Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » Welke kleine echinodorus soort is dit

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: Welke kleine echinodorus soort is dit
JH

Lid # 6037

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor JH   Email JH   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik heb een kleine echinodorussoort gekocht op de beurs. Volgens de verkoper een Tenellus, maar ik twijfel er aan of het bijvoorbeeld geen Quadricostatus is. Wie helpt mij?

-

-

Berichten: 795 | Van: Ede | Geregistreerd: Apr 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
beekie

Lid # 13564

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor beekie   Email beekie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Dit is volgens mij ook geen tenellus, welke het wel is durf ik niet te zeggen.

Gr. beekie

Berichten: 83 | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
de buurman

Lid # 6323

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor de buurman   Email de buurman   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
mischien de magdalensis?

------------------------------
MvG
De Buurman

Berichten: 557 | Van: zuid-limburg | Geregistreerd: Jun 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Plukeenroos

Lid # 10817

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Plukeenroos   Email Plukeenroos   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de buurman:
mischien de magdalensis?

Yup
Berichten: 1831 | Van: Noord-Holland | Geregistreerd: Jun 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
JH

Lid # 6037

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor JH   Email JH   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Denk dat ik met jullie mee ga voor de magdalensis. Bedankt voor jullie reaktie.

Ik blijf het een lastige plant vinden vooral met al die hybrides.

Berichten: 795 | Van: Ede | Geregistreerd: Apr 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.