Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » SPECIFIEKE BEWONERS » Meervallen » jammer

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: jammer
isisz

Lid # 12581

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor isisz   Email isisz   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
M'n bak draait alweer een jaar of 4. Maanvissen (eigen kweek) en sinds kort een groep Corydoras panda erbij. Gaat allemaal goed. Gisteravond nog het hele stel geobserveerd. Eten mummelen en een beetje rondhangen, zoals corydoras meestal doet! Niets aan de hand. Vanochtend een dode Corydoras. [Frown] Goed gevuld,dus niet verhongerd. onder m'n loep bekeken en helemaal niets aan te zien!
iemand een idee over dood? Ik trek me dat atijd erg aan!

Berichten: 72 | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Erhan

Lid # 5797

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Erhan   Email Erhan   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
teveel gegeten?

------------------------------
Trofis1800

Berichten: 2834 | Van: Utrecht | Geregistreerd: Mar 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
sietze

Lid # 15697

Ledenwaardering:
3
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor sietze   Email sietze   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ook sympthomen van schommelziekte gezien..?

zie mijn onderschrift..

blijft altijd jammer, maar het gebeurd....

------------------------------
komt tijd, komt raad

mijn vision180 ,
mijn garnalen project 60x30x30, schommelziekte

Berichten: 554 | Van: Drachtstercompagnie | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
isisz

Lid # 12581

Ledenwaardering:
2
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor isisz   Email isisz   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hoi,
heel interessant onderwerp. Ik heb de avond daarvoor geen afwijkend gedrag bemerkt. de Cory's gingen lekker door de bak, en het groepje "panda's " lag ook weer op een moment gezellig bij elkaar.
Water ververs ik regelmatig en water heeft goede waardes! (1.40 x 60 x 50) bijna geen alg en no2 en no3 niet aangetoond
Ik trek het me dan aan, maar ja eet ook weer lekker kabeljauw vanavond [Smile]
iedergeval bedankt voor jullie reactie's

Berichten: 72 | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.