herinrichting


frog

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 september 2023
Berichten
220
Leeftijd
69
Beste liefhebbers

Een tijdje offline geweest en bezig geweest met van alles, maar ook met de herinrichting van het Paludarium ik verwacht volgende week enkele bromelia's te ontvangen en wanneer deze er zijn zal ik als het er een beetje uitziet is een foto plaatsen van de nieuwe opstart.
gr, bert
 
Ben benieuwd Bert en als je er een fotoalbum van wil maken dan moet je dat even aangeven hoor.
 
Een foto album lijkt mij niet direct noodzakelijk john, zoals ik aangaf plaats ik wel binnenkort wat foto's van de inrichting, maar pas wanner er wat planten deze kant op gekomen zijn.
 
Prima Bert en je kan altijd dat nog doorgeven aan ons maar dat is aan jou.
 
Ben benieuwd. Waar heb je de Bromelia’s besteld als ik vragen mag?

Ik ben ook een nieuw project begonnen. Heb gisteren een bak en kast gehaald in Meppel. Niet de nieuwste Exo Terra, maar ik maak er wel wat van.
 
Albert

Deze zijn besteld bij bromelien westermann zowaar een kweker uit Duitsland, maar die site sprak mij wel aan en de verzendkosten zijn maar 3 euro duurder dan die vanuit Nederland. Succes met het nieuwe project
 
Albert

Deze zijn besteld bij bromelien westermann zowaar een kweker uit Duitsland, maar die site sprak mij wel aan en de verzendkosten zijn maar 3 euro duurder dan die vanuit Nederland. Succes met het nieuwe project
Ja die ken ik. Al paar keer wat gehaald. Zit hier net over de grens bij Hardenberg in Uelsen.
Heb er zelf wat uitgezocht daar. Fijne man om mee te praten.
 

Terug
Bovenaan