Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » ALGEMEEN » Wedstrijden en quizzen » Raadplaat 6: week 0 (Pagina 2)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Raadplaat 6: week 0
Tien
Erelid
Vakantiehulp Beheer
Lid # 4060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Tien     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Lekker puh [Razz]

------------------------------
Groetjes,
Tineke

Eéntien | Keukenbakje | A60 | Wandelende helmpjes

Berichten: 27815 | Van: Doetinchem | Geregistreerd: Jul 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Laurens de M.

Lid # 17633

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Laurens de M.   Email Laurens de M.   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Oke nu snap ik hem... ga ik wachten.

Zuid-amerika bak | 80cm foto-update 30 juni 2010
(In toekomst) Zuid-V.S. | Aqua40

Berichten: 2266 | Van: Soest | Geregistreerd: Feb 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
joostje

Lid # 8493

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor joostje   Email joostje   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ZO [Big Grin] ik doe ook mee [Big Grin] 12 maart onthoud ik wel want dan word ik 18 [Big Grin]

Mijn aqaurium

Berichten: 1109 | Van: Dronten (FL) Breda (NB) | Geregistreerd: Jun 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
zzz-dodo-zzz

Lid # 16493

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor zzz-dodo-zzz     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik doe ook mee!

mijn 120L
mijn garnalenbakje
mijn kreeftenbakkie

Berichten: 1079 | Van: groningen | Geregistreerd: Dec 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
stofzuiger

Lid # 8026

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor stofzuiger   Email stofzuiger   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ook ik ben weer van de partij.
kom naar op met de raadplaat [Razz]

onze meter

Berichten: 1095 | Van: Dronten | Geregistreerd: Mar 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
larsvisjes

Lid # 17337

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor larsvisjes   Email larsvisjes   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
leuk !!!!!

60 cm bak
sluiers

Berichten: 707 | Van: Huizen | Geregistreerd: Feb 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Puck

Lid # 12609

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Puck   Email Puck   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Heel leuk! ik doe weer mee [Wink]

groetjes, Brenda

My precious

Berichten: 1001 | Van: Woepieveen | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Matthew

Lid # 4846

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Matthew   Email Matthew   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
hey leuk.. een neuwe ronde raadplaat! nu zie ik hem wel een keer op tijd (andere keren was de wedstrijd al halverwege).

ik ga zekers meedoen!

... - | Rio 400 Malawi | aquachat| Rio 180

Berichten: 2134 | Van: Enschede | Geregistreerd: Nov 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
SoulPussy

Lid # 17223

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor SoulPussy   Email SoulPussy   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
nou, ik heb de voorgaande edities bekeken....moeilijk, maar ik doe mee!!! wie niet waagt, die leert er vast wel wat van!

l100xb50xh60(horizon)
8xkardinaal tetra
4xvuur neon
5xcorydoras sterbai
1xsiamese algeneter

Berichten: 76 | Van: Rijswijk | Geregistreerd: Jan 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Tien
Erelid
Vakantiehulp Beheer
Lid # 4060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Tien     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Kijk that's the spirit [Wink]
Leuk dat er ook weer nieuwe mensen mee gaan doen!

Groetjes,
Tineke

Berichten: 27815 | Van: Doetinchem | Geregistreerd: Jul 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
larsvisjes

Lid # 17337

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor larsvisjes   Email larsvisjes   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
tien aks je het antwoord wil raden wat moet je dan doen jou een privebericht sturen heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me super leuk !!!

60 cm bak
sluiers

Berichten: 707 | Van: Huizen | Geregistreerd: Feb 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Martijn M
Assistent Mod
Lid # 13890

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Martijn M   Email Martijn M   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
je geeft het antwoord al [Big Grin]

Groetjes Martijn

40cm Gezelschap
60cm Gezelschap
Rio 180 Tanganyika Biotoop

AF-nieuwsbrief Juli

Berichten: 5271 | Van: Rijssen (ov) | Geregistreerd: Apr 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
bartjebartje

Lid # 13605

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor bartjebartje   Email bartjebartje   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik heb er weer heel erg zin in Tien [Big Grin]
ben benieuwd wat we deze keer te raden krijgen.
tot pb'ze [Smile]

Bart

Rio 125 azië een Aqua 30 als kweekbakje en een 15 liter garnalenbakje
zelfbouw Achterwandje

Berichten: 307 | Van: Leiderdorp | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
larsvisjes

Lid # 17337

Ledenwaardering:
5
[Big Grin] leuk

60 cm bak
sluiers

jolanda 80

Lid # 10034

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor jolanda 80   Email jolanda 80   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ook ik ben weer van de partij deze ronde.

? C. pygmae
? Poropanchax normani (lichtoogje)
20+ vuurtjes
2 B. splendens Crowntail oranje (koppel)

Berichten: 292 | Van: Omgeving Gouda | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
veltmoat

Lid # 12889

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor veltmoat   Email veltmoat   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik doe ook mee,en deze keer maak ik het ook af.

Het genie wijst de weg,het talent bewandelt hem
Mvgr harry

Berichten: 1560 | Van: Nijverdal>>Anduze | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jessica1981

Lid # 17264

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jessica1981   Email Jessica1981   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik wil ook graag meedoen,ben gek op spelletjes!
Berichten: 64 | Geregistreerd: Jan 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
ocean_soul

Lid # 1694

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor ocean_soul   Email ocean_soul   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
veel concurentie zo te zien [devil]

Hoe meer ziel, hoe meer vreugd [Engel]

Losing emotion
Finding devotion
Should I dress in white and search the sea
As I always wished to be... one with the waves
-Ocean Soul-

Berichten: 2737 | Van: Delft | Geregistreerd: Sep 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Tien
Erelid
Vakantiehulp Beheer
Lid # 4060

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door larsvisjes:
tien als je het antwoord wil raden wat moet je dan doen jou een privé bericht sturen heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me super leuk !!!

Hier alvast de regels zodat iedereen snel kan reageren als morgen de Raadplaat online gaat [Big Grin]

Dit zijn de regels:
Ik zet hier een gedeelte van - of bewerkt plaatje neer van iets, een dier , plant, iemand of wat er allemaal maar te bedenken valt. Het heeft altijd met de aquarium hobby te maken hoewel je soms wel wat fantasie nodig hebt [Wink]
Het is aan jullie om te raden wat het is. Er zijn punten te verdienen door mij het antwoord te sturen op de vraag die altijd bij het plaatje staat. Dit antwoord alleen per PB aan mij doorgeven, en je mag maar 1 keer per week raden!
Geef geen hints aan anderen, je benadeeld jezelf op de kans naar de eeuwige roem [Wink]
Je mag het internet gebruiken, een foto-bewerkingsprogramma, je fantasie en wat je maar bedenken kunt om achter het geheim van het plaatje te komen.

Ik zet het plaatje op vrijdag hier neer.
Krijg ik vrijdag of zaterdag een pb met het goede antwoord dan heb je 12 punten, zondag 10 punten, maandag 8 punten, dinsdag 6 punten, woensdag 4 punten en donderdag 2 punten. Een dag loopt van ’s nachts 0.00 uur tot 0.00 uur. De tijd van de pb geld.
Op maandag geeft ik een hint als ik denk dat het nodig is. En op vrijdag maak ik bekend hoeveel punten iedereen heeft, waarna ik weer een nieuw plaatje neerzet. Dit 10 weken lang. Eens kijken wie er na 10 weken meer dan 100 punten heeft.

[ 11.03.2010, 20:49: Bericht aangepast door: Tien ]

Groetjes,
Tineke

ocean_soul

Lid # 1694

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor ocean_soul   Email ocean_soul   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
het is vrijdag...
Kom maar op met die raadplaat!!! [Big Grin]

Losing emotion
Finding devotion
Should I dress in white and search the sea
As I always wished to be... one with the waves
-Ocean Soul-

Berichten: 2737 | Van: Delft | Geregistreerd: Sep 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
larsvisjes

Lid # 17337

Ledenwaardering:
5
Vrijdag vrijdag [Big Grin]

60 cm bak
sluiers

Dit onderwerp omvat 2 pagina's: 1  2   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.