bericht geplaatst
In ieder geval kan je beter de wortelstokken van de anubias nana, boven het grind halen anders gaan ze rotten. Anubias is heel geschikt om het op hout, steen of achterwand te binden.
bericht geplaatst
De anubias nana heb ik wat uit de bodem getrokken en hij ligt nu bijna volledig boven de bodem. Er zitten enkel nog een paar kleine wortels in het substraat.
Niemand een idee ivm foto 6?
Zijn er anders nog planten die niet op hun plaats staan om 1 of andere reden?
Ik zie dat de meeste planten vrij veel licht nodig hebben. Wat raden jullie aan?
| IP: Gelogd |
------------------------------ Een mening is net een kont. Iedereen heeft er een..... ;) Berichten: 2422 | Van: Vlissingen | Geregistreerd: Nov 2003
bericht geplaatst
Is die ene plant wat in het midden staat geen kamerplant?? Volgens mij komen daar van die witte steeltjes in. Ik bedoel die plant met die grote bladeren
------------------------------ Goed te passe? 80x40x35 gezelschapsbak Berichten: 394 | Van: Almelóóóóó | Geregistreerd: Oct 2008
bericht geplaatst
Je snapt toch niet waarom ze die plant als aquaplant verkopen, hij houd het wel even vol maar na 2 maand is het wel gebeurd met die plant
------------------------------ Goed te passe? 80x40x35 gezelschapsbak Berichten: 394 | Van: Almelóóóóó | Geregistreerd: Oct 2008
bericht geplaatst
ik had er nochtans een goed gevoel bij omdat hij ,toen ik daar de eerste keer kwam, aan iemand weigerde om een bepaalde soort vis te verkopen omdat die totaal niet bij de andere vissen paste die die klant op dat moment al gekozen had...
Best plant er al uithalen dan?