Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » naam plant ?

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: naam plant ?
aquariumfan

Lid # 8095

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor aquariumfan   Email aquariumfan   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ben op zoek naar naam van deze plant ?
rode kleur vanonder,groen vanboven. [IMG]  - [/IMG]

Berichten: 20 | Van: Waregem (Belgie) | Geregistreerd: Mar 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Intercooler

Lid # 5028

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Intercooler   Email Intercooler   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Lijkt me de bovenwatervorm van de lobelia cardinalis. Maar weet ik niet zeker. Kenners??

------------------------------
Groetjes,, Dirk
www.aquawish.nl
Lid van av xiphophorus in oss.
www.xiphophorus.nl

Berichten: 1875 | Van: Bergharen(rond nijmegen) | Geregistreerd: Dec 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Intercooler

Lid # 5028

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Intercooler   Email Intercooler   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
http://www.tracz.pl/i/katalog/00031527.jpg

Groetjes,, Dirk
www.aquawish.nl
www.xiphophorus.nl

Berichten: 1875 | Van: Bergharen(rond nijmegen) | Geregistreerd: Dec 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Essie

Lid # 2462

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Essie   Email Essie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
K dacht aan Hemygraphis colorata, maar dat is een terrariumplant..

http://www.aquaplantsonline.nl/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=133

Nederlandse Kogelvissen Forum

Berichten: 8852 | Van: Rotterdam | Geregistreerd: Jan 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Keukenprins

Lid # 3150

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Keukenprins     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Essie:
K dacht aan Hemygraphis colorata, maar dat is een terrariumplant..

http://www.aquaplantsonline.nl/catalog/product_info.php?cPath=24&products_id=133

Dat is hem idd. En het is GEEN aquariumplant.
Die gaat snel het loodje leggen.

Berichten: 6946 | Geregistreerd: Mar 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
aquariumfan

Lid # 8095

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor aquariumfan   Email aquariumfan   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Dank voor de reacties ! [Wink]

Juwel rekord 60

Berichten: 20 | Van: Waregem (Belgie) | Geregistreerd: Mar 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
scalare

Lid # 6077

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor scalare   Email scalare   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik ga met intercooler mee:Lobelia cardinalis in bovenwatervorm

houten aquarium 225x50x50

Berichten: 1316 | Van: haarlem | Geregistreerd: Apr 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marijn

Lid # 3485

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marijn   Email Marijn   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scalare:
ik ga met intercooler mee:Lobelia cardinalis in bovenwatervorm

ik ook want heb hem toevallig vandaag nog gekocht om in een kas emers te kweken.

Groeten,
Marijn

Berichten: 1427 | Van: Bruinisse | Geregistreerd: Mei 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Intercooler

Lid # 5028

Ledenwaardering:
5
Als ik zo de verschillen bekijk, heeft die plant van kp een paarse middennerf. En de lobelia in bovenwatervorm een witte middennerf. En op de foto van de topicstarter heeft de plant een witte middennerf. Daarop bazeer ik eigenlijk me 2e conclusie [Smile]

Groetjes,, Dirk
www.aquawish.nl
www.xiphophorus.nl

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.