1x labeo bicolor v 17cm(oud beestje heb al 10 jaar) 3x haaivinbarbeel v ong een 20cm 2x pangasius sutchi 1 v 30 en 1 v 12cm 2x pangasius sanitwongsei v ong een 25 cm 1x plecostomus hypostomus v een 30cm 1x liposarcus pardalis v een 35 cm(grootste in mn bak momenteel) 7x corydoras (4x aeneus,3xsterbai) zou graag nog een sorubim lima(spatelmeerval hieraan toevoegen maar zoek nog meer info voor ik dit doe(indien u info geeft mag u altijt hierop mailen of repy)
| IP: Gelogd |
16 x nannostomus beckfordi (5m/11v) 9 x corydoras trilineatus 2 x apistogramma borellii 'opal' (1m/1v) 2 x colisa chuna (1m/1v, staat op nominatie om te verhuizen) 1 x L129 Kolonne vuurgarnalen
bericht geplaatst
60ltr-bakje Heel veel vuurgarnalen en groene babaulti`s 1 waaierhandgarnaal 5 corydoras arcuatus gr. miranda
bericht geplaatst
1.10 Meter 5x Channa Pulchra 2x Trichogaster trichopterix (fout gespeld denk ik) 1x Cherax Papuanis 4x Plecostomus (moest iets tegen alg... als ze te groot worden heb ik al een adresje) 4x Aziatische Hommelmeerval achtige (weet echt geen naam)
60cm 1x Batrachus Grunniens
bericht geplaatst
1m: 6* sterbai 2* ancistrus 2* A. baenschi (kadootje van H@nk) 2* M. altispinoza 1* crossocheilus siamensis
60cm: tig* vuurgarnalen tig* posthoornslak 6* pseudomugil furcatus 2* pauwooggrondel 1* mini-ancistrus (is een "misbakseltje", die niet goed groeit, anders ging ie naar de 1m bak, maar daar wordt ie door de grote ancistrussen niet met rust gelaten)
het is de bedoeling dat de furcatus' zich een beetje vermeerderen en dan worden verplaatst naar de 1m bak.
bericht geplaatst
Trigon 190 10 5streepbarbeeltjes (waren er meer) 7 pakistaanse botias 2 chinese algeneters 1 hele grote ancistrus man handjevol japonicas Al met al een vrij rustig bakje misschien nog iets voor de bovenste waterlaag.
bericht geplaatst
ik ben snel klaar ( nu nog dan.) 3 Corry's 3 Rode minors 2 Halfsnavelbeksnoekjes
bericht geplaatst
update: nu heb ik in de cayman60(75L): 4 stiphodons 3/4 werneri´s(had er 8) 3 dwerknorgoerami´s 6 corydoras pygmaeus(moetn nog naar de 40cm bak) 6 gele appelslakken(zoek ook nog ander kleuren) veel garnalen.
40cm bak(28L) 6 pareldanio´s veel garnalen.
------------------------------ mijn fotoalbum ben op zoek naar appelslakken alle kleuren!!!
groetjes Job Berichten: 4948 | Van: Britsum(dicht bij Leeuwarden) | Geregistreerd: Feb 2008