Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » hoe kan ik deze het beste planten Pogostemon helferi

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: hoe kan ik deze het beste planten Pogostemon helferi
HollowmanNL

Lid # 12586

Waardeer Lid
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor HollowmanNL   Email HollowmanNL   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Heb 5 setjes Pogostemon helferi gekocht, en wil deze nu gaan planten. Ik heb een zand bodem en vraag me af hoe ik dit het beste kan doen. Moet ik dat "schuim" wat om de wortels zit laten zitten of los maken van de wortels.

Zie foto

-

------------------------------
Jewel Rio 180

Berichten: 30 | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Martijn M
Assistent Mod
Lid # 13890

Ledenwaardering:
5
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Martijn M   Email Martijn M   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
je moet ze uit dat zwartekorfje halen, het "schuim" eraf halen en erin poten [Wink]

Groetjes Martijn

40cm Gezelschap
60cm Gezelschap
Rio 180 Tanganyika Biotoop

AF-nieuwsbrief Juli

Berichten: 5271 | Van: Rijssen (ov) | Geregistreerd: Apr 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Dirk Bazuin

Lid # 14166

Ledenwaardering:
4
Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Dirk Bazuin   Email Dirk Bazuin   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Zet ze een vinger dik uit elkaar dan krijg je vanzelf een mooi veldje,

Twijfelen = Leren

Berichten: 1797 | Van: Delft | Geregistreerd: Mei 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.