bericht geplaatst
Ik vroeg mij af of er ook hele goede 3d aquarium screensavers zijn waar je bijna je eigen vistbestand kan namaken. Iemand een idee?
| IP: Gelogd |
------------------------------ Je geniet meer als zij ook genieten!! Avatar: Marmer maantje www.aquarium.homeip.net Berichten: 435 | Van: Nieuwegein | Geregistreerd: Sep 2004
bericht geplaatst
Die ziet er inderdaad mooi uit! En daar gaan ook meer vissen voor komen volgens mij of niet? Zou leuk zijn, guppies of black molly's of wat pantsermeervallen.
bericht geplaatst
Weet iemand er toevallig ook eentje voor Mac OSX. Zou daar dankbaar voor zijn..
------------------------------ 'I Don't Want to belong to any Club That Will Accept Me as a Member.' Berichten: 15385 | Van: Amsterdam | Geregistreerd: Aug 2003
citaat:Oorspronkelijk geplaatst door wijsneus: Jos, deze ( http://www.dreamaquarium.com/ )is ook voor MAC geschikt gemaakt
Nee, helaas niet.. Klik maar iets verder..
------------------------------ 'I Don't Want to belong to any Club That Will Accept Me as a Member.' Berichten: 15385 | Van: Amsterdam | Geregistreerd: Aug 2003
bericht geplaatst
via google ben ik hier terecht gekomen en lid geworden
ik heb een oude fitankscreensaver die wil ik graag verwijderen vooor de dreamscreensaver. hoe doe ik dat.? gr wilma
bericht geplaatst
ik heb hem een full versie maar ik kan er niks mee.Ik kan niks kiezen ik kan alleen kijken wie kan me daar mee helpen