Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » fot's van verschillende soorten algen???

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: fot's van verschillende soorten algen???
goeramifreak24

Lid # 9708

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor goeramifreak24   Email goeramifreak24   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik heb geen idee waar ik dit moet neerzetten of aangeven.
maar misschien is het wel makkelijk om een sticky aan te maken van hoe en of wat verschillende algen eruit zien.
uiteraard met foto's natuurlijk.

voorbeeld:
nu heb ik een topic aangemaakt omdat ik een groenige laag op me bodem had.
toen kreeg ik ook de vraag of het blauw alg was.
ik had geen idee omdat ik niet wist hoe dat eruit zag.

ik hoop dat dit duidelijk is voor jullie.

mocht er al zo iets bestaan wil ik heel graag die link hebben.

Berichten: 66 | Van: lelystad | Geregistreerd: Dec 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Riba

Lid # 4168

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Riba   Email Riba   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
http://www.theplantedtank.co.uk/algae.htm

http://www.aquariumalgae.blogspot.com/

[ 27.02.2010, 11:31: Bericht aangepast door: Riba ]

------------------------------
Al lerende doe ik

* Aquaforum upload programma (0.82)
* Aquazone

Berichten: 3017 | Van: Eindhoven | Geregistreerd: Aug 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
@Tom

Lid # 276

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor @Tom   Email @Tom   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Je hebt 3 / 4 mogelijkheden

------------------------------
In the absence of consumers, plants are abundent and the world will be green

Eindhoven - _ Meer biologische info

Berichten: 2224 | Van: Eindhoven | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
goeramifreak24

Lid # 9708

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor goeramifreak24   Email goeramifreak24   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik dank jullie bedankt.
deze mag gesloten worden

Berichten: 66 | Van: lelystad | Geregistreerd: Dec 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.