Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » Anubias op hout

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: Anubias op hout
laserpower

Lid # 5248

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor laserpower   Email laserpower   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik heb 4 anubias op mijn hout vastgeprikt.
Hou lang duurt het ongeveer voordat het zichzelf heeft vastgezet?
Dan kan ik de prikkers weghalen voordat zij gaan roesten.

-

------------------------------
Mijn Rio 400

Eindelijk mijn eigen Avatar

Berichten: 456 | Van: Almere | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Tom van der Weerd

Lid # 11241

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Tom van der Weerd   Email Tom van der Weerd   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Van wat voor materiaal zijn die prikkers dan? Als je gewoon sateprikkers/ cocktailprikkers hebt kan het echt geen kwaad hoor.
Ziet er leuk uit trouwens [Wink]

[ 03.09.2009, 16:04: Bericht aangepast door: Tom van der Weerd ]

Rekord60 - Gezelschapsbak Update 9 september
Aqua30 - Opstart garnalenjungle Update 9 september

Berichten: 732 | Van: Kampen | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
dj0knuf

Lid # 15227

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor dj0knuf   Email dj0knuf   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
je kan ze ook met gaas vastmaken

Mijn record 60

Berichten: 340 | Geregistreerd: Aug 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
laserpower

Lid # 5248

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor laserpower   Email laserpower   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik was eerst bezig met visdraad,maar behalve dat het lastig te knopen is, kan je het ook moeilijk zien onder water.Nadat er weer twee plantjes boven kwamen drijven, ben ik naar het prikbord gelopen en heb daar 4 zwarte pinnen gepakt.
Toen zaten ze snel op de plaats die ik wilde.

Mijn Rio 400

Berichten: 456 | Van: Almere | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
luc
Beheer
Team AF stand
Lid # 5379

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor luc   Email luc   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik zet ze hier met kopspeldjes in de achterwand vast.

Vriendelijke groeten,
Luc

mijn takkenbak - zelfbouw achterwand

Berichten: 23363 | Van: Mol ( Vlaanderen ) | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
laserpower

Lid # 5248

Maar hoelang duurt het voor ze vast zitten?
Een week, een maand, of nog langer?

[ 04.09.2009, 11:34: Bericht aangepast door: laserpower ]

Mijn Rio 400

Marlene

Lid # 6893

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marlene     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Vanaf een maand maar soms langer.

Als een prikker of een nietje roest in je aquarium kan dat geen kwaad. Je planten zullen dat beetje ijzer zeer waarderen.

Waar ik wel altijd op let is geen koperen nietjes te nemen. Maar dat is vanwege mijn garnalen die er slecht tegen kunnen.

Aqua40 | juwel70 | update 21 augustus | overzichten
Artikel aquariumplanten voor beginners

Berichten: 8244 | Van: Bergschenhoek | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
sweetfishie

Lid # 14812

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor sweetfishie   Email sweetfishie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ziet er super uit joh!
Berichten: 214 | Van: Zuid-holland | Geregistreerd: Jul 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.