Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » FOTOGRAFIE, LITERATUUR, ARTIKELEN, ERVARINGEN » Foto-album » Foto's uit het aquarium van Marlène (Pagina 1)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 30 pagina's: 1  2  3  4  ...  28  29  30   
Auteur Onderwerp: Foto's uit het aquarium van Marlène
Marlene

Lid # 6893

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marlene     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hier wat foto's uit mijn aquarium.

-

-

-

-

-

-

-

-

[ 07.12.2006, 16:54: Bericht aangepast door: Marlene ]

------------------------------
Aqua40 | juwel70 | 1.60 bak | Overzichten | Mijn kleinste aquarium

Berichten: 8952 | Van: Bergschenhoek | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jos

Lid # 494

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jos         Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wat een mooie scherpe foto's!

Hoe heet dat hele lage, lichtgroene plantje op de derde foto trouwens? (die bodembedekker). Dat wil ik ook [Wink]

'I Don't Want to belong to any Club That Will Accept Me as a Member.'

Berichten: 15385 | Van: Amsterdam | Geregistreerd: Aug 2003  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Intercooler

Lid # 5028

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Intercooler   Email Intercooler   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
netjes, je sluiter moet wel heel snel staan wil je een zwemmende kuhli op de foto krijgen, puik werk! [Smile]
Berichten: 2226 | Geregistreerd: Dec 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
*Emiel

Lid # 6842

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor *Emiel   Email *Emiel   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hele mooie foto's!!

@Jos: Glossostigma elatinoides

'Gezelschapsbak' (2x)
Aphyosemionbak
Brakwaterbak F8
Kreeftenbak

Berichten: 361 | Van: Giesbeek | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
jacqie

Lid # 2425

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor jacqie   Email jacqie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooie foto's zèg, is die blauwe de Betta imbelis?

Sphaerichthys vaillanti: op naar de volgende kweekpoging.

Berichten: 8268 | Van: krimpen aan den ijssel | Geregistreerd: Jan 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marlene

Lid # 6893

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marlene     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Bedankt voor de complimenten. Eerlijkheid biedt mij te zeggen dat mijn partner de foto's gemaakt heeft. (Het aquarium is wel helemaal van mij [Big Grin] )
Het plantje heet elatine triandra.
En de betta is bij mijn weten gewoon een splendens.

[ 07.12.2006, 17:48: Bericht aangepast door: Marlene ]

Berichten: 8952 | Van: Bergschenhoek | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
jacqie

Lid # 2425

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor jacqie   Email jacqie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Is de vis op die prachtige tweede foto dan een vrouwtje?

Berichten: 8268 | Van: krimpen aan den ijssel | Geregistreerd: Jan 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Botia

Lid # 2994

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Botia   Email Botia   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik vind je Platy's erg mooi, diep rood en mooi hoog van bouw zo mooi zie je ze zelden. [Smile]

Geen man zo wijs, of hij kan dwalen.

Berichten: 12583 | Van: Bovenkarspel | Geregistreerd: Mar 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
DokterPiels

Lid # 6936

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor DokterPiels   Email DokterPiels   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
@jaccqie
ja dat is een vrouwtje [Smile] je kan ze bij mij in de buurt ook in het blauw en het rood,... krijgen, moest ook eerst paar x kijken maar de kleurrijke vrouwtjes zijn er idd!

wat of hoe voer je eigenlijk die snoekjes?

Niels =)
Mijn onderwaterwereld
De Tekenwedstrijden | Tekenalbum

Berichten: 6189 | Van: Oost-Vlaanderen | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marlene

Lid # 6893

Ledenwaardering:
5
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacqie:
Is de vis op die prachtige tweede foto dan een vrouwtje?

Ja dat is ze. Dezelfde als uit mijn avatar. Zo ziet ze er uit als ze erg haar best doet. [Smile]

jacqie

Lid # 2425

Ledenwaardering:
4
aha....prachtig visje hoor [smitten]

Marlene

Lid # 6893

Ledenwaardering:
5
@ DokterPiels: De halfsnavelbekken eten eens per dag muggelarf (rood zwart) of artemia. 's ochtends gewoon vlokvoer en gedroogde watervlooien vinden ze ook erg lekker.

glenn

Lid # 7322

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor glenn   Email glenn   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
mysterieuze garnalen foto! hou ik wel van!

Fotoboek Glenn deel 2
Fotoboek Glenn deel 1
Fotoboek Glenn deel 3

Berichten: 2052 | Van: amsterdam | Geregistreerd: Nov 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Robbio
niet geregistreerd

Icoon 1 bericht geplaatst            Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Planten zien er goed uit, en de vissen ook. Vooral die groep kardinalen ziet er leuk uit. De combi van vissen is niet echt mijn smaak, maarja zoals zo vaak gezegt wordt ieder zijn smaak. Goed bezig!!
IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Cory

Lid # 6426

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Cory   Email Cory   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooi! Prachtige frisse felle kleuren!
Kleur, kleur en nog eens kleur. Zowel de vissen als de planten.

Berichten: 1146 | Van: Rotterdam | Geregistreerd: Jun 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Snake *NL*

Lid # 3828

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Snake *NL*   Email Snake *NL*   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
prachtig. heb je ook nog toevallig een overzichts foto van de bak. Ben benieuwd naar het totaal plaatje [Big Grin]

Aquablog.nl | Galaxy paradise | Riccia binden

Berichten: 8787 | Geregistreerd: Jun 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Nikoblaas

Lid # 4889

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Nikoblaas   Email Nikoblaas   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Het zijn echt prachtige foto's van een prachtig aquarium, maar ik vind het enkel jammer dat je niet bij Aziatische vissen gebleven bent.

Langs de andere kant is het natuurlijk een prachtige school kardinalen...

Berichten: 132 | Geregistreerd: Nov 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
nverhoork

Lid # 2523

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor nverhoork   Email nverhoork   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wat een prachtige foto's zeg. Je bak ziet er toppie uit de kwaliteit van de vissen en planten is zeer goed een verzorger die weet hoe het moet [Smile] .Ik wil eigenlijk ook wel een overzichtsfoto [Razz]

Mijn bakje 265*70*65 als Z-A biotoop.

Berichten: 4166 | Van: Leiden | Geregistreerd: Jan 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
EgLon
niet geregistreerd

Icoon 1 bericht geplaatst            Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hele mooie foto's.
IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marlene

Lid # 6893

Ledenwaardering:
5
Dit was het overzicht een maand geleden:

-

En nu ben ik de boel weer lekker aan het omgooien dus ziet het er nogal onevenwichtig uit. De plantjes staan er nu om even uit te groeien voor een mooi plannetje in mijn hoofd.

-

Ik zal jullie op de hoogte houden van het vervolg.

schaduwvacht
Team AF stand
Lid # 5351

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor schaduwvacht   Email schaduwvacht   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
mooie bak Marlene... wat kan je daar nou nog aan verbeteren? Jij weet de nieuwschierigheid wel te prikkelen he met je omgooiplannetjes-foto

Beren in de Kalverstraat zijn over het algemeen genomen schoothondjes

Berichten: 6389 | Van: purmerend | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
nvr

Lid # 1615

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor nvr   Email nvr   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
marlene: hoe heet de groene plant op de laatste foto aan de linkerkant? de gene uiterst rechts voor (hoge plant)ook op de laatste foto? vind die 2 erg mooi.

ben ook benieuwd naar wat je met de bak gaat doen.
zou wel voor een andere kleur bodem kiezen. maar ieder zijn smaak.
voor de rest echt erg mooi.

trotse bezitter van een juwel vision 260.

Berichten: 1290 | Van: den helder | Geregistreerd: Sep 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marlene

Lid # 6893

Ledenwaardering:
5
Laatste foto links voor? Elatine triandra.
Plant rechts eerst wat lager en dan wat hoger: rotala indica.

En wat betreft de plannetjes. De linkerkant moet met name veranderen. Ik wil iets lichtgroens links achter. De bodem gaat veel meer bedekt worden, ook ik ga de helferi eens uit proberen.
En ik ga nog iets doen met de achterwand boven de anubiasstraat.
Ik zal de verschuivingen later op de foto's laten zien.

En waarom veranderen? Omdat het een uitdaging is! Wie weet welke kansen en vormen er nog om de hoek liggen. [Wink]

Snake *NL*

Lid # 3828

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Snake *NL*   Email Snake *NL*   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
nice [Big Grin] ben jaloers [Razz]

Aquablog.nl | Galaxy paradise | Riccia binden

Berichten: 8787 | Geregistreerd: Jun 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Mars
Erelid
Lid # 1259

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Mars   Email Mars   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooie inrichting zeg! [smitten]

Aquapicture juni 2012 (lustrumeditie) : De aankondiging | De Prijzen

Berichten: 62759 | Van: Alblasserdam | Geregistreerd: Jun 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
  Dit onderwerp omvat 30 pagina's: 1  2  3  4  ...  28  29  30   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.