld om een goed cijfer te halen voor toetsen. Ik zie hier het nut niet van in. Je zou bijvoorbeeld denken dat als je een slecht cijfer haalt, je dit zou moeten mogen inhalen zodat je de stof wel goed kent. Maar dit mag meestal niet, dit vind ik onacceptabel. Je krijgt dus een cijfer, toont inzet om de stof wel te willen leren en vervolgens vinden ze het niet oke omdat het systeem het zo zegt terwijl je primaire doel zou moeten zijn dat je de toets goed maakt als indicator voor het feit dat je goed hebt geleerd en de stof weet. Maar dat is niet zo in het onderwijs

maar laten we hier over ophouden. Dit is het aquaforum:sorry:
Klopt, daarin ben ik het met je eens. Mensen leren 2 dagen van tevoren, maar of je het nog weet na een jaartje...:(k
 
Klopt, daarin ben ik het met je eens. Mensen leren 2 dagen van tevoren, maar of je het nog weet na een jaartje...:(k
een dat bedoelde ik niet. :Dk maar dat is ook waar. Ze leren je eerder om te leren luisteren dan om iets anders. Het is een soort vorm van drogeren eigenlijk
 
een dat bedoelde ik niet. :Dk
Weet ik, maar ik kwam weer met een andere puntje:pk

Ps
Met natuurkinde hadden we dit wel, als je een onvoldoende had, mogt het overnieuw doen. Maar het hoogste wat je kon halen was een zes.:daisy:
 
Het is uiteindelijk wel een stuk donkerder geworden door het epoxy, ook is er een kleur verschil ontstaan door het wrijven met de kwast. Het ziet er echt heel cool uit:Dk:daisy:

De zand textuur laat het er ook realistischer uitzien als steen. Helaas verwijderd het bij mij alleen niet echt de glans.
 
Het is uiteindelijk wel een stuk donkerder geworden door het epoxy, ook is er een kleur verschil ontstaan door het wrijven met de kwast. Het ziet er echt heel cool uit:Dk:daisy:

De zand textuur laat het er ook realistischer uitzien als steen. Helaas verwijderd het bij mij alleen niet echt de glans.
Oei.....
:foto:
 
24wr8xv.jpg

21cf212.jpg
 
Achterkant is ook gedaan. Dus ergens in de vakantie is de bak klaar met water, takken, planten, stenen en achtergrond:juggle:
 
Vanmiddag komt de achterwand erin. Even een vraagje, Als je de achterwand hebt staan in de bak en de temperatuur wordt 40graden. Zet het dan uit en breekt het?
 
maar waarom word het 40 graden?
wegens kerst gaat de openhaard aan. Ik woon in een school dus we moeten hard stoken om het warm te krijgen. De bak zit op 2 meter afstand van de haard maar dan wordt het toch snel 40graden.
Maak je geen zorgen zodra de vissen erin zouden zitten zou ik het nooit zo warm stoken ernaast. Maar mijn vader wou hem deze keer nog wel warmstoken en ik vroeg mij dus gister af of het al slim was om de achterwand erin te zetten sinds de achterwand dan warm wordt.
 
Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt, maarja, een of enkele millimeters zou wel kunnen bij cement, denk ik. Als het kan, zou ik denk ik nog ff wachten tot na die hittegolf;)
 
De bak staat. Geen enkele last gehad van de hitte. De achterwand zit erin en alles ziet er eigenlijk goed uit. Ben zeer tevreden met het resultaat. Onder water gaat de glans ook weg.

Nu eerst kerst vieren met de fam. en dan lekker 15zakken zand schoon maken:juggle:
 
Bak staat, zand zit er nu ook in. Zit alleen een beetje te twijfelen of ik er al water in doe. Tot mijn grote schrik staat het metalenframe waar de bak op staat met 2 poten niet op de grond.

Wat denken jullie? balkje hout eronder en water erin?
 
Waterpas erbij, en een balkje eronder denk ik;)k


Want als hij schuin staat, heb je een behoorlijk hoogteverschil op 2 meter lijkt me:daisy:
 
wegens kerst gaat de openhaard aan. Ik woon in een school dus we moeten hard stoken om het warm te krijgen. De bak zit op 2 meter afstand van de haard maar dan wordt het toch snel 40graden.
Maak je geen zorgen zodra de vissen erin zouden zitten zou ik het nooit zo warm stoken ernaast. Maar mijn vader wou hem deze keer nog wel warmstoken en ik vroeg mij dus gister af of het al slim was om de achterwand erin te zetten sinds de achterwand dan warm wordt.
Als je aquarium zo dicht bij het vuur komt te staan, zal het water dan niet ook veel te heet worden?
 
Als je aquarium zo dicht bij het vuur komt te staan, zal het water dan niet ook veel te heet worden?

Op deze vraag heb ik al antwoord gegeven. 'Maak je geen zorgen zodra de vissen erin zouden zitten zou ik het nooit zo warm stoken ernaast. Maar mijn vader wou hem deze keer nog wel warmstoken' :deal:
 

Terug
Bovenaan