Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » FOTOGRAFIE, LITERATUUR, ARTIKELEN, ERVARINGEN » Foto-album » "Eternal dreams" van Miklo. (Pagina 2)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 22 pagina's: 1  2  3  4  5  ...  20  21  22   
Auteur Onderwerp: "Eternal dreams" van Miklo.
MiKlo

Lid # 9471

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor MiKlo   Email MiKlo   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
"Ik vind verf er ook wat mooier uitzien

------------------------------
Ik niet"

ben je schizofreen???

[Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

120x50x50 - "Eternal Dreams" - 15L Nano - 330 liter van A3 & MiKlo

Berichten: 4082 | Van: Sleutelstad | Geregistreerd: Nov 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor MiKlo   Email MiKlo   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
vorige week heb ik indelijk m'n bestelde planten binnengehad en m'n kunnen afplanten.
bijna alles is nog emers, maar dat komt wel goed.

vorige week ook 5 japonica's er in geplaats.
erg leuke garnaaltjes! krijgenb snel meer gezelschap.
gisteren zag ik ook dat er 1 een behoorlijke berg eitjes bij zich had.
waarschijnlijk zullen ze het niet overleven, maar we weten nooit [Big Grin]

-

ook maar even een fototjuh van de linkerkant.
de crypto's zijn zoals te zien nog emers en het hc moet ook nog veeeel groeien.

-

[ 20.09.2009, 12:22: Bericht aangepast door: MiKlo ]

Berichten: 4082 | Van: Sleutelstad | Geregistreerd: Nov 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
BasP

Lid # 8533

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor BasP     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooie foto's, maar waarom die witte steentjes voorin?

Voeg je ook CO2 toe voor je HC (of staat dat op pagina 1 [Roll Eyes] )?

De bak van Bas: klikkerdeklikkerdeklik, update pagina 10.

L.A.V.

Berichten: 3948 | Van: Dronrijp | Geregistreerd: Jun 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Esther83

Lid # 11208

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Esther83   Email Esther83   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wat leuk dat je die eieren zo goed kunt zien [Smile]

Rio 240 Zuid-Amerika

Berichten: 722 | Van: Assen | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BasP:
Mooie foto's, maar waarom die witte steentjes voorin?

Voeg je ook CO2 toe voor je HC (of staat dat op pagina 1 [Roll Eyes] )?

ja, en dat wordt later duidelijker [Wink]

Didge

Lid # 11060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Didge   Email Didge   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ziet er goed uit Mike [thumbs] Die japonica`s zijn echte wondergarnalen [Smile]

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Berichten: 7954 | Van: Uden | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

zijn idd hele leuke beestjes [Big Grin]

Tien
Erelid
Lid # 4060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Tien     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Even een tipje van de sluier opgelicht? [Big Grin]

Ziet er heel mooi uit!

Groetjes,
Tineke

Eéntien | Keukenbakje | A60 | Wandelende helmpjes

Berichten: 29405 | Van: Doetinchem | Geregistreerd: Jul 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tien:
Even een tipje van de sluier opgelicht? [Big Grin]

Ziet er heel mooi uit!

ja, ik ben nooit zo goed in m'n mond dicht houden [Big Grin]

-BerT-

Lid # 15040

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor -BerT-   Email -BerT-   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Erg mooi, een genot om je foto's te bekijken

-{Respect is Everything}-

Berichten: 56 | Van: Helmond | Geregistreerd: Aug 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
sietze

Lid # 15697

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor sietze   Email sietze   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
japnica's idd heel erg mooi (vooral op die fot van jou!!!)

mr helaas overleven ze het bij mij niet als ze niet groot genoeg zijn (spookmesvis snack...)

wordt al weer mooi, ga ook deze weer volgen!

komt tijd, komt raad

mijn vision180 ,
mijn garnalen project 60x30x30, schommelziekte

Berichten: 591 | Van: Drachtstercompagnie | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

Late reactie, maar thnx Sietze!

De bak is ondertussen weer wat geëvolueerd, maar is nog steeds niet zoals ik 'm voor ogen heb.

Rechts gaat er steeds beter uit zien vind ik. De bos Hemianthus micranthemoides is eindelijk een beetje een echte bos aan het worden. Ook het hc wordt hier een echt veldje. Nu de rest van de bak nog. Het straatje ga ik ook laten dicht groeien. Ik zal alleen nog wat potjes hc moeten bijkopen denk ik.

Links moet er nog wel het 1 en ander veranderen. De bos Rotala wallichi heeft het niet gered helaas. Ik vermoed dat het wennen aan de submerse cultuur in een bak die nog niet lekker draaide de boosdoener was. Ik heb 1 klein stengeltje kunnen redden en deze maakt volop stekken aan. Deze staat in de opening tussen links en rechts vlak voor de achterkant.
We gaan het binnenkort proberen met wat andere planten. Eerst links nog een klein beetje restylen.

Ook hangt er nu meer verlichting boven. Er zijn, al ongeveer een maand geleden, 2 30 watt lampen bij gekomen.
Planten reageren er positief op. Ik zie nu tenminste wat assimilatie in de bak. Alg is er gelukkig niet door gekomen. Was ik ook van uit gegaan, maarja...

Na, genoeg gelult. Jullie kijken toch alleen de foto´s [Big Grin]

-
 -
 -
 -
 -

[ 09.11.2009, 19:40: Bericht aangepast door: MiKlo ]

platy

Lid # 10161

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor platy     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
wat een mooie foto's, van een mooie bak [Smile]
je goerami's zijn al bets groot of lijkt dat zo? [Smile]

mijn fotoalbum
ben op zoek naar appelslakken alle kleuren!!!

groetjes Job

Berichten: 4951 | Van: Britsum(dicht bij Leeuwarden) | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

nee lijkt niet zo.
ze zijn inmiddels wel volgoeid denk ik. ze zijn beide ca. 10 cm.

Caraya

Lid # 13751

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Caraya   Email Caraya   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
mooi hoor [Smile] en gave foto's

Groetjes Gerda

1.20 bakkie*Juwel 60*Shrimps
als het aas aantrekkelijk genoeg is bijten alle vissen

Berichten: 11309 | Van: Zwolle | Geregistreerd: Apr 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
luc
Beheer
Team AF stand
Lid # 5379

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor luc   Email luc   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Prachtig, zeer prachtig Miklo

Is een bak die me kan bekoren [thumbs]

Vriendelijke groeten,
Luc

mijn takkenbak - zelfbouw achterwand

Berichten: 23369 | Van: Mol ( Vlaanderen ) | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

Thnx Gerda en Luc [Wink]

MiKlo

Lid # 9471

Im heb zojuist de linkerkant gelijk maar even onderhanden genomen. links achter in de hoek is nu veel meer ruimte ontstaan voor wat stengelplanten.
ik zit te denken aan aromatica's en/of rotundifolia's. hmmm... moeilijk.

ook een school vissen erbij gehaald voor de midden/bovenste laag. school kardinalen is het geworden. Wilde eerst niet voor kardinalen gaan omdat je ze zo veel ziet, maar ben er wel blij mee. zijn gewoon hele mooie felle vissen.
ze zitten nog wat onwennig in de hoek bij de hemianthus, maar dat komt nog wel goed.

hier het nieuwe overzicht [Big Grin]

-

ohja, de belletjes die je door de hele bak ziet zijn van het bioco2 setje [Wink]

[ 10.11.2009, 19:58: Bericht aangepast door: MiKlo ]

Didge

Lid # 11060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Didge   Email Didge   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Kijk aan dat gaat weer een prachtbak worden Mike [thumbs] Je HC gaat ook weer helemaal je bodem verzwelgen zo te zien [Big Grin]

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Berichten: 7954 | Van: Uden | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

is wel de bedoeling met dat hc, maar het blijft een beetje op rechts hangen [Big Grin]

wannneer ga je je rotala's nou eens snoeien???

[Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Wink]

Didge

Lid # 11060

Die "Green" is binnenkort weer aan een knipbeurt toe [Razz] Ik neem aan dat je die bedoelt?

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

MiKlo

Lid # 9471

onder andere ja [Big Grin]
green of colorated maakt niet zo veel uit [Wink]

Didge

Lid # 11060

De Colorata is een stuk grover van blad vergeleken bij de Green. Kwestie van smaak [Wink] Groeit allebei tegen de klippen omhoog dat wel [Big Grin]

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

MiKlo

Lid # 9471

doe mij de "green" dan maar als dat kan/mag [Wink]
plaats ik een andere rode plant erbij.

Didge

Lid # 11060

Doen we [thumbs]

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Dit onderwerp omvat 22 pagina's: 1  2  3  4  5  ...  20  21  22   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.