Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » wat moet ik nu doen? af wachten?

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: wat moet ik nu doen? af wachten?
steven-gre-

Lid # 7882

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor steven-gre-   Email steven-gre-   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
hallo,

ik heb een probleem(pje)op sommige van mijn plantjes zitten allemaal hele kort groene slierten. wat kan ik er tegen doen.de planten weg halen en nieuwe kopen?? afwachten??
ik weet het niet meer het zit er nu al 2 weken, en me bak wordt er toch iets minder mooi van.

ik hoop dat jullie een oplossing weten.

Berichten: 56 | Van: broek op langedijk | Geregistreerd: Feb 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Fiskje

Lid # 7990

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Fiskje   Email Fiskje   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Die groene sliertjes zijn algen, wat zijn je waterwaardes, wat is de grote van je bak, wat is je vissenbestand en eventueel wat zijn je planten?

------------------------------
http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php/topic/15/3279/2.html

Berichten: 805 | Van: Friesland | Geregistreerd: Mar 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
okki

Lid # 4751

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor okki   Email okki   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
draadalg om precies te zijn, je hoeft je planten niet perse weg te gooien. er zijn onder andere allerlei vloeistoffen voor te krijgen die dat verhelpen, maar als je je waterwaardes zou posten zou dat meer informatie geven... tot dan kan je die algen van je planten af trekken(mits dat makkelijk gaat, er zijn verschillende soorten draadalg)
Berichten: 467 | Geregistreerd: Nov 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.