Betta's Pride


stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,329
Leeftijd
56
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Hierzo een korte video van mijn bezoek aan Betta's Pride. De eigenaar en ik kennen elkaar van de relevante evenementen. Betta's Pride richt zich o.m. op betta's (wild- en kweekvormen) en andere labyrintvissen.

We hebben daarna nog gezellig een paar biertjes genuttigd, al zittend op de vloer.

Betta’s Pride is geen echte winkel doch een hobbykweker die zich met hart en ziel bezig houdt met het houden en kweken van verscheidene labyrintvissen. En dan een specifieke focus op minder gangbare soorten (zowel wild- als kweekvorm). De eigenaar participeert ook aan relevante evenementen, alwaar hij dergelijke vissen ook aanbiedt. Een ieder die interesse heeft in dit soort vissen kunnen op afspraak langskomen. En ik durf uit ervaring te stellen dat kwaliteit van de vissen hoog in het vaandel staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mja.... en nou ben ik dus mega jaloers....!!! Wat een mooie omgeving en ook wat een bijzondere Betta's!! Lukt het kweken met alle soorten? Wauw, man o man, respect hoor!!
 
Mja.... en nou ben ik dus mega jaloers....!!! Wat een mooie omgeving en ook wat een bijzondere Betta's!! Lukt het kweken met alle soorten? Wauw, man o man, respect hoor!!
Hem lukt het kweken wel.
 

Terug
Bovenaan