Bristlenose


KevinMi

Well-known member
Lid geworden
29 december 2014
Berichten
823
Locatie
Purmerend
Hallo allemaal,
Een vriend van mij moest noodgedwongen zijn aquarium opdoeken (hij gaat hem wel weer opzette). Nu was hij bezig met alles eruit halen en toen bleek dat zijn 2 Bristlenose jongen hadden(Wigglers). Ik heb besloten er voor te gaan zorgen, maar ik weet niet zo goed hoe het met voeding zit.
Ze eten de eerste 3 dagen ongeveer van de dooierzak, maar daarna?
 
Kan ik meteen gewoon een stuk komkommer geven?
zou ik niet doen want komkommer bevat 97% water dus vult wel maar voedt niet, geblancheerde spinazie, gekookte bloemkool, courgette, gekookte spruit, algentabletten, spirulinagranulaat kun je beter proberen
 
zou ik niet doen want komkommer bevat 97% water dus vult wel maar voedt niet, geblancheerde spinazie, gekookte bloemkool, courgette, gekookte spruit, algentabletten, spirulinagranulaat kun je beter proberen
misschien een domme vraag, maar ik gebruik de tetra waffers voor Corydoras zouden de groene dan ook voldoen (als algen tabletten). Ik zou ze dan wel eerst even weken voordat ik ze er zo ingooi
 
misschien een domme vraag, maar ik gebruik de tetra waffers voor Corydoras zouden de groene dan ook voldoen (als algen tabletten). Ik zou ze dan wel eerst even weken voordat ik ze er zo ingooi
Nee daar zit teveel dierlijk voer in overigens is voorweken nergens voor nodig de voertabletten worden vrij snel week uit zichzelf
 
Nee daar zit teveel dierlijk voer in overigens is voorweken nergens voor nodig de voertabletten worden vrij snel week uit zichzelf
De waffers bestaan uit 2 soorten, dus 2 kleuren rood en groen. ik kan dus hier niet alleen de groene van geven? Op de verpakking staat Algen en Shrimp waffers namelijk.
Alvast bedankt voor het antwoord.
1663870561725.png
 
De waffers bestaan uit 2 soorten, dus 2 kleuren rood en groen. ik kan dus hier niet alleen de groene van geven? Op de verpakking staat Algen en Shrimp waffers namelijk.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Bekijk bijlage 348716
Kwestie van de ingredientenlijst lezen kleur zegt niks namelijk want dat word kunstmatig toegevoegd
 
Kun je gekookte brandnetels proberen te voeren aan ze.
 

Terug
Bovenaan