Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » Planten probleem??

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: Planten probleem??
jamal

Lid # 13948

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor jamal   Email jamal   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hallo,

Ik heb waterpest gekocht alleen nu krijg ik het bijna niet in de bodem verankerd maar het zit er een cm boven omdat het achter het hout in me garnalenbakje blijft steken. In totaal heb ik 10plantjes waterpest en het gaat om 3plantjes waar ik moeilijk bij kan.

Ik heb begrepen dat de planten hun voeding uit het water halen dus ik denk dat het geen probleem moet zijn maar misschien hebben de wortels bepaalde voedingstoffen nodig van de bodem????

groetjes

[ 08.03.2010, 12:37: Bericht aangepast door: jamal ]

------------------------------
In de ban van het aquarium!
Mijn Rio125
Garnalenbakje 25L

Berichten: 340 | Van: Breda | Geregistreerd: Apr 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor MiKlo   Email MiKlo   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
De waterpest groeit idd voor 99% met voeding uit het water. De wortels zijn er enkel om de plant houvast te geven.

------------------------------
120x50x50 - "Eternal Dreams" - 15L Nano - 330 liter van A3 & MiKlo

Berichten: 4080 | Van: Sleutelstad | Geregistreerd: Nov 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.