Aankopen...


stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,338
Leeftijd
56
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Heb gisteren weer eens wat levendbarenden aangeschaft... Merendeels betreft het vers bloed voor mijn bestaande populaties. Je moet toch wat...
440739835_2180359232315157_8546538582387603449_n.jpg
 
Aardige verzameling Stan en ik vindt het altijd weer bijzonder als ze in flessen zitten.
 
Dat is een boel bloed Stan! Je hebt ze toch wel om toestemming gevraagd voor een dergelijke donatie?
 
Ik zie niet eens hoe ze eruit zien.
Kon je nou niet de zakjes voor jou camera houden of moeten we nu raden wat erin zat.
 
Aardige verzameling Stan en ik vindt het altijd weer bijzonder als ze in flessen zitten.
Klopt. Maar op een beurs binnen Nederland zou dat feitelijk niet meer mogen. Of je moet ze liggend presenteren zodat het zuurstofoppervlak groter wordt.
Dat is een boel bloed Stan! Je hebt ze toch wel om toestemming gevraagd voor een dergelijke donatie?
Nee, dat dwing ik af... 😜
Ik zie niet eens hoe ze eruit zien.
Kon je nou niet de zakjes voor jou camera houden of moeten we nu raden wat erin zat.
Foto's komen nog wel... In een zak zie je ook niet altijd alles goed.
 
Maar op een beurs binnen Nederland zou dat feitelijk niet meer mogen. Of je moet ze liggend presenteren zodat het zuurstofoppervlak groter wordt.
Dus daar zijn ook al regels voor begrijp ik. Maar goed dat er regels zijn voor het welzijn van vissen maar als je een fles dichtdraait dan maakt het toch niet uit hoe je die neerlegt of zet want de hoeveelheid zuurstof voor de vissen blijft dan toch hetzelfde?
 
Dus daar zijn ook al regels voor begrijp ik. Maar goed dat er regels zijn voor het welzijn van vissen maar als je een fles dichtdraait dan maakt het toch niet uit hoe je die neerlegt of zet want de hoeveelheid zuurstof voor de vissen blijft dan toch hetzelfde?
Het zuurstofgehalte blijft idd hetzelfde maar het "zuurstofoppervlak" wordt welk groter. En ze hebben hierdoor meer bewegingsvrijheid. Hier wordt officieel op gelet.
 
Nou ja goed dat er wordt gelet op het welzijn natuurlijk.
 

Terug
Bovenaan