Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » FOTOGRAFIE, LITERATUUR, ARTIKELEN, ERVARINGEN » Foto-album » De 375l bak van Didge (Pagina 1)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 19 pagina's: 1  2  3  4  ...  17  18  19   
Auteur Onderwerp: De 375l bak van Didge
Didge

Lid # 11060

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Didge   Email Didge   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Zoals beloofd in het startersforum de foto`s van mijn in Oktober vorig jaar gestarte bak.
Vissenbestand:
9x Melanotaenia boesemani
14x Rasbora heteromorpha
7x Botia sidthimunki

Planten:
Nomaphila stricta
Prosperpinaca palustris
Hygrophila balsamica
Pogostemon helferi
Blyxia aubertii
Aponogeton crispus
Rotala rotundifolia
Bacopa carioliniana
Limnophila aromatica
Hottonia inflata
Ludwigia inclinata
Ludwigia inclinata sp cuba
Hygrophila difformis
Rotala sp green
Mayaca fluviliatis
Micranthemum umbrosum
Althernanthera rosaefolia
Glossostigma elatinoides

-
 -

Ben benieuwd wat jullie er van vinden [Big Grin]

[ 16.05.2009, 18:41: Bericht aangepast door: Didge ]

------------------------------
mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Berichten: 7954 | Van: Uden | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Snake *NL*

Lid # 3828

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Snake *NL*   Email Snake *NL*   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
euh jaloers [Razz]

Zeer frisse bak heb je daar staan [Big Grin] mooi mooi mooi

Aquablog.nl | Galaxy paradise | Riccia binden | Aqua spullen te koop

Berichten: 8777 | Van: Noord-Brabant: Best | Geregistreerd: Jun 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Doragon

Lid # 6717

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Doragon   Email Doragon   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wauw, hele mooie bak!

Doragon no Seishin

Berichten: 4686 | Van: Heemskerk | Geregistreerd: Aug 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Zerobite

Lid # 10101

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Zerobite   Email Zerobite   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wow super mooie bak:0 mooie beplanting ook:0

Rekord 110 gezelschapsaquarium
aqua 40 garnalenjungle:)

Berichten: 396 | Van: Grashoek | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
sapz1987

Lid # 9222

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor sapz1987   Email sapz1987   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
[Big Grin] mooie bak man.. waar blijven de close ups? [Wink] [Razz]

Mijn Zuidoost-Azië Bak

Berichten: 955 | Van: Delft | Geregistreerd: Oct 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Plukeenroos

Lid # 10817

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Plukeenroos   Email Plukeenroos   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooi, mooi [petjeaf]
Berichten: 1831 | Van: Noord-Holland | Geregistreerd: Jun 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
visboy

Lid # 2762

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor visboy   Email visboy   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Lekker groen aquarium...

Wat gebruik je allemaal aan lampen enzo?
Co2, plantenvoeding?

Berichten: 400 | Van: Joure | Geregistreerd: Feb 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
aquaridiot

Lid # 9133

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor aquaridiot   Email aquaridiot   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
mooi fris groen bakje helemaal leuk
Berichten: 2871 | Van: delft | Geregistreerd: Oct 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Pascal Fish Freak

Lid # 10722

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Pascal Fish Freak   Email Pascal Fish Freak   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wow Mooi groen ik zie helle maal niet meer de bodem echt wel mooi en ja wanneer komen de close up

Groetjes van Pascal
-Aqua-65
-Aqua-20 Gernalen bakkie*

Berichten: 297 | Van: Heiloo | Geregistreerd: Mei 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jeppo

Lid # 3148

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jeppo   Email Jeppo   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Lekkere groene bak, maar waarom 2 scholen vissen voor in de middenlaag?
Berichten: 1747 | Geregistreerd: Mar 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Didge

Lid # 11060

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Didge   Email Didge   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sapz1987:
[Big Grin] mooie bak man.. waar blijven de close ups? [Wink] [Razz]

Die komen er straks aan. Houd het topic maar in de gaten!

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Berichten: 7954 | Van: Uden | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Didge

Lid # 11060

Ledenwaardering:
5
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeppo:
Lekkere groene bak, maar waarom 2 scholen vissen voor in de middenlaag?

Da`s inderdaad een goeie. Geen reden voor, bodembewoners waren niet echt een optie vanwege het vrij scherpe grind wat ik gebruik.

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Djer84

Lid # 10582

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Djer84   Email Djer84   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Schitterend echt mooie bak! Welke plant heb je gebruikt om de bodem zo te laten begroeien? Heeft dat lang geduurd of heb je op het begin al de bodem vol geplant?

www.fishaqua.nl

Berichten: 227 | Van: Middelharnis | Geregistreerd: Mei 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Didge

Lid # 11060

Ledenwaardering:
5
Nog even iets over de techniek nav de vraag van visboy:

verlichting: 5x54w T5 (2x840+3x865)
Dimbare vsa`s maar (nog) geen dimmer.
Co2 set van JBL met interne reactor.
Eheim 2217 potfilter gevuld met siporax en filterwatten.

Plantenvoeding:
Dagelijks 3ml K2PO4 en 15ml KNO3
10ml Profito en 15ml Flourisch excel
Wekelijks 7ml Ferro

Verder ververs ik iedere week zo`n 100ltr met zuiver osmose water.

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Didge

Lid # 11060

Ledenwaardering:
5
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djer84:
Schitterend echt mooie bak! Welke plant heb je gebruikt om de bodem zo te laten begroeien? Heeft dat lang geduurd of heb je op het begin al de bodem vol geplant?

Dat is een mengeling van Pogostemon helferi en Glossostigma. De Glossostigma heeft een behoorlijke tijd nodig gehad om aan te slaan maar nu groeit hij als de beste. In eerste instantie met de start van de bak was ik begonnen met 3x38w T8 verlichting.

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

angelo1990
Team AF stand
Lid # 5728

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor angelo1990   Email angelo1990   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
dat ziet er lekker groen uit [Smile]

mooie bak hoor

Gr Angelo

Gr Angelo

200 x 70 x 70 ZA

Amano Lido 120

AF Live Toolbar

Berichten: 3410 | Van: Venlo / Blerick | Geregistreerd: Mar 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
LiMi

Lid # 10812

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor LiMi   Email LiMi   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
wat een prachtige bak! De kleur die er vanaf straalt is gewoonweg geweldig! [Big Grin]

Volgens mij kan je in zo'n bak vissen gerust een paar dagen (misschien wel weken?) kwijt zijn, om ze vervolgens helemaal happy weer voorbij zien schieten [Big Grin] .

Echt een hele mooie bak.

Rio (Negro) 240
- laatste foto update 7 mei -

Berichten: 1245 | Van: Zwolle | Geregistreerd: Jun 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor MiKlo   Email MiKlo   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
welkom hier!! allemaal bekende plantenbakken ineens hier [Big Grin]

je weet wat ik van je bakkie vind [Wink]

120x50x50 - "Eternal Dreams" - 15L Nano - 330 liter van A3 & MiKlo

Berichten: 4080 | Van: Sleutelstad | Geregistreerd: Nov 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Didge

Lid # 11060

Ledenwaardering:
5
Ha Miklo!

Ik weet inderdaad wat je van mijn bakje vind ja [Wink] Die van jouw mag er ook zeker wezen [Smile]
Foto`s posten op aquaria forums...het houd je van de straat he!

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Didge

Lid # 11060

Ledenwaardering:
5
Ok,

Voor diegene die close-up foto`s wilden zien hier zijn ze:

-

-

-

-

-

-

-

-

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

MiKlo

Lid # 9471

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor MiKlo   Email MiKlo   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
kan niet goed zien of dat groen op je achterwand nu algjes zijn of een of ander mosje maar leuk ziet het er wel uit. ziet er uit alsof het met de stroom mee hangt. mooi gezicht!

prachtige vissen!!

120x50x50 - "Eternal Dreams" - 15L Nano - 330 liter van A3 & MiKlo

Berichten: 4080 | Van: Sleutelstad | Geregistreerd: Nov 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Infinite

Lid # 11029

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Infinite   Email Infinite   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hele mooie bak [Smile] Geweldig gedaan!

mijn aquascape

*spelfouten onder voorbehoud*

Berichten: 148 | Van: Rotterdam | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marlene

Lid # 6893

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marlene     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooi Mooi Mooi Mooi!
Wat een heerlijke plantenpracht [smitten]

Een tip wil ik je wel geven:

Als je de foto's vanuit een lager standpunt maakt bij de overzichtsfoto's, kunnen wij beter recht in je bak kijken en een nog duidelijkere indruk krijgen. Dus nog meer genieten [Big Grin]

[ 10.07.2008, 11:06: Bericht aangepast door: Marlene ]

Aqua40 | juwel70 | update 28 mei | overzichten
Artikel aquariumplanten voor beginners

Berichten: 8017 | Van: Bergschenhoek | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Bas

Lid # 9375

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Bas   Email Bas   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
i love dis bak, moooi, hebe hebe hebe hebe, mooi mooi mooi, veel suc6

Mijn rio 125 tanga

Berichten: 4768 | Van: Markvelde, OV | Geregistreerd: Nov 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Didge

Lid # 11060

Ledenwaardering:
5
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MiKlo:
kan niet goed zien of dat groen op je achterwand nu algjes zijn of een of ander mosje maar leuk ziet het er wel uit. ziet er uit alsof het met de stroom mee hangt. mooi gezicht!

prachtige vissen!!

Dat zijn inderdaad algen. Een behoorlijk hardnekkige soort ook die ik met geen mogelijkheid weg krijg [Mad]
Het is niet lelijk om naar te kijken maar vergt wel behoorlijk wat onderhoud omdat die slierten steeds langer worden.

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Dit onderwerp omvat 19 pagina's: 1  2  3  4  ...  17  18  19   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.