Easy-Life Profito en Easy-Life EasyCarbo plantenbemesting


C

Cydni

Guest
Zijn hier mensen die Easy-Life Profito en Easy-Life EasyCarbo plantenbemesting gebruiken ??

Zo ja, kan ik dat ook gebruiken met Dwergklauwkikkers in mijn aquarium ?
 
Ik heb Profito bij mijn dkk's gebruikt en dat was geen probleem, maar voor de zekerheid zou ik niet overdoseren.
 
Op de site van zoo plus staan veel lovende reacties, maar ik wist niet of het al dan niet kwaad kon voor mijn dkk's.
Het staat er zelfs bij dat het aan te raden is minder te gebruiken dan de aanbevolen hoeveelheid.
 
Het heeft denk ik zin om met dit soort toevoegingen langzaam op te bouwen tot het gewenste resultaat..
Dus beginnen met een halve dosis, dat een paar weken aanzien en dan eventueel langzaam opvoeren.. Dat geldt zeker voor carbo.
 
Cydni zei:
Op de site van zoo plus staan veel lovende reacties,

Ik heb in de loop der jaren wel eens minder lovende reakties gegeven op bepaalde produkten, maar die werden soms niet geplaatst!
Hou dat dus in het achterhoofd bij het lezen van reviews.
 
Carbo zeker niet overdoseren

Profito kan wel wat meer

Maar bouw rustig op
 
kellemes zei:
Cydni zei:
Op de site van zoo plus staan veel lovende reacties,

Ik heb in de loop der jaren wel eens minder lovende reakties gegeven op bepaalde produkten, maar die werden soms niet geplaatst!
Hou dat dus in het achterhoofd bij het lezen van reviews.

Zal ik zeker doen, bedankt :)
 
Bedankt voor jullie antwoorden. Het is wel nog niet voor direct, ik heb nog niets in mijn bakje steken hahaha
maar als het echt nodig mocht zijn, dan weet ik dat dan ook al weer h�
 

Terug
Bovenaan