bericht geplaatst
Door steriele opfok en kweek zijn het zeer tere visjes geworden. Je zal meer plezier en veel minder frustratie's hebben als je een poster van deze vissen aan je muur hangt.
Man (door mij gemaakte foto)
Man van de Goudvorm (foto door mij gemaakt)
Vrouw (foto van internet)
------------------------------ Geen man zo wijs of hij kan dwalen. Berichten: 10338 | Van: Bovenkarspel | Geregistreerd: Mar 2005
| IP: Gelogd |
Citaat:Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Verbruggen: ik vind het juist leuk om de vissen te verzorgen en posters staan stil
Maar wil je ook 3/4x per jaar nieuwe vissen halen? Als je sterke vissen wil hebben ga dan opzoek naar wildvang of F1. Ze zijn duurder dan 3000ste graad inteeld dieren maar blijven veel langer in leven.
------------------------------ Geen man zo wijs of hij kan dwalen. Berichten: 10338 | Van: Bovenkarspel | Geregistreerd: Mar 2005
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
Als beginneling zou ik zeker niet met de ramirezi beginnen. Zoals al gezegd zijn dit niet zo'n sterke vissen die speciale aandacht nodig hebben en een speciale watersamenstelling. Ik zou als ik jou was beginnen met wat eenvoudige vissen, en als je dan een jaartje ervaring op hebt gedaan kan je ze alsnog kopen.