bericht geplaatst
tien aks je het antwoord wil raden wat moet je dan doen jou een privebericht sturen heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me super leuk !!!
bericht geplaatst
Ik doe ook mee,en deze keer maak ik het ook af.
------------------------------ Het genie wijst de weg,het talent bewandelt hem Mvgr harry Berichten: 1560 | Van: Nijverdal>>Anduze | Geregistreerd: Jan 2009
| IP: Gelogd |
------------------------------ Losing emotion Finding devotion Should I dress in white and search the sea As I always wished to be... one with the waves -Ocean Soul- Berichten: 2737 | Van: Delft | Geregistreerd: Sep 2004
Citaat:Oorspronkelijk geplaatst door larsvisjes: tien als je het antwoord wil raden wat moet je dan doen jou een privé bericht sturen heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me super leuk !!!
Hier alvast de regels zodat iedereen snel kan reageren als morgen de Raadplaat online gaat
Dit zijn de regels: Ik zet hier een gedeelte van - of bewerkt plaatje neer van iets, een dier , plant, iemand of wat er allemaal maar te bedenken valt. Het heeft altijd met de aquarium hobby te maken hoewel je soms wel wat fantasie nodig hebt Het is aan jullie om te raden wat het is. Er zijn punten te verdienen door mij het antwoord te sturen op de vraag die altijd bij het plaatje staat. Dit antwoord alleen per PB aan mij doorgeven, en je mag maar 1 keer per week raden! Geef geen hints aan anderen, je benadeeld jezelf op de kans naar de eeuwige roem Je mag het internet gebruiken, een foto-bewerkingsprogramma, je fantasie en wat je maar bedenken kunt om achter het geheim van het plaatje te komen.
Ik zet het plaatje op vrijdag hier neer. Krijg ik vrijdag of zaterdag een pb met het goede antwoord dan heb je 12 punten, zondag 10 punten, maandag 8 punten, dinsdag 6 punten, woensdag 4 punten en donderdag 2 punten. Een dag loopt van ’s nachts 0.00 uur tot 0.00 uur. De tijd van de pb geld. Op maandag geeft ik een hint als ik denk dat het nodig is. En op vrijdag maak ik bekend hoeveel punten iedereen heeft, waarna ik weer een nieuw plaatje neerzet. Dit 10 weken lang. Eens kijken wie er na 10 weken meer dan 100 punten heeft.
[ 11.03.2010, 20:49: Bericht aangepast door: Tien ]
bericht geplaatst
het is vrijdag... Kom maar op met die raadplaat!!!
------------------------------ Losing emotion Finding devotion Should I dress in white and search the sea As I always wished to be... one with the waves -Ocean Soul- Berichten: 2737 | Van: Delft | Geregistreerd: Sep 2004