------------------------------ Losing emotion Finding devotion Should I dress in white and search the sea As I always wished to be... one with the waves -Ocean Soul- Berichten: 2741 | Van: Delft | Geregistreerd: Sep 2004
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
Mooi om te zien dat het weer georganiseerd kan worden
Vrij houden kan ik nog niet beloven Maar denk dat ik wel weer even een blik ga werpen.
En zoals Marco aangeeft, leg je opmerkingen neer bij de organisatie dan kunnen hun er misschien wat mee doen En dan kan het alleen maar beter worden.
------------------------------ En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht. Mijn Bakje Berichten: 11785 | Van: Dronten | Geregistreerd: Jan 2006
bericht geplaatst
Alle berichten over verbeterpunten e.d. worden uit dit topic verwijderd zonder begeleidende pb omdat deze meer en beter op hun plaats zijn op het forum van de organisatie zelf.
Het forum van het Vivarium is daar namelijk een uitstekende plek voor zoals Marco ook al aangeeft.
bericht geplaatst
Thanx Marco, het staat weer genoteerd. Ik kom zeker weer even kijken.
------------------------------ "Stel je voor dat er geen hypothetische situaties meer zouden zijn." *Mijn 300x60x60 bak* Berichten: 8351 | Van: Hoorn | Geregistreerd: Mei 2004
bericht geplaatst
Leuk dat ze me geretweet hebben. Net vlak voor mijn verjaardag, da's wel fijn. En ook gelukkig dat het weer in de Homeboxx is, als het in Gelderland zou zijn hield het voor mij op!
Heeft het AF trouwens nog standleden nodig? Ik kan één dag er wel tussen staan misschien.
bericht geplaatst
Wat zijn ze er lekker vroeg bij met de data vastleggen! Mijn agenda loopt niet eens zover. Desalniettemin komt het er toch in te staan! Woon nu in de buurt dus geen excuses meer!
bericht geplaatst
Heerlijk dat de datum al bekend is, ga er zeker weer heen. Natuurlijk kijken of er wat verbeterd is en misschien ben ik dan wel bezig met aqua nummer 3 of komt er daardoor wel van. ( natuurlijk eerst mijn eega overhalen )
------------------------------ marius is de naam, maar srbouncealot heb ik verkregen in het verleden :P Berichten: 284 | Van: zeewolde | Geregistreerd: Mar 2010
bericht geplaatst
ik ben ook benieuwd om er een keer te gaan kijken. nooit geweest veel over gehoord. tijd dus om een kijkje te nemen. durf alleen niet te zeggen of het ook mogelijk is met mijn werk aangezien ik geregeld weg moet.
bericht geplaatst
Grinnik, zit nu te bedenken dat vorig jaar Marco met mij is meegeweest, dus dit jaar mag hij voor vervoer zorgen (als hij gaat tenminste...)