Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » cabomba

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: cabomba
s10
niet geregistreerd

Icoon 1 bericht geplaatst            Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
kan ik bacopa van mijn 80 liter naar mijn koudwateraquarium verplpaatsen?
IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jos

Lid # 494

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jos         Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
bacopa of cabomba?

Die laatste zou ik niet doen. Tere plant. Kunt beter voor hoornblad of waterpest kiezen in koud water. Dat groeit als een tierelier!

------------------------------
'I Don't Want to belong to any Club That Will Accept Me as a Member.'

Berichten: 15385 | Van: Amsterdam | Geregistreerd: Aug 2003  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
s10
niet geregistreerd

Icoon 1 bericht geplaatst            Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
t is zeker bacopa. ik heb al waterpest in mn bakjem ;aar verschillende plantensoorten is ook wel leuk misschien...
IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.