Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Inrichting » Ronde stenen

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: Ronde stenen
BLeaZer

Lid # 15680

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor BLeaZer   Email BLeaZer   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Beste mensen,

Hoe heten die mooie egale (grijze) ronde stenen die je in je aquarium kan plaatsen.

En waar zijn deze te koop want ik vind geen webshop die ze verkoopt [Frown]

Berichten: 9 | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Fullmaster

Lid # 5260

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Fullmaster   Email Fullmaster   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Geen idee, maar is een tuincentrum in de buurt niet makkelijker ipv een webshop?

------------------------------
www.fullmaster.nl

Mijn Bakje

Berichten: 11700 | Van: Dronten | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Frans

Lid # 239

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Frans   Email Frans   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mogelijk bedoel je maaskeien ??

Frans

Ook Malawi Freak en Koi liefhebber

Berichten: 500 | Van: Prinsenbeek | Geregistreerd: Mar 2003  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
AquaVISie

Lid # 62

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor AquaVISie   Email AquaVISie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BLeaZer:

En waar zijn deze te koop want ik vind geen webshop die ze verkoopt [Frown]

Lijkt me ook niet te doen. Je betaalt je blauw aan verzendkosten. Gewoon bij een tuincentrum gaan kijken, daar hebben ze e zoveel van dat ze ze verkopen.

Onze aquariumdatabase : http://aquavisie.retry.org/Database/database.html

Berichten: 10241 | Van: Geldrop | Geregistreerd: Sep 2002  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
BLeaZer

Lid # 15680

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor BLeaZer   Email BLeaZer   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Thnx voor jullie reacties!!
Zie net op een site dat het deze stenen zijn, namelijk:
Beach pebbles

Berichten: 9 | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
AschR240

Lid # 17768

Ledenwaardering:
5
Icoon 4 bericht geplaatst      Profiel voor AschR240   Email AschR240   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Voor de inrichting van mijn Rio ben ik hier ook op zoek naar geweest. Ze worden inderdaad verkocht in de meeste tuincentra. De prijzen varieren van 50 cent tot aan ± drie euro per kilo. Maar let op; sommige soorten zijn dusdanig (chemisch) bewerkt of bevatten veel kalk waardoor ze ongeschikt zijn voor aquaria!

Rio 240

Berichten: 8 | Van: Zuid-Holland | Geregistreerd: Mar 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.