bericht geplaatst
het totaal plaatje.. heb mandjes boven opgezet zodat de katten niet zo snel via de krabpaal er bovenop springen..tot nu toe nog niet gebeurd gelukkig.. Ansje groeit al een beetje
hmm lekker komkommer.. zelfs het ramirezi mannetje plukt er van..
bericht geplaatst
dank jullie wel .. maar inmiddels staat de bak nu leeg.. te wachten op wat ik er verder mee ga doen.. de bewoners zijn verhuisd naar de 120 bak
bericht geplaatst
ik heb toch de bak vanavond weer opgestart.. hier een paar foto's
en zo is die nu.. nog een beetje wazig.. heb een leuk stuk hout er in gedaan en al een aantal plantjes.. van het weekend moet ik de grote bak weer snoeien dus dan heb ik wel weer wat spul om hier weer bij in te doen... als dit bakkie er klaar voor is .. verhuizen de garnaaltjes hier naar toe.. en wat ik er dan nog meer bij in gaan doen heb ik nog geen idee van .. dus tips zijn welkom
bericht geplaatst
die komen vanzelf weer ... er is nog niet zo heel veel veranderd.. plantjes doen het wel goed..had hem dan ook gevuld met water uit de grote bak ..
Ik zie in je topic dat jij Corydorassen had in je 60 liter bakje voorheen, en redelijk grof grind. kon dat heel goed samen? Lees namelijk ook overal dat Corydorassen het liefst zandondergrond moeten hebben!
| IP: Gelogd |