Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » alg erg?

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: alg erg?
joene

Lid # 7646

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor joene   Email joene   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
hallo ik heb in mijn bak stenen maar er komt nu groene alg op ik vind het wel mooi aan de ene kant maar is het erg voor mijn vissen en hoe haal je het anders weg?

------------------------------
Hi I'm Homer Simpson. Got Beer?

Berichten: 322 | Van: Terwolde | Geregistreerd: Jan 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
scalare

Lid # 6077

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor scalare   Email scalare   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik heb een amazone bak
in mijn aquarium is ale hout en stenen bedekt met groene baardalg.
dit geeft helemaal niks zolang het maar niet op je planten komt
het zit er bij mij al jaren zonder dat het op mijn planten komt en wordt bij keuringen heel hoog gewaardeerd

houten aquarium 225x50x50

Berichten: 1316 | Van: haarlem | Geregistreerd: Apr 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
joene

Lid # 7646

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor joene   Email joene   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
scalare twello?

Hi I'm Homer Simpson. Got Beer?

Berichten: 322 | Van: Terwolde | Geregistreerd: Jan 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Botia

Lid # 2994

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Botia   Email Botia   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik haal alleen het alg van voorruit af. Omdat vele soorten juist erg van alg houden als voedsel.

Geen man zo wijs of hij kan dwalen.

Berichten: 10338 | Van: Bovenkarspel | Geregistreerd: Mar 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.