bericht geplaatst
bij sommige visjes moet je meer geduld hebben om ze op de foto te krijgen... vind het een leuk bakkie.. nu nog een doekje over het glas en hij glimt weer
bericht geplaatst
Die Kuhli's zijn inderdaad heel erg mooi. Ik heb er ook ooit eens een paar in mijn aquarium gehad, maar die waren van de een op andere dag weg en heb ze nooit weer gevonden, ook geen resten van dat ze dood waren ofzo. Maar zijn leuke beestjes!
bericht geplaatst
vandaag een vis dood een vrouwelijke guppy die juwel stadaart binnenfilters zijn zo dom ze later er vanonderen gewoon een spleet in mijn vissen zwemmen daar altijd in en nu is er een dood
Wel jammer dat de vis overleden is, als je er echt veel last van hebt kan je misschien een extern filter overwegen?! (als ze die hebben voor zo'n klein bakje)
------------------------------ Eigenlijk Sander... Berichten: 457 | Van: Veldhoven | Geregistreerd: Aug 2008
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
heey...massimo hier...mooie aqua... die kuhli's zijn leuk, ik had er vroeger ook 2, ik was ze eens kwijt en na 3maanden,jaj 3 maanden heb ik ze teruggevonden...ze zat in de filter en leefden nog