100/40/40 met techniek en 4 piranha's...


nilo1804

~
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
5 januari 2012
Berichten
2,940
Leeftijd
25
Locatie
Vlaardingen
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Ik heb eigenlijk alleen belang bij de bak + techniek. Als het moet de vissen nog maar die hebben voor mij geen meer waarde (moeten toch weg). De kast liever niet.

Wat denken jullie dat redelijk is voor;

Bak + techniek,
Bak + techniek + vissen,
Bak + techniek + meubel,
Totale set?
 
Kast zijn een paar planken, daar kan men geen geld voor vragen, of het moest max 10 euro zijn.
Hoe ziet de bak eruit? en welke techniek?
godweet hoe zien de lampen armaturen, de filter, het glas van de bak eruit.



voorlopig voor alles 100 euro max.
 
Het is volgens de adv. Een Juwel bak. Dus ik denk dat de lampen ook zo zijn.
 
Dat is wel een oude juwel bak, en die magneet op het glas doet mij altijd het ergste vermoeden qua krassen.

Ik ben alleen bang dat als je 100 euro biedt dat dan een 'onzin bieding' is, dat is vaak zo op MP.

Ben je niet beter af met een losse meterbak? 200 euro voor de hagen meterbak+kast, en dan een 2e hands filter erbij van MP, en een thermostaat?
 
Ik moet sowieso een losse bak hebben, hij komt op een kast van 115cm te staan. De kast wou ik dan weer verkopen als hij erbij zou zitten.

voor E199,- heb ik een nieuwe 1m bak bij mijn LFS.

Ik heb nog een 100W thermostaat liggen.
 
SaskiaZ zei:
Dat is wel een oude juwel bak, en die magneet op het glas doet mij altijd het ergste vermoeden qua krassen.

Ik ben alleen bang dat als je 100 euro biedt dat dan een 'onzin bieding' is, dat is vaak zo op MP.

Ben je niet beter af met een losse meterbak? 200 euro voor de hagen meterbak+kast, en dan een 2e hands filter erbij van MP, en een thermostaat?

Dat soort advertenties waar je 'geen onzin bieding' mag geven staan er vaak ook lang..
 
visstisck zei:
SaskiaZ zei:
Dat is wel een oude juwel bak, en die magneet op het glas doet mij altijd het ergste vermoeden qua krassen.

Ik ben alleen bang dat als je 100 euro biedt dat dan een 'onzin bieding' is, dat is vaak zo op MP.

Ben je niet beter af met een losse meterbak? 200 euro voor de hagen meterbak+kast, en dan een 2e hands filter erbij van MP, en een thermostaat?

Dat soort advertenties waar je 'geen onzin bieding' mag geven staan er vaak ook lang..

Hah hah ja, die willen altijd de nieuw-/hoofdprijs... :rolleyes:
 
Sommige mensen vragen voor een lekke bak nog 60 euro..
 
visstisck zei:
Sommige mensen vragen voor een lekke bak nog 60 euro..

Net ��n bak.

In de adv;

Bak 100 cm lang, 50 cm hoog, 60L. E60,-

Even een mail gestuurd voor een foto... Ik zit al lang genoeg op dit forum om een bakmaat te herkennen, dit was duidelijk een 60x30...

Kreeg ik een mailtje terug;

Bedankt, ok�, ik had de maten geschat.

---

Ik dacht 60L, 100x50x??. Zal wel een typfout zijn en 160L zijn. Maar dat was helaas niet waar.
 

Terug
Bovenaan