Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » FOTOGRAFIE, LITERATUUR, ARTIKELEN, ERVARINGEN » Foto-album » Esthers 300x60x60: Deel 4 (Pagina 1)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 11 pagina's: 1  2  3  4  ...  9  10  11   
Auteur Onderwerp: Esthers 300x60x60: Deel 4
Esther

Lid # 1172

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Esther   Email Esther   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hierbij open ik even een nieuw deel.
Het vorige deel is hier te zien...

Ik heb eindelijk wat fatsoenlijke foto's kunnen maken van mijn L095:
 -

-

-

-

Hier de L095 samen met "Pleco" onze Liposarcus pardalis
 -

Nog wat plaatjes van Pleco:
 -

-

-

[ 06.04.2010, 17:18: Bericht aangepast door: Fullmaster ]

------------------------------
"Stel je voor dat er geen hypothetische situaties meer zouden zijn."
*Mijn 300x60x60 bak*

Berichten: 8351 | Van: Hoorn | Geregistreerd: Mei 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Esther

Lid # 1172

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Esther   Email Esther   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wat plaatjes van verschillende Geo’s:

-

-

-

-

Heros notatus vrouw:

-

Heros notatus man:

-

*Mijn 300x60x60 bak*

Berichten: 8351 | Van: Hoorn | Geregistreerd: Mei 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Esther

Lid # 1172

De eerste foto’s van de Hypselacara temporalis, ik heb er twee zwemmen, hopelijk een Koppel:

-

-

-

-

Sturisoma:

-

Lamontichthys llanero:

-

Loricaria:

-

*Mijn 300x60x60 bak*

Esther

Lid # 1172

L200(Hemiancistrus subviridis)

-

-

-

-

L200(Baryancistrus demantoides (Highfin))

-

-

[ 12.03.2008, 00:02: Bericht aangepast door: Esther ]

*Mijn 300x60x60 bak*

Esther

Lid # 1172

LDA033 (Snowball)

-

-

-

L190 (Panaque nigrolineatus)

-

-

En dan eindelijk foto’s van mijn Golden nugget, ik heb deze vis echt al maanden, maar nooit eerder was het gelukt er een foto van te maken:

-

-

[ 12.03.2008, 00:12: Bericht aangepast door: Esther ]

*Mijn 300x60x60 bak*

TheBull

Lid # 1833

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor TheBull   Email TheBull   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Top Esther mooie foto's van mooie vissen. Altijd leuk om naar dit soort vissen te kijken, zeker naar die L095. Bedankt!

Op 26-09-2009 gestopt met roken.

Groet,
Jan.

Berichten: 1972 | Van: Vlissingen | Geregistreerd: Oct 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
DokterPiels

Lid # 6936

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor DokterPiels   Email DokterPiels   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
gevoel zegt meer dan woorden kunnen beschrijven... mijn gevoel bij dit aquarium is onbeschrijfelijk! en dan gaat het alleen nog maar over de bewoners...
de bak zelf, al was het ff zoeken naar een totaalplaatje is ook al helemaal mijn ding...

ik zeg nix... ik voel [smitten]

Niels =)

DokterPiels' Onderwaterwereld
Tekenwedstrijd 2010
De Tekenwedstrijden | Tekeningen Album

Berichten: 6147 | Van: Oost-Vlaanderen | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jos

Lid # 494

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jos         Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Geweldige foto's!. Esther [iloveyou]

'I Don't Want to belong to any Club That Will Accept Me as a Member.'

Berichten: 15385 | Van: Amsterdam | Geregistreerd: Aug 2003  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Esther

Lid # 1172

@Jan: Thanx! Ik ben zelf ook erg gecharmeerd van die L095.
Toch een vis die je eigenlijk maar bij weinig liefhebbers tegenkomt.
Wat gedrag betreft zeker de moeite waard, want totaal niet schuw.
Hij wordt alleen erg groot en daar heeft natuurlijk niet iedereen de ruimte voor.

Ik heb trouwens ook het idee dat hij vrij snel groeit.
Maar misschien verbeeld ik me dat wel?

*Mijn 300x60x60 bak*

Esther

Lid # 1172

citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DokterPiels:
ik zeg nix... ik voel [smitten]

- Jeetje Niels...bedankt!

@Jos: Thanx [Big Grin]

*Mijn 300x60x60 bak*

TomvanRiet

Lid # 5965

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor TomvanRiet         Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Topic ziet er weer top uit. Mooie foto's en wat een kaptaal zwemt daar rond.
Ik ga het nog een paar keer bekijken binnenkort.

Waar de tijd heeft stil gestaan

Berichten: 6911 | Van: Hoe dichter bij Dordt .... | Geregistreerd: Apr 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Esther

Lid # 1172

citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomenriet:
Topic ziet er weer top uit. Mooie foto's en wat een kaptaal zwemt daar rond.
Ik ga het nog een paar keer bekijken binnenkort.

Tsja, ik ga denk ik inderdaad maar niet uitrekenen wat het totaal bij elkaar kost wat er in die bak rondzwemt.
Laten we het leuk houden [Big Grin]

Bedankt voor je reactie [iloveyou]

*Mijn 300x60x60 bak*

nightrider

Lid # 3666

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor nightrider   Email nightrider   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
super foto's es hahahaha leuk [Big Grin]

2e van de biotoop bakken 2007
eregallerij tekenwedstrijd 2008

Berichten: 451 | Van: heemskerk | Geregistreerd: Mei 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Mars
Erelid
Beheer
Lid # 1259

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Mars   Email Mars   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Nice Esther!

Aquariumquiz - Techniek - Ik niet

Berichten: 49710 | Van: Barendrecht | Geregistreerd: Jun 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
dubbelvisss

Lid # 10104

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor dubbelvisss   Email dubbelvisss   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
prachtige foto's ..mijn complimenten.

M.V.G.

Peter

mijn aquaria

http://peter.frizo.com/fotos/beestenboel/aquarium

Berichten: 196 | Van: dr88, friesland | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marijn

Lid # 3485

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marijn   Email Marijn   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
He Esther mooie vissen, die Golden Nugget is echt mooi!

Groeten,
Marijn

Berichten: 1427 | Van: Bruinisse | Geregistreerd: Mei 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Esther

Lid # 1172

@Dennis: Bedankt voor het terugbrengen van het fototoestel, je ziet het, ik ben gelijk aan het werk gegaan [Wink]

@Mars & Dubbelvisss: Thanx!

@Marijn: dankje, ik vind het zelf ook een erg fraaie vis, maar had hem nooit eerder op de foto kunnen krijgen.
Steeds als ik een poging waagde was ie weg. [Roll Eyes]

*Mijn 300x60x60 bak*

Flavus

Lid # 6192

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Flavus   Email Flavus   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Nu al een pracht topic! Mooie vissen , en ook foto's.
Berichten: 853 | Van: almere | Geregistreerd: Mei 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
GW

Lid # 8220

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor GW   Email GW   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Waar zijn de satans? Waar zijn de satans?

[Big Grin]

aqua40 - Azië | 2.30m. - Amazone

Berichten: 865 | Van: Utrecht | Geregistreerd: Apr 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Puntius titteya

Lid # 8785

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Puntius titteya   Email Puntius titteya   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Prachtige collectie heb je daar. Stiekem droom ik later ook iets in deze aard te kunnen verwezelijken. Oja mss wat offtopic maar wie had nu die verdraaide adapter voor het fototoestel [Big Grin]

edit* valt me nu pas op dat Leo ontbreekt [Frown]

[ 12.03.2008, 12:56: Bericht aangepast door: Puntius titteya ]

Met vriendelijke groet Maarten

Berichten: 426 | Van: Deerlijk - België | Geregistreerd: Aug 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
ZuiderVis

Lid # 9835

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor ZuiderVis   Email ZuiderVis   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wauw Esther, nu pas voor de eerste keer jouw bak goed bekeken en die is zeker de moeite waard!

Prachtig!!! [Cool] [Big Grin] [Cool] [smitten]

Gaat dat trouwens goed met zoveel vershillende meervallen bij elkaar? Geen territoriale gevechten? Ik wil misschien nog wel een extra L bij mijn L134's zetten, maar twijfel of ik ze daar wel een plezier mee doe...

[Confused]

2 meter Amazone | Part I

2 meter Amazone | Part II

Berichten: 196 | Van: Maastricht/Wijlre | Geregistreerd: Jan 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Esther

Lid # 1172

citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GW:
Waar zijn de satans? Waar zijn de satans?

[Big Grin]

In de rio400 [Big Grin] en die is de volgende keer aan de beurt.

@All: ik zal vanavond even verder reageren

*Mijn 300x60x60 bak*

nverhoork

Lid # 2523

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor nverhoork   Email nverhoork   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wat een berg prachtige vissen heb je daar zwemmen. In het echt komen ze nog veel beter uit want het lijkt wel of er veel zweefvuil door je bak gaat? Ik blijf die heros notatussen prachtig vinden [smitten] .

Mijn bakje 265*70*65 als Z-A biotoop.

Berichten: 4159 | Van: Leiden | Geregistreerd: Jan 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marlene

Lid # 6893

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marlene     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Och och wat een mooie soorten en exemplaren!  -  -

Die schubbenhuid toont als fluweel. De tekeningen zijn werkelijk prachtig!

Aqua40 | juwel70 | update 21 augustus | overzichten
Artikel aquariumplanten voor beginners

Berichten: 8244 | Van: Bergschenhoek | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Gert

Lid # 2597

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Gert   Email Gert   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooie temporalis, de kans dat je een man en vrouw hebt is groot ;-)

Mijn album met oa. mijn 2100Lbak

Berichten: 3029 | Van: Belgisch Limburg | Geregistreerd: Feb 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
  Dit onderwerp omvat 11 pagina's: 1  2  3  4  ...  9  10  11   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.