Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » draadalg of baardalg

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: draadalg of baardalg
miekmiek

Lid # 12983

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor miekmiek   Email miekmiek   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
In verband met de aanpak ben ik nieuwsgierig wat dit voor soort alg is. Draadalg of baardalg?
 -

Berichten: 10 | Geregistreerd: Feb 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Harry1

Lid # 8690

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Harry1   Email Harry1   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Zitten er ook luchtbelletjes in?

------------------------------
Groeten,
Harry

http://zuidamerikaansecichliden.tk

Berichten: 1233 | Van: Winterswijk | Geregistreerd: Jul 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
miekmiek

Lid # 12983

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor miekmiek   Email miekmiek   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
nee, die zitten er niet in.
Berichten: 10 | Geregistreerd: Feb 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Harry1

Lid # 8690

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Harry1   Email Harry1   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Dat is alvast een goed teken.
Ik ga voor baardalg, maar helemaal zeker ben ik niet. Je kunt een plukje verwijderen en overgieten met spirutus en kijken of het naar rood verkleurt. Als dat zo is dan is het geen draadalg.

------------------------------
Groeten,
Harry

http://zuidamerikaansecichliden.tk

Berichten: 1233 | Van: Winterswijk | Geregistreerd: Jul 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.