Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » blauwe alg

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: blauwe alg
sastra23

Lid # 1920

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor sastra23   Email sastra23   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
hoi,

ik bezit nu een week blauwe alg.
volgens mijn meting licht fostaat te hoog.

maar nu de vraag :ik heb nog een uv-lamp liggen ,kan ik dat bestrijdentegen blauwe alg,want het is ook een slechte bacterie e?

grtjs

------------------------------
amazone aquarium 200x50x60 grtjs sas

Berichten: 939 | Van: antwerpen | Geregistreerd: Nov 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
brain

Lid # 11504

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor brain     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Als bij de verhouding no3(nitraat) en de po4(fosfaat) de fosfaat te hoog is kun je het verminderen door gewoon wat water te verversen,
omdat in leiding water geen of bijna geen fosfaat zit.
wel eerst het water testen.

Berichten: 179 | Van: meerssen | Geregistreerd: Aug 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.