------------------------------ 60cm aquarium gr nick het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangen... Berichten: 1167 | Van: dongen | Geregistreerd: Oct 2009
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
Ik zou het wel willen omdat je dan de hele dag bezig bent met visjes. Ik zou het niet doen omdat je telkens afscheid moet nemen van je mooiste exemplaren.
bericht geplaatst
Genoeg geld hebben om je nooit meer zorgen te hoeven maken en te kunnen doen en laten wat en wanneer je wilt.
Wat is de mooiste vakantie/reis die je ooit hebt gemaakt en wat maakte deze zo mooi/bijzonder?
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
Een reis naar Italië met het World Youth Choir, een projectkoor samengesteld uit de beste auditanten uit landen over de hele wereld. De repetitieperiode van 3 weken begon in Italië, vervolgens gaven we er concerten en daarna in Zwitserland, Frankrijk België en om te eindigen in Duitsland de grote kerk in Bonn tijdens een geweldig korenfestival. Daar zaten ongeveer 2000 mensen in het publiek en ik had de eer om 2 solo's te zingen!! Een reis om nooit te vergeten, mede omdat het heel bijzonder is om met mensen van zoveel nationaliteiten een eenheid te vormen...
Als je nog 1 dag te leven had, hoe zou je deze dag dan besteden?
bericht geplaatst
Onze bruiloft die in augustus gepland staat morgen houden en een mega feest geven met al onze familie en vrienden. En dan tot diep in de nacht bij het kampvuur liedjes zingen en praten over alle mooie dingen en reizen die we hebben gemaakt
Als je 100.000 euro weg mocht geven, waaraan deed je dat dan?
Welke rubriek ga je dadelijk als eerste bezoeken, nadat je in dit topic geantwoord hebt?
(zou het niet leuk zijn de vragen alleen over de hobby te laten gaan? Anders krijgen we hier bijna hetzelfde als 'het een of het ander', alleen dan met open vragen. D'r is zat te bespreken over onze hobby, toch?)