Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » waterhyacint

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: waterhyacint
xxxxxx

Lid # 12483

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor xxxxxx   Email xxxxxx   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
hallo allemaal,

wie heeft er ervaring met de plant waterhyacint als drijfplant.
iK Wil deze in mijn altum bak laten drijven.
aan het oppervlakte zwemmen gem bijlzalmen.

alvast bdankt voor het antwoord.\

gr : wilfried rokers

[Modedit: hoofdletters eruit gehaald]

[ 23.02.2010, 21:13: Bericht aangepast door: Caraya ]

Berichten: 65 | Van: nijmegen | Geregistreerd: Dec 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Botia

Lid # 2994

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Botia   Email Botia   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
grote plant die ws je tl-buis zal raken en brandplekken oploopt. Verder een plant die zeer veel licht nodig heeft. Ik denk dat NIEMAND hier ervaring mee heeft op dit forum.

------------------------------
Geen man zo wijs of hij kan dwalen.

Berichten: 10338 | Van: Bovenkarspel | Geregistreerd: Mar 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
AquaVISie

Lid # 62

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor AquaVISie   Email AquaVISie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hij kan een doorsnee van 60 cm krijgen. Je moet dus wel een enorma bak hebben om die plant in het aquarium te houden.

Zie http://www.waterplanten.org/plant4.htm

------------------------------
Onze aquariumdatabase : http://aquavisie.retry.org/Database/database.html

Berichten: 10241 | Van: Geldrop | Geregistreerd: Sep 2002  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.