bericht geplaatst
ik heb net als esther mijn bon gekregen via de post. ze had het al gezegd maar ik wilde zelf ook even de mensen bedanken die dit mogenlijk hebben gemaakt. nu alleen even kijken waneer we die kant op gaan.
------------------------------ 2e van de biotoop bakken 2007 eregallerij tekenwedstrijd 2008 Berichten: 451 | Van: heemskerk | Geregistreerd: Mei 2005
| IP: Gelogd |
citaat:Oorspronkelijk geplaatst door tomenriet: Het wordt steeds leuker om te lezen hoe en waar de prijzen terecht zijn gekomen.
Nu ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig naar de 1e en 2e prijswinnaar. Die mogen toch niet achter blijven in dit rijtje.
Fluo heeft een afspraak gemaakt voor in december met de eigenaar van De Rifwachter. Ook ik reis dan af naar Hilversum, gewapend met een camera...
bericht geplaatst
Mijn vader heeft vandaag de L144 jongen opgehaald, hij kreeg zelfs nog wat extra's mee. =)
Beetje onscherp
------------------------------ "Without evil there can be no good, so it must be good to be evil sometime." Stenenbak |N-Australie| Berichten: 2871 | Van: Vlaardingen | Geregistreerd: Aug 2007
De laatste 3 winnaars konden alleen nog de L-nummers kiezen als prijs. Omdat dit een levende prijs is en niet iedereen deze vissen een goed onderkomen kan geven is er door het team voor gekozen om voor deze mensen een alternatief aan te bieden in de vorm van een pot vissen voer. Aquagirl, Gizmoke en Nina hebben alle 3 voor het voer gekozen.
bericht geplaatst
Vandaag ben ik bij Marlene in Bergschenhoek geweest. Ik mocht als 18e een prijs uit de grote prijzenpot kiezen. Groot was mijn geluk dat het submerse plantenpakket van Marlene nog te kiezen was. Vanmorgen dus afgesproken, heb uiteindelijk zeer lang in diverse files gestaan omdat iemand in Rotterdam de matrixborden computer uit had gezet waardoor alle wegen rode kruizen toonden. Bij aankomst heb ik ruimschoots van het mooie aquarium van Marlene kunnen genieten dat in het echt nog mooier is dan op de foto's! Het plantenpakket is reuze! O.a. microsorum pteros windelov, blyxia japonica, limnophilia aquatica, rotala indica, myriophullum ? (vergeten) en veel extra's. Dit alles ga ik binnekort in mijn grote bak zetten. De bak staat al leeg. Moet nog filterzand halen, ben ondertussen een nieuwe lichtkap aan het maken en de pvc aansluitingen (co2 aansluiting en uvc) onder de bak aan het fatsoeneren.
Binnenkort de eerste foto's!
het plantenpakket (YES!!!) Berichten: 2168 | Van: Amersfoort, | Geregistreerd: Mar 2005
bericht geplaatst
Tadaaaaaaaaaaaaaaa, morgen is onze grote dag! Dan gaan we op weg naar Halle onder Brussel en ontmoeten we Ronny en z'n guppen!! Ben erg benieuwd welke wij als prijs mogen meenemen. Onze camera gaat natuurlijk mee en ik hoop morgenavond een paar mooie plaatjes te kunnen plaatsen
citaat:Oorspronkelijk geplaatst door wijsneus: Vandaag ben ik bij Marlene in Bergschenhoek geweest. Ik mocht als 18e een prijs uit de grote prijzenpot kiezen. Groot was mijn geluk dat het submerse plantenpakket van Marlene nog te kiezen was. Vanmorgen dus afgesproken, heb uiteindelijk zeer lang in diverse files gestaan omdat iemand in Rotterdam de matrixborden computer uit had gezet waardoor alle wegen rode kruizen toonden. Bij aankomst heb ik ruimschoots van het mooie aquarium van Marlene kunnen genieten dat in het echt nog mooier is dan op de foto's! Het plantenpakket is reuze! O.a. microsorum pteros windelov, blyxia japonica, limnophilia aquatica, rotala indica, myriophullum ? (vergeten) en veel extra's. Dit alles ga ik binnekort in mijn grote bak zetten. De bak staat al leeg. Moet nog filterzand halen, ben ondertussen een nieuwe lichtkap aan het maken en de pvc aansluitingen (co2 aansluiting en uvc) onder de bak aan het fatsoeneren.
Binnenkort de eerste foto's!
het plantenpakket (YES!!!)
zeer mooie prijs. zat er ook aan te denken om die te kiezen. maar ik had niet zoveel plek voor dei prachtige planten dus heb het maar overgeslagen voor iemand die er meer mee kon doen.
bericht geplaatst
Hoi allemaal, ik heb ook mijn prijs in ontvangst mogen nemen. Ik ben vandaag afgereisd met mijn OVeetje naar het mooie Hoogezand. Daar ben ik afgehaald door Rolf (Sturi) en heb bij hem en Marleen thuis hun mooie aquaria mogen bekijken. Als prutsfanaat vond ik het prachtig om hun mooie waterververssysteem te zien. Na een paar uurtjes ben ik weer teruggereisd naar Groningen. Daar heb ik mijn aqua40 ff wat opgeleukt en met mijn telefoontje de volgende foto's geschoten.
Zien jullie nog die gezellige ancistrus in de laatste foto? Zo hebben de garnaaltjes nog wat vriendjes in dat bakje.
------------------------------ AmbitioN The Journey Of A Thousand Miles Sometimes Ends Very, Very Badly. Berichten: 457 | Van: Groningen | Geregistreerd: Aug 2005
------------------------------ NIET STOREN...we zijn al gestoord genoeg. Berichten: 1311 | Van: uit mooi Hoogezand | Geregistreerd: Jun 2005
bericht geplaatst
En een vraagje tussendoor, denken jullie dat het goed gaat als ik een koppeltje werneri of pseudomugil gertrudae bij de garnalen inzet? Dat ze dus niet aan de garnaaltjes gaan knabbelen?
------------------------------ AmbitioN The Journey Of A Thousand Miles Sometimes Ends Very, Very Badly. Berichten: 457 | Van: Groningen | Geregistreerd: Aug 2005
bericht geplaatst
bijna alle vissen gaan wel aan de garnalen knabbelen, zeker aan de jonge diertjes. ik zou het wel aandurven met pseudomugil gertrudae, omdat die zo klein blijven zullen volwassen garnalen wel redelijk veilig zijn. En als je voor voldoende schuilmogelijkheid zorgt voor de jongen moet dat lukken
------------------------------ Beren in de Kalverstraat zijn over het algemeen genomen schoothondjes Berichten: 6389 | Van: purmerend | Geregistreerd: Jan 2006
er is natuurlijk nog veel werk aan om hem zuiver te krijgen en je kan hem altijd contacteren als je vragen zou hebben over deze guppen Hij zal je met plezier verder helpen
bericht geplaatst
Ik vind het reuze meevallen hoor Tom Eris 1 vraag tussendoor gesteld en Winnetoe (de medesponsor) geeft nog even een duidelijke link over de Prijs van Deddo. Dat is voor mij geheel on topic.
bericht geplaatst
Volgens mij zijn er toch wel wat meer prijswinnaars. Dit is toch een topic waar we de sponsors en organisatie (CW) mee bedanken voor hun inzet en gulheid. Laat nog eens wat horen mensen, ik weet zeker dat er best nog wel door enkele iets te vertellen valt over de gwonnen prijs.
bericht geplaatst
ahummmmmmmmmmm verhalen en verslagen rijmt dat
maar ben het helemaal met Ace eens. Kom op mensen wees trots op je gewonnen prijs en vertel het hier.
Beetje jammer dat het verslag van de eerste prijswinnaar niet hier staat, maar ja een eerste prijswinnaar verdient ook een eigen topic. verslag eerste prijs uitreiking fotowedstrijd