Green terror met gatenziekte en/of pop-eye?


Ik wacht nog heel even af of het erger of beter wordt. Hoe kan ik dan het beste een einde eraan maken? Onthoofden zoals op internet staat kan ik niet.
Ik zou hem vangen en met netje en al tegen de muur slaan. 1 harde klap en het is klaar.
Ik zou wel de buitenmuur pakken.
 
Kom net thuis van het werk en zie de vis op de kop hangen helaas :(
Wat bizar is, is dat zijn huid lijkt los gelaten te zijn. Hij mist opeens grote stukken huid op verschillende plekken. Dit was vanmiddag nog niet.
Ik ben bang dat het nu echt over is. Een vriend van me komt nu nog even langs om er een einde aan te maken. Zelf kan ik het helaas niet.
 
Ach wat sneu Jasper en logisch dat je daar moeite mee hebt. Sterkte.
 
Kom net thuis van het werk en zie de vis op de kop hangen helaas :(
Wat bizar is, is dat zijn huid lijkt los gelaten te zijn. Hij mist opeens grote stukken huid op verschillende plekken. Dit was vanmiddag nog niet.
Ik ben bang dat het nu echt over is. Een vriend van me komt nu nog even langs om er een einde aan te maken. Zelf kan ik het helaas niet.
Jemig wat sneu. :( Ik wens je veel sterkte, het was een mooie vis. Zonde.

Mocht je evt nog een laatste foto willen delen dan zou ik dat wel willen zien. Misschien valt er (samen met de andere foto's) iets uit te leren over hoe het ziekteproces gewerkt heeft. Voor toekomstige gevallen die hierop lijken. Maar ik zou het ook snappen als dat nu niet fijn is. :)
 
Bedankt

Ook wel jammer voor het vrouwtje, zij is iets kleiner maar wel net zo mooi. Heb ze toen gekocht als koppeltje.
De foto is helaas niet heel duidelijk. Bij zijn hoofd zie je dat het rood gekleurd is, daar waren zijn schubben/huid gewoon volledig weg!
Foto's zijn vóór de euthanasie gemaakt.
20240511_235923.jpg
Ik vraag me echt af wat deze vis nu precies had.

Onder op de buik was hij ook verkleurd
20240511_235812.jpg

Hier 2 foto's van gister ochtend/middag toen hij nog kon zwemmen:
IMG-20240508-WA0027 (1).jpgIMG-20240508-WA0026 (1).jpg

Het lijkt de laatste paar uurtjes heel hard gegaan te zijn.
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan