Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » SPECIFIEKE BEWONERS » Regenboogvissen » Mijn Melanotaenia boesemani (Pagina 2)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Mijn Melanotaenia boesemani
Didge

Lid # 11060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Didge   Email Didge   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Prachtige foto`s Hans [Smile]

------------------------------
mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Berichten: 7954 | Van: Uden | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Alexia

Lid # 6686

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Alexia     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
leuke foto's
wat is de sluitertijd ? en de iso waarde?

mijn fotoalbum:
http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php/topic/15/3477.html

Berichten: 143 | Geregistreerd: Aug 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
goldfish

Lid # 12966

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor goldfish   Email goldfish       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
moooie vissen, wij hebben ook een schooltje van 6 van deze vissen, zijn erg mooi.

Mijn Aquaria en Vijver en ook allemaal jonkies

Berichten: 2457 | Van: amsterdam | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
polkadot

Lid # 16783

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor polkadot   Email polkadot   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Schitterende bak met dito vissen, is altijd één van mijn favorieten geweest.
Komen met een week of 5 in mijn nieuwe Azie bak met de Botia's

Ik weet zo veel, als een ander niks weet.

Berichten: 178 | Van: heemskerk | Geregistreerd: Dec 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
arne1993

Lid # 17373

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor arne1993   Email arne1993   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
mooie bak hoor nog niet vaak zulke mooie regenbogen gezien

mijn malawi's

Berichten: 209 | Van: Leidschendam | Geregistreerd: Feb 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Anja

Lid # 17692

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Anja   Email Anja   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wat een mooie foto's van super mooie vissen. Ik heb zelf ook 3 van deze vissen, maar die gaan nog veel groeien als ik deze foto's zie. Het zijn bij mij ook steeds meer de favorieten van de bak aan het worden, zo mooi en sierlijk als ze rondzwemmen.

Succes met je vissen!!!

[ 12.05.2010, 21:00: Bericht aangepast door: Anja ]

Groetjes, Anja
Rio 300 van Anja

Berichten: 92 | Van: Zeeland | Geregistreerd: Mar 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Scampi

Lid # 18513

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Scampi   Email Scampi   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Prachtige vissen en prachtige foto's! [smitten]

100cm | 120cm | 80cm

Berichten: 121 | Geregistreerd: Mei 2010  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
maartje

Lid # 14770

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor maartje   Email maartje   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wauw!

Mijn Cayman 110

Berichten: 513 | Van: Eursinge, Drenthe | Geregistreerd: Jul 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
  Dit onderwerp omvat 2 pagina's: 1  2   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.