is dit iets voor co2 toevoeging.


Hmm had er verder nog niet na gekeken.

dat betekent voor mij iedere week zon pakje, is best duur jah.

Laten we dit maar vergeten :)
 
Als ik naar je My Trigon pagina kijk dan ben je net opgestart met deze bak, toch? in dat geval zou ik even kijken hoe e.e.a. zich gaat ontwikkelen. Mogelijk heb je geen CO2 nodig? Zou zomaar kunnen, als je toch Co2 nodig hebt dan maar gelijk goed doen met een CO2 drukfles systeem. Je aquarium is groot genoeg voor een CO2 systeem :)

Totale kosten, eenmalig, rond de 200 euro, daarna alleen verbruik Co2... 25 euro per 6 kg of goedkoper....
 
Je kunt ook bio co2 overwegen hoor. Dat is erg goedkoop.
 
190 liter bruto en dan me bio co2 gaan werken? Het kan, maar ik zou het niet (meer) doen :)
CO2 druksysteem is vele malen makkelijker en als je eenmaal over de aanschaf heen bent valt het allemaal wel mee ;)
 
Ik zal is kijken, heel misschien dat ik zelf ook een co2 systeem kan maken met een beetje hulp :)

tot nu toe doen mijn planten het goed, erg mooi van kleur en een eental kan ik al bijna snoeien, na anderhalve week.

toch bedankt voor de informatieve reacties :)
 
Gozer zei:
190 liter bruto en dan me bio co2 gaan werken? Het kan, maar ik zou het niet (meer) doen :)
CO2 druksysteem is vele malen makkelijker en als je eenmaal over de aanschaf heen bent valt het allemaal wel mee ;)

Ok, maar voor sommigen is dat een boel geld. Er zijn mensen zoals Triple die de bio co2 in een veeeeel grotere bak hebben en het werkt goed hoor.
Mn vader heeft het in de 160 netto gehad en no problemo.
 
O het kan zeker wel werken... maar het is alleen wat extra werk.

Ik heb zelf ook een tijdje met Bio CO2 gewerkt, en dat ging wel...wintertijden waren alleen wat problematischer ivm kamer temp.. Maar na de overstap nog geen dag spijt gehad..

Kosten zijn natuurlijk wel hoog, dat is zeker een groot nadeel.
 

Terug
Bovenaan