Hoe heet dat hele lage, lichtgroene plantje op de derde foto trouwens? (die bodembedekker). Dat wil ik ook
------------------------------ 'I Don't Want to belong to any Club That Will Accept Me as a Member.' Berichten: 15385 | Van: Amsterdam | Geregistreerd: Aug 2003
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
netjes, je sluiter moet wel heel snel staan wil je een zwemmende kuhli op de foto krijgen, puik werk! Berichten: 2226 | Geregistreerd: Dec 2005
bericht geplaatst
Mooie foto's zèg, is die blauwe de Betta imbelis?
------------------------------ Sphaerichthys vaillanti: op naar de volgende kweekpoging. Berichten: 8268 | Van: krimpen aan den ijssel | Geregistreerd: Jan 2005
bericht geplaatst
Bedankt voor de complimenten. Eerlijkheid biedt mij te zeggen dat mijn partner de foto's gemaakt heeft. (Het aquarium is wel helemaal van mij ) Het plantje heet elatine triandra. En de betta is bij mijn weten gewoon een splendens.
bericht geplaatst
Is de vis op die prachtige tweede foto dan een vrouwtje?
------------------------------ Sphaerichthys vaillanti: op naar de volgende kweekpoging. Berichten: 8268 | Van: krimpen aan den ijssel | Geregistreerd: Jan 2005
bericht geplaatst
@jaccqie ja dat is een vrouwtje je kan ze bij mij in de buurt ook in het blauw en het rood,... krijgen, moest ook eerst paar x kijken maar de kleurrijke vrouwtjes zijn er idd!
bericht geplaatst
@ DokterPiels: De halfsnavelbekken eten eens per dag muggelarf (rood zwart) of artemia. 's ochtends gewoon vlokvoer en gedroogde watervlooien vinden ze ook erg lekker.
bericht geplaatst
Planten zien er goed uit, en de vissen ook. Vooral die groep kardinalen ziet er leuk uit. De combi van vissen is niet echt mijn smaak, maarja zoals zo vaak gezegt wordt ieder zijn smaak. Goed bezig!!
IP: Gelogd |
bericht geplaatst
Mooi! Prachtige frisse felle kleuren! Kleur, kleur en nog eens kleur. Zowel de vissen als de planten.
bericht geplaatst
Het zijn echt prachtige foto's van een prachtig aquarium, maar ik vind het enkel jammer dat je niet bij Aziatische vissen gebleven bent.
Langs de andere kant is het natuurlijk een prachtige school kardinalen...
bericht geplaatst
Wat een prachtige foto's zeg. Je bak ziet er toppie uit de kwaliteit van de vissen en planten is zeer goed een verzorger die weet hoe het moet .Ik wil eigenlijk ook wel een overzichtsfoto
bericht geplaatst
Dit was het overzicht een maand geleden:
En nu ben ik de boel weer lekker aan het omgooien dus ziet het er nogal onevenwichtig uit. De plantjes staan er nu om even uit te groeien voor een mooi plannetje in mijn hoofd.
Ik zal jullie op de hoogte houden van het vervolg.
bericht geplaatst
mooie bak Marlene... wat kan je daar nou nog aan verbeteren? Jij weet de nieuwschierigheid wel te prikkelen he met je omgooiplannetjes-foto
------------------------------ Beren in de Kalverstraat zijn over het algemeen genomen schoothondjes Berichten: 6389 | Van: purmerend | Geregistreerd: Jan 2006
bericht geplaatst
marlene: hoe heet de groene plant op de laatste foto aan de linkerkant? de gene uiterst rechts voor (hoge plant)ook op de laatste foto? vind die 2 erg mooi.
ben ook benieuwd naar wat je met de bak gaat doen. zou wel voor een andere kleur bodem kiezen. maar ieder zijn smaak. voor de rest echt erg mooi.
------------------------------ trotse bezitter van een juwel vision 260. Berichten: 1290 | Van: den helder | Geregistreerd: Sep 2004
bericht geplaatst
Laatste foto links voor? Elatine triandra. Plant rechts eerst wat lager en dan wat hoger: rotala indica.
En wat betreft de plannetjes. De linkerkant moet met name veranderen. Ik wil iets lichtgroens links achter. De bodem gaat veel meer bedekt worden, ook ik ga de helferi eens uit proberen. En ik ga nog iets doen met de achterwand boven de anubiasstraat. Ik zal de verschuivingen later op de foto's laten zien.
En waarom veranderen? Omdat het een uitdaging is! Wie weet welke kansen en vormen er nog om de hoek liggen.