Nieuwe hobby, Paludarium van treb

  • Onderwerp starter Deleted member 14272
  • Startdatum

D

Deleted member 14272

Guest
Hallo liefhebber's
Even geleden weg geweest van het forum, gestopt met het aquarium etc.heb mijzelf opnieuw aangemeld omdat dit forum een van de weinige is die constant in beweging is.
Ben bijna klaar met de opbouw van een paludarium en zal indien hiermee klaar wat foto's plaatsen.
gr. bert
 
Welkom terug dan Bert 😉.
 
dank je wel jessicapilon.
 
En ed.
 
Leuk Berttreb. Weer een paludarium erbij. En wat komt er in?
 
hallo fozzy

Mooie bak heb jij, bekeken zonder te kunnen inloggen, wat erin komt, weet ik nog niet waarschijnlijk een dendrobatus met veel geel in het lijf.Of anders een aardbei kikker, maar deze zijn erg duur, maar vindt de rode variant wel erg mooi.
 
hallo fozzy

Mooie bak heb jij, bekeken zonder te kunnen inloggen, wat erin komt, weet ik nog niet waarschijnlijk een dendrobatus met veel geel in het lijf.Of anders een aardbei kikker, maar deze zijn erg duur, maar vindt de rode variant wel erg mooi.
zaterdag haal ik mn nieuwe bak uit Heerlen. Weet niet precies waar je woont, maar in Doetinchem zit iemand die veel spul heeft zitten. Nasuta is dat. En op Mp is hij ook wel te vinden.
 
Fozzy
Ben nog bezig met de opbouw, de bak is intern voorzien met varenwortel, en een sproeier-systeem hangt ook al.
Vandaag de maten van de schuifruiten doorgegeven aan de glashandel, daarna de beplanting en een week of zes proefdraaien.Het is in mijn geval allemaal zelfbouw en dat kost veel tijd, maar die heb ik ook.Je nieuwe bak van ' Rana" .
gr. bert
 
Ben zoals aangegeven nog niet helemaal klaar, maar zal even wat foto's posten van de voorlopige opbouw.
gr.bert
 

Bijlagen

  • IMG_0609.JPG
    IMG_0609.JPG
    221 KB · Weergaven: 113
  • IMG_0620.JPG
    IMG_0620.JPG
    181.4 KB · Weergaven: 105
  • IMG_0621 2.JPG
    IMG_0621 2.JPG
    215 KB · Weergaven: 106
  • IMG_0622.JPG
    IMG_0622.JPG
    204.8 KB · Weergaven: 105
Leuk bezig Bert. Is wat anders dan Maanvissen.
 
Dat is het zeker, jessicapilon
 
Misschiem goed om dit topic te verplaatsen naar Paludaria Bert? Zo ja, geef maar even een seintje 😉.

Verder lekker bezig 👍,

Gr. Ed
 
Ja, inderdaad niet bij nagedacht doe maar Ed.
 
Of naar fotoalbum want daar lezen meer leden het denk ik.
 

Terug
Bovenaan