Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » javamos op steen

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: javamos op steen
superfish

Lid # 13424

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor superfish   Email superfish   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
hoe bevestig ik het best javamos op een steen?
[help]

------------------------------
2 Geelwangschildpadden
80*40*40
60*30*30

Berichten: 92 | Van: West-Vlaanderen | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
AquaVISie

Lid # 62

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor AquaVISie   Email AquaVISie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hele dunne nylondraad

Onze aquariumdatabase : http://aquavisie.retry.org/Database/database.html

Berichten: 10241 | Van: Geldrop | Geregistreerd: Sep 2002  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
superfish

Lid # 13424

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor superfish   Email superfish   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
bedankt

2 Geelwangschildpadden
80*40*40
60*30*30

Berichten: 92 | Van: West-Vlaanderen | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Myke
Team AF stand
Lid # 10471

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Myke   Email Myke   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
of visdraad... [Wink]

Mijn site!

Niewe foto's!!!
Malawi l Plantenbak l Leeg l Schillie

Berichten: 6952 | Van: Deventer | Geregistreerd: Apr 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Snake *NL*

Lid # 3828

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Snake *NL*   Email Snake *NL*   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
of zoals ik hoorde van Oliver Knott is draad (katoen) het beste om te gebruiken. [Smile]

maar visdraad etc kan ook natuurlijk :0

Aquablog.nl | Galaxy paradise | Riccia binden | Aqua spullen te koop

Berichten: 8777 | Van: Noord-Brabant: Best | Geregistreerd: Jun 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
superfish

Lid # 13424

Ledenwaardering:
2
bedankt, ik ga visdraad gebruiken

2 Geelwangschildpadden
80*40*40
60*30*30

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.