Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » wat is dit?

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: wat is dit?
maraake

Lid # 6865

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor maraake     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hee, ik ontdek net wat alg op mijn moskokosnoot en op een plant. Weet iemand wat voor alg het is, hoe het komt en hoe je het makkelijk bestrijd?

Foto's:
 -
 -
deze is niet erg duidelijk: kijk linksonderin, net naast het midden.
 -
 -

-

Alvast bedankt,
groetjes

--------
het uploaden deed beetje raar, plaatjes hadden andere getallen en als ik plaatje 1 uploade, dan kreeg ik plaatje 2 en andersom. Zal wel aan mijn computer liggen [Roll Eyes]

[ 16.04.2007, 22:26: Bericht aangepast door: maraake ]

------------------------------
Fotoalbum Maraake

Berichten: 649 | Van: Noord-Brabant | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Air.Sin

Lid # 4857

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Air.Sin     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik gok blauwe alg, maar ik ben geen kenner...
Berichten: 700 | Van: Hoorn | Geregistreerd: Nov 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marijn

Lid # 3485

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marijn   Email Marijn   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik ben bang van blauwalg. Gebruik de zoekfunctie eens want daar zijn al heel wat topics over geweest

Groeten,
Marijn

Berichten: 1427 | Van: Bruinisse | Geregistreerd: Mei 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Ronald

Lid # 1915

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Ronald   Email Ronald   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ja blauwalg, waarschijnlijk is je PO4 te hoog..?!
Berichten: 2842 | Van: Breda | Geregistreerd: Nov 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
maraake

Lid # 6865

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor maraake     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Even een vraagje, het zit alleen maar op de planten en mosbollen. Als ik dan het filtermateriaal vervang, water ververs,takjes afknip, is het dan zo goed?
Of moet er nog meer worden veranderd? Moeten alle filtersponzen vernieuwt worden ? (blauw grof, groen grof, blauw fijn, groen fijn, koolfilter, filterwatten)

Ben blij als het weer weg is

Bedankt alvast;)

Fotoalbum Maraake

Berichten: 649 | Van: Noord-Brabant | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.