Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » ALGEMEEN » Beurzen, evenementen en AF-meetings » 2011-03-26 t/m 27 Vivarium 2011 (Pagina 1)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: 2011-03-26 t/m 27 Vivarium 2011
Marco Aukes

Lid # 8763

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marco Aukes   Email Marco Aukes   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Het is nog vroeg, dus ik hou het kort:

26 & 27 Maart 2011, Homeboxx Nieuwegein, Vivarium 2011

Blijf volledig op de hoogte via:
- De website www.vivariumbeurs.nl
- Het forum www.vivariumbeurs.nl/forum
- Facebook http://www.facebook.com/pages/Vivarium/135725183132818?ref=sgm
- Hyves http://vivarium.hyves.nl/
- Twitter https://twitter.com/Vivariumbeurs

Allen nog (gedeeltelijk) onder constructie, maar meer volgt spoedig.

[mod edit: datum aangepast 2001 = 2011 [Wink] ]

[ 30.07.2010, 09:27: Bericht aangepast door: Tien ]

------------------------------
Vivarium 2011
26 & 27 Maart 2011
Homeboxx Nieuwegein

Berichten: 124 | Geregistreerd: Aug 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
ocean_soul

Lid # 1694

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor ocean_soul   Email ocean_soul   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
jeeh, ik heb er nu al zin in! [Big Grin]

Losing emotion
Finding devotion
Should I dress in white and search the sea
As I always wished to be... one with the waves
-Ocean Soul-

Berichten: 2741 | Van: Delft | Geregistreerd: Sep 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
boris

Lid # 11974

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor boris   Email boris   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik heb der ook al zin in [Big Grin]

40 cm bakje
We should take care for the planet and not only think about ourselves

GR Boris

Berichten: 2120 | Van: limburg | Geregistreerd: Oct 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
nurse

Lid # 17060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor nurse   Email nurse   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
nou maar hopen dat het beter is als het dit jaar was, vond het wat tegen vallen namelijk

kweekstelling
2e kweekstelling
garnalenbak
rio 400
3x30ltr.
rio 125

Berichten: 2463 | Geregistreerd: Jan 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Daveoostrum

Lid # 16418

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Daveoostrum   Email Daveoostrum   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik kon er dit jaar niet bij zijn, staat vanaf nu genoteerd in mijn agenda...

Mijn custom made 120 bak http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php/topic/15/5517.html#000004

Berichten: 278 | Van: Oostrum | Geregistreerd: Nov 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
chrisje

Lid # 13172

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor chrisje     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik ben er ook weer bij.
Berichten: 615 | Van: Den Haag | Geregistreerd: Feb 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marco Aukes

Lid # 8763

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marco Aukes   Email Marco Aukes   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nurse:
nou maar hopen dat het beter is als het dit jaar was, vond het wat tegen vallen namelijk

Ik zou zeggen, barst los op ons forum om aan te geven wat je tegen vond vallen; we staan open voor sugesties.

Het is natuurlijk ook maar wat voor soort grote beurzen op dit gebied je verder gewend bent natuurlijk.....

Vivarium 2011
26 & 27 Maart 2011
Homeboxx Nieuwegein

Berichten: 124 | Geregistreerd: Aug 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Fullmaster

Lid # 5260

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Fullmaster   Email Fullmaster   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooi om te zien dat het weer georganiseerd kan worden [Smile]

Vrij houden kan ik nog niet beloven [Wink] Maar denk dat ik wel weer even een blik ga werpen.

En zoals Marco aangeeft, leg je opmerkingen neer bij de organisatie dan kunnen hun er misschien wat mee doen [Smile] En dan kan het alleen maar beter worden.

En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
Mijn Bakje

Berichten: 11785 | Van: Dronten | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
AF-Beheer
---------------------------
Lid # 329

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor AF-Beheer   Email AF-Beheer   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Alle berichten over verbeterpunten e.d. worden uit dit topic verwijderd zonder begeleidende pb omdat deze meer en beter op hun plaats zijn op het forum van de organisatie zelf.

Het forum van het Vivarium is daar namelijk een uitstekende plek voor zoals Marco ook al aangeeft.

[ 29.07.2010, 11:32: Bericht aangepast door: AF-Beheer ]

AquaForum Beheer

Berichten: 1557 | Geregistreerd: Apr 2003  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Tien
Erelid
Lid # 4060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Tien     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik zal er toch zeker weer 1 dag bij zijn en misschien wel 2 [Smile]

Groetjes,
Tineke

Eéntien | Keukenbakje | A60 | Wandelende helmpjes

Berichten: 29259 | Van: Doetinchem | Geregistreerd: Jul 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marco Aukes

Lid # 8763

Blijkbaar bedankt voor de verbetering Tien [Wink]

Vivarium 2011
26 & 27 Maart 2011
Homeboxx Nieuwegein

luc
Beheer
Team AF stand
Lid # 5379

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor luc   Email luc   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooi dat de datum weeral vast ligt,
zodoende kunnen we weer aftellen [Smile]

Vriendelijke groeten,
Luc

mijn takkenbak - zelfbouw achterwand

Berichten: 23240 | Van: Mol ( Vlaanderen ) | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Esther

Lid # 1172

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Esther   Email Esther   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Thanx Marco, het staat weer genoteerd. Ik kom zeker weer even kijken.

"Stel je voor dat er geen hypothetische situaties meer zouden zijn."
*Mijn 300x60x60 bak*

Berichten: 8351 | Van: Hoorn | Geregistreerd: Mei 2004  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
TanganyikaCichlids

Lid # 18554

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor TanganyikaCichlids   Email TanganyikaCichlids   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
[thumbs] Heb er nu alweer zin in [Big Grin]

Tanganyika Cichlids

http://www.tanganyikacichlids.nl

Vernieuwde site!

Berichten: 730 | Van: Ermelo | Geregistreerd: Mei 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Meerval

Lid # 15853

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Meerval   Email Meerval   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Leuk dat ze me geretweet hebben. [Smile] Net vlak voor mijn verjaardag, da's wel fijn. En ook gelukkig dat het weer in de Homeboxx is, als het in Gelderland zou zijn hield het voor mij op!

Heeft het AF trouwens nog standleden nodig? Ik kan één dag er wel tussen staan misschien. [Smile]

Afrika Aqua-60 en Aqua-40

Berichten: 2132 | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Veppie

Lid # 19126

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Veppie   Email Veppie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wat zijn ze er lekker vroeg bij met de data vastleggen! Mijn agenda loopt niet eens zover. Desalniettemin komt het er toch in te staan! Woon nu in de buurt dus geen excuses meer!
Berichten: 29 | Van: Harderwijk | Geregistreerd: Jul 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
srbouncealot
Team AF stand
Lid # 17939

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor srbouncealot   Email srbouncealot   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Heerlijk dat de datum al bekend is, ga er zeker weer heen.
Natuurlijk kijken of er wat verbeterd is en misschien ben ik dan wel bezig met aqua nummer 3 of komt er daardoor wel van.
( natuurlijk eerst mijn eega overhalen )

marius is de naam, maar srbouncealot heb ik verkregen in het verleden :P

Berichten: 284 | Van: zeewolde | Geregistreerd: Mar 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Klaas-Jan

Lid # 12097

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Klaas-Jan   Email Klaas-Jan   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik wil nu ook graag gaan, kon dit jaar niet ivm geboorte.
is t alleen info of kan je ook dingetjes krijgen/ruilen/kopen?

ik doe mijn best

Berichten: 326 | Van: Grou | Geregistreerd: Nov 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Martijn M
Assistent Mod
Lid # 13890

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Martijn M   Email Martijn M   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik ben er ook weer te vinden natuurlijk!!

(alleen even ouders overhalen, maar dat moet lukken [Big Grin] )

Groeten Martijn

40cm
60cm
Rio 180 Tanganyika

AF-nieuwsbrief AugustusAF-Overzichtskaart

Berichten: 5684 | Van: Rijssen (ov) | Geregistreerd: Apr 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Toobjuh

Lid # 15513

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Toobjuh   Email Toobjuh   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik ben ook benieuwd om er een keer te gaan kijken.
nooit geweest veel over gehoord.
tijd dus om een kijkje te nemen.
durf alleen niet te zeggen of het ook mogelijk is met mijn werk aangezien ik geregeld weg moet.

Berichten: 76 | Van: Eindhoven | Geregistreerd: Sep 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Gertbl

Lid # 13285

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Gertbl   Email Gertbl   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Kijken of het nu toch mogelijk is om ernaar toe te kunnen. Zal alvast een notitie maken [Big Grin]

1.20m Zuid Amerika
Rio Paraguay in opbouw

Berichten: 2663 | Van: 's-Gravenzande | Geregistreerd: Feb 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
jacqueline
Team AF stand
Lid # 4714

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor jacqueline   Email jacqueline   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Meerval we kunnen altijd helpers gebruiken.
Stuur Luc maar even ee pb.

Ook ik ben zeker 1 dag misschien 2dgn aanwezig.

mijn foto album

Berichten: 2548 | Van: hoofddorp | Geregistreerd: Oct 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
lollyXijsje

Lid # 13488

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor lollyXijsje   Email lollyXijsje   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn M:
ik ben er ook weer te vinden natuurlijk!!

(alleen even ouders overhalen, maar dat moet lukken [Big Grin] )

dat heb ik ook, mijn moeder wil niet meer mee [Big Grin]
nu nog effe zorgen dat mijn vader vrij heeft en dan hopen dat hij meewil [Big Grin]

rio 125| mijn kogelbakje|60 cm bakje |Mijn aqua-40
Groetjes Phoebe

Berichten: 2456 | Van: Limburg | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
platy

Lid # 10161

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor platy     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ik heb precies het zelfde probleem als jullie martijn en phoebe [Smile]
maar mijn moeder vond het vorig jaar heel leuk dus ze wil vast mee [Big Grin]

[ 10.08.2010, 12:28: Bericht aangepast door: platy ]

mijn fotoalbum
ben op zoek naar appelslakken alle kleuren!!!

groetjes Job

Berichten: 4916 | Van: Britsum(dicht bij Leeuwarden) | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Martijn M
Assistent Mod
Lid # 13890

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Martijn M   Email Martijn M   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Grinnik, zit nu te bedenken dat vorig jaar Marco met mij is meegeweest, dus dit jaar mag hij voor vervoer zorgen [Big Grin] (als hij gaat tenminste...)

Groeten Martijn

40cm
60cm
Rio 180 Tanganyika

AF-nieuwsbrief AugustusAF-Overzichtskaart

Berichten: 5684 | Van: Rijssen (ov) | Geregistreerd: Apr 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
  Dit onderwerp omvat 2 pagina's: 1  2   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.