------------------------------ "Stel je voor dat er geen hypothetische situaties meer zouden zijn." *Mijn 300x60x60 bak* Berichten: 8351 | Van: Hoorn | Geregistreerd: Mei 2004
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
Wat plaatjes van verschillende Geo’s:
Heros notatus vrouw:
Heros notatus man:
------------------------------ "Stel je voor dat er geen hypothetische situaties meer zouden zijn." *Mijn 300x60x60 bak* Berichten: 8351 | Van: Hoorn | Geregistreerd: Mei 2004
bericht geplaatst
De eerste foto’s van de Hypselacara temporalis, ik heb er twee zwemmen, hopelijk een Koppel:
Sturisoma:
Lamontichthys llanero:
Loricaria:
bericht geplaatst
gevoel zegt meer dan woorden kunnen beschrijven... mijn gevoel bij dit aquarium is onbeschrijfelijk! en dan gaat het alleen nog maar over de bewoners... de bak zelf, al was het ff zoeken naar een totaalplaatje is ook al helemaal mijn ding...
------------------------------ 'I Don't Want to belong to any Club That Will Accept Me as a Member.' Berichten: 15385 | Van: Amsterdam | Geregistreerd: Aug 2003
bericht geplaatst
@Jan: Thanx! Ik ben zelf ook erg gecharmeerd van die L095. Toch een vis die je eigenlijk maar bij weinig liefhebbers tegenkomt. Wat gedrag betreft zeker de moeite waard, want totaal niet schuw. Hij wordt alleen erg groot en daar heeft natuurlijk niet iedereen de ruimte voor.
Ik heb trouwens ook het idee dat hij vrij snel groeit. Maar misschien verbeeld ik me dat wel?
citaat:Oorspronkelijk geplaatst door DokterPiels: ik zeg nix... ik voel
Jeetje Niels...bedankt!
@Jos: Thanx
citaat:Oorspronkelijk geplaatst door tomenriet: Topic ziet er weer top uit. Mooie foto's en wat een kaptaal zwemt daar rond. Ik ga het nog een paar keer bekijken binnenkort.
Tsja, ik ga denk ik inderdaad maar niet uitrekenen wat het totaal bij elkaar kost wat er in die bak rondzwemt. Laten we het leuk houden
Bedankt voor je reactie
------------------------------ 2e van de biotoop bakken 2007 eregallerij tekenwedstrijd 2008 Berichten: 451 | Van: heemskerk | Geregistreerd: Mei 2005
bericht geplaatst
@Dennis: Bedankt voor het terugbrengen van het fototoestel, je ziet het, ik ben gelijk aan het werk gegaan
@Mars & Dubbelvisss: Thanx!
@Marijn: dankje, ik vind het zelf ook een erg fraaie vis, maar had hem nooit eerder op de foto kunnen krijgen. Steeds als ik een poging waagde was ie weg.
bericht geplaatst
Prachtige collectie heb je daar. Stiekem droom ik later ook iets in deze aard te kunnen verwezelijken. Oja mss wat offtopic maar wie had nu die verdraaide adapter voor het fototoestel
bericht geplaatst
Wauw Esther, nu pas voor de eerste keer jouw bak goed bekeken en die is zeker de moeite waard!
Prachtig!!!
Gaat dat trouwens goed met zoveel vershillende meervallen bij elkaar? Geen territoriale gevechten? Ik wil misschien nog wel een extra L bij mijn L134's zetten, maar twijfel of ik ze daar wel een plezier mee doe...
citaat:Oorspronkelijk geplaatst door GW: Waar zijn de satans? Waar zijn de satans?
In de rio400 en die is de volgende keer aan de beurt.
@All: ik zal vanavond even verder reageren
bericht geplaatst
Wat een berg prachtige vissen heb je daar zwemmen. In het echt komen ze nog veel beter uit want het lijkt wel of er veel zweefvuil door je bak gaat? Ik blijf die heros notatussen prachtig vinden .