------------------------------ Aquaforum AquaPicture 2012 - Doe mee en win een van de prijzen! - Hou het forum in de gaten! Berichten: 61083 | Van: Alblasserdam | Geregistreerd: Jun 2004
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
Ja dat is stan Creatieve uitspatting van de moeder des huizes
Wat is er mis met een zwart meubel trouwens? Alleen maar mooi toch? Tenminste, dat vind ik... met de helemaal zwarte PC (ok, met blauwe LED's), 2 zwarte aquaria, een zwarte TV, en alleen maar zwarte kleding (Ok, 2 blauwe T-shirts)
Het word inderdaad een hel om 9 dagen naar een lege bak te moeten kijken... en er mag nog geen water in, want "we moeten wel wat kunnen inpakken voor onder de kerstboom", dus het filter gaat worden ingepakt... dus hij begint ook past 25-12 met indraaien. Maar ach, dat moet dan maar... Het resultaat zal er naar zijn ^^
bericht geplaatst
Ok, het is avond.. maar ik moet nog wat kitresten verwijderen van de oude achterwand (Zo'n zwart Juwel structuur ding, met gewoon 2 mm kit over de HELE achterruit), en dat duurt nog ff. Ik probeer het voor 8 uur klaar te hebben... de foto's komen er aan, maar waarschijnlijk niet binnen een uur
bericht geplaatst
De bak is niet veel soeps nu (een stapel boeken in een glazen bak op zn kant), maar zal zo even wat foto's trekken, voor de geďnteresseerden. Morgen om dit tijdstip zou de kit goed hard moeten zijn, en dan kan ik een goede foto maken
bericht geplaatst
is dit nou de achterwand? ziet er volgens mij wel goed uit! Wel beter dat je nu niet de neiging hebt hem snel te vullen, mag immers nog niet he
bericht geplaatst
Leuk dit project!!! Maar als ik jou was.. Liet ik hem gelijk volstromen, met boeken en al, gráág zelfs die boeken Tuti: Gefeliciteerd! 19000 berichten
[ 20.12.2008, 18:01: Bericht aangepast door: Tom van der Weerd ]
bericht geplaatst
@tuti: Ja, het is een Juwel Stone Lime achterwand. Dunner dan de Rock, op het breedste punt 3cm, en op de dunste punten 1cm. Heel leuk achterwandje, en niet duur (27,50 @ @qu@pl@ntsonlˇne: 600x550) En inderdaad gefeliciteerd met je 19000ste bericht
@tom: toch houd ik de boeken liever droog En ja, vol mag ie pas op 25 december.. of 24 december die avond, als we de cadeaus dan al krijgen ^^
Zal ook zo wel even een fototje maken van het steen. Het is wel groot steen (15-30cm), want dat was het enige wat ze nog hadden. Wel mooie stukken though
bericht geplaatst
Ja, ik vind ze ook wel mooi Ik legde er dus een paar op die kar, ongeveer 20. Ik laat het wegen. Ik denk, ik wil ongeveer 55 kilo... ik kijk op die weegschaal: 55,0Kg. Perfect
bericht geplaatst
haha vet ik herken het helemaal tuti kwas bijna anderhalf uur aant stapelen en meten of het er zo wel inpaste, maar het zijn echt mooie stenen hoor muzrub, zeker als er een laagje groen op komt!! veul suc6 houdoe
bericht geplaatst
Ja, ik vind het ook wel mooie stenen Heb ze om eerlijk te zijn niet gestapeld, mijn ouders vonden al dat het te lang duurde (terwijl zij een half uur plantjes aan het uitzoeken waren :S ) dus ik heb er gewoon een hele hoop ingeladen. Wel wat in gedachten gedaan, en dit zou genoeg moeten zijn voor een mooie grote stapel links, en een iets kleinere rechts. Ook zoek ik nog naar vallisneria
@Tuti: van de laatste foto bijvoorbeeld krijg ik gewoon (echt serieus) pijn in mijn ogen als ik er naar kijk. Echt te wazig voor woorden. Ook vind ik de 2de foto op deze pagina heel slecht, maar dat zal mijn perfectionistische natuur wel zijn..
maarja, het gaat gewoon mooi worden, daar zorg ik wel voor Die blauwe TL is trouwens wel überblauw.. maar dat kan hopelijk geen kwaad? Echt bijna donkerblauw, ongeveer de zelfde kleur als de neon van de P. nigripinnis (zie dirkje's avatar) maar dan iets minder fluorescerend.