Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » WELZIJN AQUARIUMBEWONERS » Samenstelling visbestand » Persoonlijk visbestand forumleden (Pagina 6)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 10 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   
Auteur Onderwerp: Persoonlijk visbestand forumleden
Eefje73

Lid # 11340

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Eefje73   Email Eefje73   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Update:

Aqua 40:
- 9 B. brigittae
- 3 oto's affinis
- 1 anetome helena
- -tig vuurgarnaaltjes

Berichten: 125 | Van: Heeze | Geregistreerd: Aug 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
bigpleco

Lid # 14631

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor bigpleco   Email bigpleco   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik heb een 200x40x60 bak 400l

1x labeo bicolor v 17cm(oud beestje heb al 10 jaar)
3x haaivinbarbeel v ong een 20cm
2x pangasius sutchi 1 v 30 en 1 v 12cm
2x pangasius sanitwongsei v ong een 25 cm
1x plecostomus hypostomus v een 30cm
1x liposarcus pardalis v een 35 cm(grootste in mn bak momenteel)
7x corydoras (4x aeneus,3xsterbai)
zou graag nog een sorubim lima(spatelmeerval hieraan toevoegen maar zoek nog meer info voor ik dit doe(indien u info geeft mag u altijt hierop mailen of repy)

Berichten: 3 | Van: tielt | Geregistreerd: Jun 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
AquaDenDen

Lid # 14410

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor AquaDenDen     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
60*40*30

2siamese algen eters (gold)
6bijtje
2ramizeri
6corydorassen adolfoi
10 garnalen
reageren mag op me vissen bestand !!!

Berichten: 147 | Van: Sint-Truiden | Geregistreerd: Jun 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Skampi

Lid # 12381

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Skampi     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
100x40x50

16 x nannostomus beckfordi (5m/11v)
9 x corydoras trilineatus
2 x apistogramma borellii 'opal' (1m/1v)
2 x colisa chuna (1m/1v, staat op nominatie om te verhuizen)
1 x L129
Kolonne vuurgarnalen

------------------------------
MP Karat 100

Berichten: 340 | Van: Rotterdam | Geregistreerd: Dec 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
AquaDenDen

Lid # 14410

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor AquaDenDen     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
sorry met corydoras adolfoi bedoelde ik Corydoras araguaiaensis en ik heb er 5 van

met vuurgarnalen bedoelde ik tijger garnalen

xD mijn foutje !! [Big Grin]

Berichten: 147 | Van: Sint-Truiden | Geregistreerd: Jun 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
platy

Lid # 10161

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor platy     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
75 liter van 60cm met.
koppel apistgramma cacatioudes
7 barbus pentazona(vijfstreepbarbeel)
6 corrydoras pymaeus
veel verschilende garnalen en slakken.
40cm met.
2 guppy mannen
8 rasbora maculata
x vuurgarnaal

mijn fotoalbum
ben op zoek naar appelslakken alle kleuren!!!

groetjes Job

Berichten: 4948 | Van: Britsum(dicht bij Leeuwarden) | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
hva

Lid # 13113

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor hva   Email hva   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
80x45x65 200 liter

12 kardinalen
6 roze whitepoint tetra's
6 otocinclus cocama zebra
6 marmerbijlzalmen
4 guppy mannen
2 maanvissen

Lid van het Plant Guru Team @
www.barrreport.com

Berichten: 1404 | Van: Den Haag | Geregistreerd: Feb 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
gavin

Lid # 15291

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor gavin   Email gavin   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
81 cm lang 110 liter.
visbestand.
12 platy's
5 corydoras pelatus
6 zeberabarbeeltjes
1 siamese algeneter
1 neontetra (rest is dood gegaan
6 onbekende soort.
mijn vissen bestand.

Berichten: 33 | Van: winsum gr | Geregistreerd: Sep 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Ploeffie

Lid # 15348

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Ploeffie     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
60 literbak van tetra

1 betta (mannetje)
2 luipaard danio's
2 zebra danio's
8 kardinaaltjes

jewel panorama 200.
Gaat het bestand in van de 60 liter bak.
En daarna nog even kijken.

Groetjes Willeke
60*30*35 (bewoond met vuurtjes)
en
120*40*55 (bewoond)

Berichten: 8 | Geregistreerd: Sep 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
julianelfje

Lid # 10170

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor julianelfje   Email julianelfje   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
60ltr-bakje
Heel veel vuurgarnalen en groene babaulti`s
1 waaierhandgarnaal
5 corydoras arcuatus
gr. miranda

Berichten: 37 | Van: Hoorn | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marco

Lid # 14257

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marco     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Update:

60cm bak:
20x kardinaaltetra
2x ancistrus+jongen
2x colisa chuna
heel veel appelslakken

Dit bestand gaat in de vakantie (herfst) over naar een 80cm bak.

[ 16.09.2009, 20:33: Bericht aangepast door: marco_aquarium ]

Groeten Marco

Berichten: 9123 | Van: Markelo, Twente | Geregistreerd: Mei 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
bullworrior

Lid # 15562

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor bullworrior   Email bullworrior   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
mijn bestand panorama 180

7 maanvissen
2 vuurbuik cichlide
8 regenboog zalm
3 algeneters

Berichten: 2 | Van: nijkerk | Geregistreerd: Sep 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Mordarius

Lid # 15102

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Mordarius   Email Mordarius   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
1.10 Meter
5x Channa Pulchra
2x Trichogaster trichopterix (fout gespeld denk ik)
1x Cherax Papuanis
4x Plecostomus (moest iets tegen alg... als ze te groot worden heb ik al een adresje)
4x Aziatische Hommelmeerval achtige (weet echt geen naam)

60cm
1x Batrachus Grunniens

Berichten: 185 | Van: Emmen | Geregistreerd: Aug 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
DavidT

Lid # 10002

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor DavidT   Email DavidT   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
1m:
6* sterbai
2* ancistrus
2* A. baenschi (kadootje van H@nk)
2* M. altispinoza
1* crossocheilus siamensis

60cm:
tig* vuurgarnalen
tig* posthoornslak
6* pseudomugil furcatus
2* pauwooggrondel
1* mini-ancistrus (is een "misbakseltje", die niet goed groeit, anders ging ie naar de 1m bak, maar daar wordt ie door de grote ancistrussen niet met rust gelaten)

het is de bedoeling dat de furcatus' zich een beetje vermeerderen en dan worden verplaatst naar de 1m bak.

[ 27.09.2009, 12:41: Bericht aangepast door: DavidT ]

Berichten: 247 | Van: eindhoven | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Daniel de Jong

Lid # 12723

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Daniel de Jong   Email Daniel de Jong   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Trigon 190
10 5streepbarbeeltjes (waren er meer)
7 pakistaanse botias
2 chinese algeneters
1 hele grote ancistrus man
handjevol japonicas
Al met al een vrij rustig bakje misschien nog iets voor de bovenste waterlaag.

Berichten: 253 | Van: Barendrecht | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
alto

Lid # 15200

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor alto   Email alto   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
60X30X30 cm bak

1 koppel Pelvicachromis suboccelatus
1 koppel Poecilia reticulata

Berichten: 2 | Van: Apeldoorn | Geregistreerd: Aug 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Gertbl

Lid # 13285

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Gertbl   Email Gertbl   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
120x40x55

15 Hasemania Nana
9 Corydoras Paleatus
8 Gasteropelecus Levis
5 Otocinclus Vittatus
3 L134
3 Apistogramma Agassizii Careiro
2 Nannostomus Mortenthaleri
1 Taeniacara Candidi (man)

1.20m Zuid Amerika
80cm opvangbak

Berichten: 2701 | Van: 's-Gravenzande | Geregistreerd: Feb 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Alaaf

Lid # 15794

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Alaaf     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
zie handtekening,
verdeeld over meerdere bakken

2x leopoli/pearl X Motoro
4x motoro
1x leopoldi X pearl
2x P. sp. Rio Magdalenae

Div.L-nr's

Berichten: 63 | Van: Lelystad | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
progression

Lid # 15877

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor progression   Email progression   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik ben snel klaar ( nu nog dan.)
3 Corry's
3 Rode minors
2 Halfsnavelbeksnoekjes

Berichten: 26 | Van: almere | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marco

Lid # 14257

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marco     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Even update:

Rio 125:

30x Paracheirodon axelrodi (kardinaaltetra)
2x Ancistrus cf. cirrhosus (borstelneusmeerval) + 6 jongen
20x Neocaridia denticulata sinensis var. red (vuurgarnaal)

[ 21.10.2009, 19:19: Bericht aangepast door: Marco ]

Groeten Marco

Berichten: 9123 | Van: Markelo, Twente | Geregistreerd: Mei 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Jeroen72

Lid # 16124

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Jeroen72   Email Jeroen72   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
100x40x40

4 Corydoras julii
5 Otocinclus vittatus
1 Apistogramma agassizii
2 Labidochromis caerulensis (weet ik, die horen er niet bij)

En binnenkort wil ik nog wat Zuidamerikaanse karperzalmpjes toevoegen.

Berichten: 12 | Van: Apeldoorn | Geregistreerd: Nov 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
goldfish

Lid # 12966

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor goldfish   Email goldfish       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
dan doe ik alleen van mijn rio 180 anders ben ik wel ff bezig

22 zwarte tetra's
12 marmer bijlzalmpjes
koppel apistogramma viejita
koppel maanvissen
8 corydoras aeneus
2 corydoras metae
2 corydoras sterbai

zitten een paar adoptie visjes bij maarja het gaat goed.

Mijn Aquaria en Vijver en ook allemaal jonkies

Berichten: 2457 | Van: amsterdam | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
izzy88

Lid # 16300

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor izzy88   Email izzy88   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Vandaag om de eerste vissen geweest. [Big Grin]

5 spatzalmpjes (2m/3v)
5 blauwe keizertetras (2m/3v)
4 corydoras panda
1 baardplecostomus
5 cherrygarnaaltjes

denk deze week nog eens terug te gaan om de tetras wat meer gezelschap te geven in hun tot nu kleine schooltje.

Rekord 96
Aqua 40

Berichten: 91 | Van: Zelzate, België | Geregistreerd: Nov 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
platy

Lid # 10161

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor platy     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
update:
nu heb ik in de cayman60(75L):
4 stiphodons
3/4 werneri´s(had er 8)
3 dwerknorgoerami´s
6 corydoras pygmaeus(moetn nog naar de 40cm bak)
6 gele appelslakken(zoek ook nog ander kleuren)
veel garnalen.

40cm bak(28L)
6 pareldanio´s
veel garnalen.

mijn fotoalbum
ben op zoek naar appelslakken alle kleuren!!!

groetjes Job

Berichten: 4948 | Van: Britsum(dicht bij Leeuwarden) | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Betermans

Lid # 15947

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Betermans   Email Betermans   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
60cm / 60liter (Juwel Rekord 600):

- 6 Kardinalen
- 6 Japonica's

Komt nog bij:
- 2 extra Kardinalen
- 6-8 C. Panda's
- Koppel Borrellii's of Colisa Chuna's

[ 09.12.2009, 14:05: Bericht aangepast door: Betermans ]

Mijn Juwel Rekord 600's (foto/update) topic

Berichten: 458 | Van: Breda | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
  Dit onderwerp omvat 10 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.