bericht geplaatst
dat kan inderdaad wel weer eens gerda zal eens vragen aan mijn vader. maar dit weekend kan het denk ik nog niet want me ouders zijn weg.
het visbestand is helemaal veranderd. er zit nu in: 6 corydoras pygmaeus 7 vijstreep barbeel 1 apistgramma cacatouides vrouw(man is vandaag dood gegaan) en garnalen en sierslakken in alle soorten en maten.
bericht geplaatst
Mooi bakje, wat zijn de maten? Ik vind het wel een beetje kaal, maar dat kan komen omdat ik mijn 60 cm bakje vol heb gegooid met cabomba en ik daar nu steeds naar kijk
bericht geplaatst
hij is nu ook veel en dan ook veel voller dan toen de maten zijn 60cm lang 35cm breed 45cm hoog. ik ga geen nieuw man halen voor de vrouw dus als iemand haar wil iemand nog andere ideen in plaats van de caca's? als ik foto's plaats zal ik ook wel foto's van de kleine van 40cm maken
bericht geplaatst
In plaats van de cacatuoidessen(of hoe je dat ook spelt) kan je ook een betta man nemen. Ik heb zelf heb in een bakje van 60x35x35 een betta man, vuurneons en tijdelijk wat jonge kersenbuiken. En heb nog geen problemen gehad.
bericht geplaatst
nou ik denk niet dat ze volwassen tijger en appel slakken een die zijn zo'n 3cm. en afentoe wat garnalen maakt niet uit. als de waaierhanden maar niet pakken