Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » FOTOGRAFIE, LITERATUUR, ARTIKELEN, ERVARINGEN » Links, software en literatuur » Beste 3d aquarium screensaver (Pagina 1)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Beste 3d aquarium screensaver
OmeAnne

Lid # 9791

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor OmeAnne     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik vroeg mij af of er ook hele goede 3d aquarium screensavers zijn waar je bijna je eigen vistbestand kan namaken. Iemand een idee?
Berichten: 36 | Van: Aldeboarn | Geregistreerd: Jan 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Tien
Erelid
Lid # 4060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Tien     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik vind dit een goede:
http://www.dreamaquarium.com/

------------------------------
Groetjes, Tineke
Eéntien | Keukenbakje | A40 | Wandelende helmpjes|Buitenbadje

Berichten: 39821 | Van: Doetinchem | Geregistreerd: Jul 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Duizel

Lid # 1551

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Duizel   Email Duizel   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ja deze heb ik ook, erg leuk !

Je geniet meer als zij ook genieten!!
www.aquarium.homeip.net

Berichten: 435 | Van: Nieuwegein | Geregistreerd: Sep 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Puntius titteya

Lid # 8785

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Puntius titteya   Email Puntius titteya   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
heb die ook! Heel fijn om op te kijken [Smile]

Met vriendelijke groet Maarten

Berichten: 426 | Van: Deerlijk - België | Geregistreerd: Aug 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Snake *NL*

Lid # 3828

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Snake *NL*   Email Snake *NL*   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
hebben jullie dan allemaal de trail versie of de complete versie?

Aquablog.nl | Galaxy paradise | Riccia binden

Berichten: 8787 | Geregistreerd: Jun 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
nverhoork

Lid # 2523

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor nverhoork   Email nverhoork   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Das geinig zeg heb het nu ook geinstalleerd. [Smile]

Mijn bakje 265*70*65 als Z-A biotoop.

Berichten: 4166 | Van: Leiden | Geregistreerd: Jan 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Snake *NL*

Lid # 3828

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Snake *NL*   Email Snake *NL*   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik ben nu nog opzoek naar een *kuch* serial *kuch* [Razz]

Aquablog.nl | Galaxy paradise | Riccia binden

Berichten: 8787 | Geregistreerd: Jun 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Noorda

Lid # 1885

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Noorda     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
zat erbij:

[ 16.01.2008, 11:27: Bericht aangepast door: Tien ]

[240 liter] Z-A bak
[54 liter] Z-A bak
[150 liter] Kweekbak

Berichten: 1215 | Van: Hengelo (OV) | Geregistreerd: Nov 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
OmeAnne

Lid # 9791

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor OmeAnne     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Die ziet er inderdaad mooi uit! En daar gaan ook meer vissen voor komen volgens mij of niet?
Zou leuk zijn, guppies of black molly's of wat pantsermeervallen.

Berichten: 36 | Van: Aldeboarn | Geregistreerd: Jan 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jos

Lid # 494

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jos         Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Weet iemand er toevallig ook eentje voor Mac OSX. Zou daar dankbaar voor zijn..

'I Don't Want to belong to any Club That Will Accept Me as a Member.'

Berichten: 15385 | Van: Amsterdam | Geregistreerd: Aug 2003  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
wijsneus

Lid # 2945

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor wijsneus   Email wijsneus   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Jos, deze ( http://www.dreamaquarium.com/
)is ook voor MAC geschikt gemaakt

Berichten: 2168 | Van: Amersfoort, | Geregistreerd: Mar 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jos

Lid # 494

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jos         Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wijsneus:
Jos, deze ( http://www.dreamaquarium.com/
)is ook voor MAC geschikt gemaakt

Nee, helaas niet.. Klik maar iets verder.. [Wink]

'I Don't Want to belong to any Club That Will Accept Me as a Member.'

Berichten: 15385 | Van: Amsterdam | Geregistreerd: Aug 2003  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
rs-racer

Lid # 9819

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor rs-racer   Email rs-racer   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Bij mij werkt hij niet [Frown]

Edit:

Hij werkt!

[ 16.01.2008, 17:44: Bericht aangepast door: rs-racer ]

Berichten: 101 | Van: amersfoort | Geregistreerd: Jan 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Lydia

Lid # 6552

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Lydia   Email Lydia   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Werkt prima hier onder vista
Berichten: 93 | Van: Nijmegen | Geregistreerd: Jul 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Rutger82

Lid # 10358

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Rutger82   Email Rutger82   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Dream Aquarium is erg leuk!
Berichten: 8 | Van: Zuidland | Geregistreerd: Mar 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
angelo1990
Team AF stand
Lid # 5728

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor angelo1990   Email angelo1990   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
heb deze nu ook

AQUAZONE DESKTOP GARDEN

+ alle uitbreidings pakketten

Gr Angelo

AF-Stand Medewerker

Berichten: 4104 | Van: Venlo / Blerick | Geregistreerd: Mar 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
marcel29

Lid # 10160

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor marcel29   Email marcel29   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
http://www.magentic.com/index.aspx?id=10002

dit heb ik, er staan hele mooie screen savers tussen, en ook bureaubladen

de screensavers zijn gewoon mini filmpjes die steeds herhaald worden, dus je heb er wel wat geheugen voor nodig [Big Grin]

http://marcel-schruijer.magix.net/

Berichten: 253 | Van: heerhugowaard | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
luc
Beheer
Team AF stand
Lid # 5379

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor luc   Email luc   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
mooi marcel, heb het gedownload, vrouwtje was er mee kontend

Vriendelijke groeten,
Luc

Aquapicture juni 2012 (lustrumeditie) : De aankondiging - De prijzen

Berichten: 33507 | Van: Mol ( Vlaanderen ) | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
marcel29

Lid # 10160

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor marcel29   Email marcel29   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik ken er hier nog 1 [Big Grin]

http://marcel-schruijer.magix.net/

Berichten: 253 | Van: heerhugowaard | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
rijstenkorrel

Lid # 12102

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor rijstenkorrel   Email rijstenkorrel   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
via google ben ik hier terecht gekomen en lid geworden

ik heb een oude fitankscreensaver die wil ik graag verwijderen vooor de dreamscreensaver.
hoe doe ik dat.?
gr wilma

Berichten: 5 | Geregistreerd: Nov 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
saniNL

Lid # 11467

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor saniNL   Email saniNL   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik heb ook dreamaquarium gedownload, maar bij de readme staat:

5) Go to Start, Dream Aquarium, Enter Serial Number and register with:

and Block Dream Aquarium from accessing to the internet

6) Block C:\WINDOWS\Dream Aquarium.scr from accessing to the internet.

Waarom moet ik die blocken?

[ 10.11.2008, 11:46: Bericht aangepast door: Tien ]

Eigenlijk Sander...

Berichten: 482 | Van: Veldhoven | Geregistreerd: Aug 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
saniNL

Lid # 11467

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor saniNL   Email saniNL   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Sorry Tien [Embarrassed]

Eigenlijk Sander...

Berichten: 482 | Van: Veldhoven | Geregistreerd: Aug 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Harlingen-21

Lid # 893

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Harlingen-21   Email Harlingen-21   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Helaas heeft dream, wel wat weinig vissen om tussen te kiezen....

-*-*-Terrarium - 174x72x140-*-*-

Berichten: 1118 | Van: Capelle A/D IJssel | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
saniNL

Lid # 11467

Waardeer Lid
En hoe moet ik hem blocken? (AVG Free)

mvg,

Eigenlijk Sander...

rijstenkorrel

Lid # 12102

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor rijstenkorrel   Email rijstenkorrel   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik heb hem een full versie maar ik kan er niks mee.Ik kan niks kiezen ik kan alleen kijken wie kan me daar mee helpen
Berichten: 5 | Geregistreerd: Nov 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
  Dit onderwerp omvat 2 pagina's: 1  2   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.