Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » AQUARISTIEK TUINIEREN » Planten, plantenvoeding en algen » Welke planten heb ik en graag advies

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email    
Auteur Onderwerp: Welke planten heb ik en graag advies
jellesworld

Lid # 9939

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor jellesworld   Email jellesworld   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik heb nu al een tijdje een aquarium en het gaat vrij goed en af en toe koop ik eens een plantje. Maar ik heb nu vrij veel planten staan en ik weet eigenlijk niet eht de welke en of ze op de juiste plaats staan. IK weet dat ik kersenblad en waterpest staan heb maar voor de rest is het een raatsel. Ik hoop dat er mensen met de nodige kennis zijn die me kunnen helpen en advies geven.

foto planten

[ 28.03.2008, 11:46: Bericht aangepast door: jellesworld ]

Berichten: 230 | Van: Belgie | Geregistreerd: Jan 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Gunther

Lid # 1985

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Gunther   Email Gunther   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
We kunnen je Live Space niet bekijken...

------------------------------
Regenboogvissen in België

Berichten: 946 | Van: Noord-Limburg, België | Geregistreerd: Nov 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
jellesworld

Lid # 9939

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor jellesworld   Email jellesworld   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
normaal moet het nu lukken
Berichten: 230 | Van: Belgie | Geregistreerd: Jan 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
X-ion

Lid # 9198

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor X-ion   Email X-ion   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik wel hoor:)

Ik heb alleen geen idee van de plantjes, volgens mij zie ik wel een echinodorus soort, ik denk bleheri

bak 100 x 40x 50

Berichten: 1742 | Van: Ede | Geregistreerd: Oct 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marlene

Lid # 6893

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marlene     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Jelle ik denk dat het gras blyxa japonica is.

Ik zie volgens mij ook kamerplanten staan en ik moet je zeggen dat ik weinig herken.

Anderen?

Aqua40 | juwel70 | update 21 augustus | overzichten
Artikel aquariumplanten voor beginners

Berichten: 8244 | Van: Bergschenhoek | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
schaduwvacht
Team AF stand
Lid # 5351

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor schaduwvacht   Email schaduwvacht   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik kan ook de link niet openen.

Beren in de Kalverstraat zijn over het algemeen genomen schoothondjes

Berichten: 6389 | Van: purmerend | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.