Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » ALGEMEEN » Babbelbox » Een vraag aan de volgende Aquaforum bezoeker... (Pagina 4)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   
Auteur Onderwerp: Een vraag aan de volgende Aquaforum bezoeker...
thijsie123

Lid # 12085

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor thijsie123   Email thijsie123   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Een portemonnee met 10.000 euries.

Wat kijk je vanavond op tv?

------------------------------
Rio 180

Berichten: 334 | Van: Wezep | Geregistreerd: Nov 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
aqua kidd

Lid # 15978

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor aqua kidd   Email aqua kidd   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
de pfafs [Big Grin]

wat is je vraag aan de volgende?

60cm aquarium
gr nick
het leven is een feestje maar je moet zelf de slingers ophangen...

Berichten: 1167 | Van: dongen | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jeto

Lid # 16348

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jeto   Email Jeto   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Uhhmmm deze vraag [Razz]

Wat wil je altijd al hebben?

Garnalen bak Update!
Juwel Vision 260
Corydoras aeneus kweek
Artikel
Hulp gevraagd

Berichten: 2548 | Van: Huissen, dicht bij Arnhem | Geregistreerd: Nov 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Lysanne

Lid # 14710

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Lysanne   Email Lysanne   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Een zorgeloos leven [Wink]

Zou jij willen werken in een aquarium winkel en waarom dan wel/niet?

Groetjes Lysanne

Juwel Rekord 600
SuperFish Aqua 30

Berichten: 832 | Van: Roosendaal | Geregistreerd: Jul 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
thijsie123

Lid # 12085

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor thijsie123   Email thijsie123   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik zou het wel willen omdat je dan de hele dag bezig bent met visjes. Ik zou het niet doen omdat je telkens afscheid moet nemen van je mooiste exemplaren.

Wat is de mooiste apistogramma?

Rio 180

Berichten: 334 | Van: Wezep | Geregistreerd: Nov 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marco

Lid # 14257

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marco     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Apistogramma cacatuoides

Ben je wel eens in Zweden geweest?

Groeten Marco

Berichten: 8559 | Van: Markelo (Twente) | Geregistreerd: Mei 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Sarenata

Lid # 16167

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Sarenata   Email Sarenata   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Nee, ik ben eigenlijk nog nooit in Zweden geweest...

Je zit in de bus, tram, metro of trein en ziet een groep jongeren het 1 en ander slopen, wat zou je doen?

Juwel Rio 300 Tanganyika

Berichten: 2002 | Van: Rotterdam | Geregistreerd: Nov 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
vissie vissie

Lid # 14429

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor vissie vissie   Email vissie vissie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
er wat van zeggen, liefst samen met de buschauffeur,conducteur etc.

kijk je liever naar een horrorfilm,of komedie?

mijn bakkie: http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php/topic/15/5385/6.html

Berichten: 958 | Geregistreerd: Jun 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
sietze

Lid # 15697

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor sietze   Email sietze   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
doe mij maar een mooie actie komedie

Luisterje je liever naar Q music of gewoon lekker een piraatje dr op... (piratenzender/nederlandstalig)

komt tijd, komt raad

mijn vision180 ,
mijn garnalen project 60x30x30, schommelziekte

Berichten: 554 | Van: Drachtstercompagnie | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jeto

Lid # 16348

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jeto   Email Jeto   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Doe maar Q music, kan je leuke spelletjes spelen, zoals; het geluid... tudu!

Je krijgt 1 kans: Je mag een vis kweken en het lukt ook! Welke vis zou jij dan willen kweken?

[ 10.03.2010, 07:43: Bericht aangepast door: Jeto ]

Garnalen bak Update!
Juwel Vision 260
Corydoras aeneus kweek
Artikel
Hulp gevraagd

Berichten: 2548 | Van: Huissen, dicht bij Arnhem | Geregistreerd: Nov 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Mamamira

Lid # 15971

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Mamamira   Email Mamamira   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
lijkt me geweldig om dwergkogels te kweken:P

wat is je ultieme toekomstdroom?

500 liter, 20 liter en cory-kweek:D

Berichten: 104 | Van: zeewolde | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Yvo

Lid # 9884

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Yvo   Email Yvo   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Genoeg geld hebben om je nooit meer zorgen te hoeven maken en te kunnen doen en laten wat en wanneer je wilt.

Wat is de mooiste vakantie/reis die je ooit hebt gemaakt en wat maakte deze zo mooi/bijzonder?

Berichten: 203 | Van: Wijlre | Geregistreerd: Jan 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marjan86

Lid # 16833

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marjan86   Email Marjan86   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Een reis naar Italië met het World Youth Choir, een projectkoor samengesteld uit de beste auditanten uit landen over de hele wereld. [Smile] De repetitieperiode van 3 weken begon in Italië, vervolgens gaven we er concerten en daarna in Zwitserland, Frankrijk België en om te eindigen in Duitsland de grote kerk in Bonn tijdens een geweldig korenfestival. Daar zaten ongeveer 2000 mensen in het publiek en ik had de eer om 2 solo's te zingen!! [Big Grin] Een reis om nooit te vergeten, mede omdat het heel bijzonder is om met mensen van zoveel nationaliteiten een eenheid te vormen...

Als je nog 1 dag te leven had, hoe zou je deze dag dan besteden?

Groetjes,
Marjan
Rio 180 Mijn sluiertjes

Berichten: 2100 | Van: Enschede | Geregistreerd: Jan 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
maartje

Lid # 14770

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor maartje   Email maartje   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Onze bruiloft die in augustus gepland staat morgen houden en een mega feest geven met al onze familie en vrienden. En dan tot diep in de nacht bij het kampvuur liedjes zingen en praten over alle mooie dingen en reizen die we hebben gemaakt [Smile]

Als je 100.000 euro weg mocht geven, waaraan deed je dat dan?

Mijn Cayman 110

Berichten: 373 | Van: Drenthe | Geregistreerd: Jul 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Mausalicious
Moderator
Lid # 15051

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Mausalicious   Email Mausalicious   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Aan mensen in mijn directe omgeving die het geld het best kunnen gebruiken.

Als je 1 product mag uitzoeken op het vivarium, wat zoek je dan uit?

Mijn rio125 plantenbak !!

Berichten: 666 | Van: Velserbroek | Geregistreerd: Aug 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jeto

Lid # 16348

Ledenwaardering:
4
Een juwel rio 240 [Smile] Ben er al heel lang naar opzoek.

Welke vis vind je makkelijk te kweken?

Garnalen bak Update!
Juwel Vision 260
Corydoras aeneus kweek
Artikel
Hulp gevraagd

Gup-Lover

Lid # 13544

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Gup-Lover   Email Gup-Lover   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Guppy [Big Grin]

Welke vis wil je graag in een zeebak?

Rio 125| 60 cm|Aqua40
Groetjes Zoë

Berichten: 2868 | Van: Sevenum,Limburg | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jeto

Lid # 16348

Ledenwaardering:
4
Nemo visje

Wat is je fafo dier. (kat,hond,vis,hamster etc.)

Garnalen bak Update!
Juwel Vision 260
Corydoras aeneus kweek
Artikel
Hulp gevraagd

Gup-Lover

Lid # 13544

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Gup-Lover   Email Gup-Lover   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Pf... Wel een aantal:
Heleboel soorten vis
Ezel
Sneeuwuil
Tijger

(Op volgorde)

Wat is volgens jou de perfecte site?

Rio 125| 60 cm|Aqua40
Groetjes Zoë

Berichten: 2868 | Van: Sevenum,Limburg | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
zzz-dodo-zzz

Lid # 16493

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor zzz-dodo-zzz     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
hyves en aquaforum,

uhm..., even denken...
hoeveel slaapkamers zijn er in joun huis ?

mijn 120L
mijn garnalenbakje
mijn kreeftenbakkie

Berichten: 1079 | Van: groningen | Geregistreerd: Dec 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
robbin

Lid # 17585

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor robbin   Email robbin   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
aqauforum.nl

wat is jouw fafo maat bak

MVG,

robbin

80cm | M. altispinoza kweek

Berichten: 662 | Van: nijverdal | Geregistreerd: Feb 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Mausalicious
Moderator
Lid # 15051

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Mausalicious   Email Mausalicious   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
150 bij 60 bij 60

ga je met de auto of trein naar vivarium?

Mijn rio125 plantenbak !!

Berichten: 666 | Van: Velserbroek | Geregistreerd: Aug 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Yvo

Lid # 9884

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Yvo   Email Yvo   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Als ik ga, dan met een bus [Big Grin]

[ 11.03.2010, 08:00: Bericht aangepast door: Mars ]

Berichten: 203 | Van: Wijlre | Geregistreerd: Jan 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Mars
Erelid
Beheer
Lid # 1259

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Mars   Email Mars   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Om de boel op gang te houden:

Welke rubriek ga je dadelijk als eerste bezoeken, nadat je in dit topic geantwoord hebt?

(zou het niet leuk zijn de vragen alleen over de hobby te laten gaan? Anders krijgen we hier bijna hetzelfde als 'het een of het ander', alleen dan met open vragen. D'r is zat te bespreken over onze hobby, toch?)

Aquariumquiz - Techniek - Ik niet

Berichten: 48395 | Van: Barendrecht | Geregistreerd: Jun 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Myke
Team AF stand
Lid # 10471

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Myke   Email Myke   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hét GoeieMorgenTopic!!! [Razz]

Welke sub-forum heb je denk je het mees bezoekt?

Mijn site!

Niewe foto's!!!
Malawi l Plantenbak l Leeg l Schillie

Berichten: 6952 | Van: Deventer | Geregistreerd: Apr 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
  Dit onderwerp omvat 9 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.