Hoe snel groeien appelslakken?


fizz

Well-known member
Lid geworden
24 maart 2023
Berichten
61
Leeftijd
53
Ik heb eergisteren witte en blauwe appelslakken gekocht, ze was echt heel klein nog.
Ik keek vandaag met voeren en dacht huh wat zijn ze ineens groot, dus ik liet mijn vriend er naar kijken zonder te zeggen dat ik ze zo groot vond.
Het eerste dat hij zei wat zijn die slakken ineens groot dat was toch niet zo.....
Ik dacht oke ligt dus niet aan mij haha.
Nu mijn vraag hoe snel groeien appelslakken?
En kan dat zo snel in 2 dagen tijd?
 
Het lijkt me sterk en het hangt ook af van de temp en de hoeveelheid voeding. Met warmer water groeien ze zover ik weet sneller.
 
Het lijkt me sterk en het hangt ook af van de temp en de hoeveelheid voeding. Met warmer water groeien ze zover ik weet sneller.
Ze zitten in 22 graden en voeding ligt er wel in overvloed, voerde de vissen te veel ben daar al mee gestopt maar ze zijn echt groter als bij aankoop😊
 
Het zijn geen rappe groeiers waarbij je met enkele dagen al verschil ziet. Mijn jongen zijn van afgelopen augustus en zelfs daar zitten enkelingen bij die pas 1cm groot zijn.
 
Wij hebben hier dan ook 2 maanden geleden 2 kleintjes gekocht en die zijn wel wat gegroeid maar ja dat valt amper op en het verschil is niet giga.
 

Terug
Bovenaan