Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » kikkerbeet uitlopers

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: kikkerbeet uitlopers
m&q

Lid # 13063

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor m&q   Email m&q   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
hallo iedereen,

Ik heb als drijfplantje kikkerbeet in mijn aquarium staan.
Nu heeft die wel een lange uitloper gekregen met daaraan al een paar blaadjes en wortels.
Mag ik die uitloper er gewoon afknippen en ergens anders in mijn aquarium leggen, of moet die uitloper echt aan de ''moederplant'' blijven hangen?

------------------------------
groetjes michael

Berichten: 289 | Van: belgië | Geregistreerd: Feb 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
barkruk

Lid # 13521

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor barkruk   Email barkruk   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Deze kan je gewoon los knippen/trekken en het zal vrolijk verder groeien.

Zelf heb ik het ook in mijn aquarium. En elke week gooi ik er wel weer stukken uit omdat het groeit als kool.

Vaak haal ik de wat oudere (grotere)blaadjes eraf en laat ik het jong materiaal drijven.

De realiteit kan afwijken van de theorie.

Berichten: 116 | Van: Den Haag | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
m&q

Lid # 13063

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor m&q   Email m&q   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Oke bedankt ''barkruk''.

Heb je dat ook dat de blaadjes een beetje geelig worden ik denk dat het komt door het tl licht dat ze er te dicht onder liggen.

groetjes michael

Berichten: 289 | Van: belgië | Geregistreerd: Feb 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
barkruk

Lid # 13521

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor barkruk   Email barkruk   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Valt mee, als dat zo is bij mij zijn het altijd de wat oudere blaadjes. Maar deze verwijder ik dan toch al..

Zijn het bij jou ook nieuwe blaadjes?

De realiteit kan afwijken van de theorie.

Berichten: 116 | Van: Den Haag | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
m&q

Lid # 13063

Ledenwaardering:
4
nee de nieuwe zijn mooi groen, dan zijn het de oude blaadjes.
Bedenkt dan zal ik die maar eens verwijderen.

groetjes michael

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.