bericht geplaatst
Omdat ik zo graag een mooi veldje HC in mijn 25 liter bakje wil hebben. Heb ik hier vaak gelezen dat het nodig om CO2 toe te voegen. Nu heb ik wel easy carbo maar is dit genoeg? Nu keek ik naar de Dennerle Bio-line CO2 compact tot 80 liter. Maar is dit weer niet te veel van het goede? 25 of 80 liter is nogal een verschil...
bericht geplaatst
hoi heb je al eens nagedacht over Bio co2 doehetzelf het is redelijk eenvoudig en goedkoop...en is het niets dan heeft het je ook niet heel veel gekost.
je moet dan even via de zoek functie zoeken naar bio co2
groet kees
------------------------------ klik Berichten: 705 | Van: schouwen duiveland(oosterland) | Geregistreerd: Aug 2008
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
In zo'n bakje zou ik ook idd beginnen met Easy Carbo in plaats van bio Co2, bio Co2 is oncontroleerbaar, en al helemaal in een klein bakje heb je al gauw teveel.
------------------------------ Goed te passe? 80x40x35 gezelschapsbak Berichten: 394 | Van: Almelóóóóó | Geregistreerd: Oct 2008
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
oncontroleerbaar zou ik niet zeggen
veel mensen gebruiken ook gewoon bio Co2 in kleine bakjes die had gewoon aan laten staan, en waar ook niks gebeurd.
en als je tog teveel Co2 in je bakje hebt kan je ook een luchtpompje erbij doen, die doe je dan alleen s'nachts aan, want planten nemen s'nachts geen Co2 op en die kan je dan verdrijven met de bellen uit de pomp