Welke led lampen? 300x80x80


Retgals

Well-known member
Lid geworden
30 maart 2014
Berichten
305
Momenteel ben ik niet tevreden over mijn verlichting. Ik heb de HVP Aqua Goldline maar er is weinig ruimte in mijn lichtkap en deze lampen hebben de aansluiting bovenop waardoor ze zo dicht boven het water liggen dat het eerste deel van de waterkolom overbelicht is en daardoor mistig lijkt als ik deze feller heb staan.

Welke suggesties hebben jullie?

Misschien de deksels vervangen voor glasplaten en dan hanglampen er boven? Maar welke zijn dan geschikt?
 
Giesemann heeft geavanseerde ophang ledarmaturen.
 
Lekker groot aquarium als je deze wenst te verlichten met sterke kwalitatieve leds kost dit wel wat.
Zelf ben ik aan uitkijken om oude t5 verlichting (goedkoper) te voorzien van vervangende leds die in de oude t5 fittings passen.
Je bent dan wel beperkter ik kleur.
Oa Philips geeft deze 840 en 865 kleur die mijn voorkeur geeft.
Je kunt dan wel niet spelen met de huidige hippe kleuren die lukken met de RGB-leds.
 
Lekker groot aquarium als je deze wenst te verlichten met sterke kwalitatieve leds kost dit wel wat.
Zelf ben ik aan uitkijken om oude t5 verlichting (goedkoper) te voorzien van vervangende leds die in de oude t5 fittings passen.
Je bent dan wel beperkter ik kleur.
Oa Philips geeft deze 840 en 865 kleur die mijn voorkeur geeft.
Je kunt dan wel niet spelen met de huidige hippe kleuren die lukken met de RGB-leds.
Opzich geen slecht idee, maar zou dan opteren voor een giesseman stellar en daar later iets van kessils in zetten
 

Terug
Bovenaan