Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » FOTOGRAFIE, LITERATUUR, ARTIKELEN, ERVARINGEN » Foto-album » Fullmaster's 300x70x70 (Pagina 14)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 27 pagina's: 1  2  3  ...  11  12  13  14  15  16  17  ...  25  26  27   
Auteur Onderwerp: Fullmaster's 300x70x70
BasP

Lid # 8533

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor BasP     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Maar wat waren je 'fouten' dan? Die L010a en...?

Ah! Ik zie het al: de thermometer op de voorruit [Big Grin] .

------------------------------
De bak van Bas: klikkerdeklikkerdeklik, update pagina 10.

L.A.V.

Berichten: 3948 | Van: Dronrijp | Geregistreerd: Jun 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Fullmaster

Lid # 5260

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Fullmaster   Email Fullmaster   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hahaha [Wink] Tijdens de wedstrijd zat die er niet [Wink]
De L010a was niet gerekend als fout, omdat er nog niet genoeg duidelijk is over dit "soort"

Stonden 2 cultivars als plant in. De rubin en het mexikaanse eikenblad. De rubin is al verdwenen nu, voor het eikenblad nog een vervanger zoeken [Wink]

En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
Mijn Bakje

Berichten: 11791 | Van: Dronten | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
bjorn300

Lid # 14782

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor bjorn300   Email bjorn300   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Vind het echt een prachtig aquarium met idd zeer mooie maanvissen in.

De inrichting is ook zeker in orde,want denk dat een groot aquarium als dat van u zeker een uitdaging is om er iets mooi van te maken.

groetjes

Onderwater is alles mooier dan bovenwater

Berichten: 59 | Van: hoevenen,Belgie | Geregistreerd: Jul 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Markplaat

Lid # 14148

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Markplaat   Email Markplaat   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Echt een hele mooie bak! Op de laatste foto's nog mooier als je inzending voor de wedstrijd! Aan jouw manen mogen die van mij een voorbeeld nemen, ik zal ze veel naar je foto's laten kijken. Ik hoop dat ze net zo groot (of zelfs groter) worden! Ik hou deze bak zeker in de gaten, wat een topper.

http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php/topic/15/4915.html#000017

Berichten: 485 | Van: Delft | Geregistreerd: Mei 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Fullmaster

Lid # 5260

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Fullmaster   Email Fullmaster   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Merci, qua inrichten valt het nog wel mee.. Alleen sommige planten worden nog te groot [Smile] En je mag wel je zeggen hoor [Wink]
Moet toch wel goed komen marktplaat, gewoon goed voeren, goed verversen en een beetje ruimte. Dan groeien ze vanzelf [Wink]
En tja qua verandering, een aquarium moet groeien, door naar vooral naar je eigen foto's te kijken zie je je eigen bak toch op een andere manier als dat je er voor zit. Meestal neem ik de foto's na het onderhoud en dan kan ik daarna weer nieuwe ideeen op doen om sommige stukjes toch iets te veranderen [Smile]

En dan tot slot het weerbericht: Vannacht eerst nog donker, morgen kans op meer licht.
Mijn Bakje

Berichten: 11791 | Van: Dronten | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Peter Hartman

Lid # 3487

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Peter Hartman   Email Peter Hartman   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hoi Fullmaster,

Hele mooie bak.

Ik ben wel benieuwd naar het spelen met no3 en po4. Wat gebruik je om jouw waarden te meten. Welke testjes gebruik je?
Maak je een stockoplossing en hoe hoog zijn de waarden die je nastreeft?

Alvast bedankt voor de info.

gr peter

Berichten: 608 | Van: Den Haag | Geregistreerd: Mei 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Fullmaster

Lid # 5260

Dank je [Smile]

Gebruik zelf de test setjes van sera, voor mijn stock hou ik zoveel mogelijk deze Link aan.
Op dit moment weer een beetje alg hier en daar, maar dat komt door het veranderen van het licht.

Ik heb de dimmer er op dit moment tussen uit wachtende op een betere [Wink]
Dan ga ik ook alles automatisch toevoegen, de No3, Po4 en plantenvoeding. Tevens zal dan ook de Co2 er aan komen.
Dus we hebben binnenkort weer wat te doen.

Voor de gene die benieuwd zijn naar de ombouw [Wink] Die hoeft alleen nog maar geschilderd te worden [Smile]

Mijn Bakje

Peter Hartman

Lid # 3487

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Peter Hartman   Email Peter Hartman   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Hoi fullmaster,

dank voor de info. Ik heb zelf ook de sera nitraattest maar ik vind de verdeling zo grof. Het gaat van 0 naar 10. Ga je hier gewoon mee schatten? Het wordt dan toch een beetje natte vinger werk, denk ik.
Voor de fosfaattest gebruik ik die van Red Sea en die is wel duidelijk.

gr peter

Berichten: 608 | Van: Den Haag | Geregistreerd: Mei 2005  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Fullmaster

Lid # 5260

Eigenlijk is het met alle test wel een beetje natte vinger werk [Wink]

In het sub-forum waterchemie, staat ergens ook een linkje naar de testen van verschillende watertests.

Probeer zoveel mogelijk naar de bak zelf te kijken, testen blijft wel nodig maar als je weet wat je bak verbruikt en alles blijft er goed uit zien [Wink]

Mijn Bakje

klow

Lid # 13156

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor klow   Email klow   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Komen er nog nieuwe foto's? Of is het nog niet allemaal klaar. Mooi aquarium leuk beplant.

killibak ombouw
koekjes zijn lekker dat is een feit.

Berichten: 957 | Geregistreerd: Feb 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Stefke

Lid # 13353

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Stefke   Email Stefke   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wat een prachtige maantjes heb je zeg! hoelang duurde het voordat ze bij jou op grootte waren? of zijn ze dat nog niet helemaal? en hoe oud zijn ze? [Razz]

mijn aquarium

Berichten: 683 | Van: hedel | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
polli

Lid # 5507

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor polli   Email polli   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Liggen er nu 3 rijen lampen in op 70cm diepte?
Verder ziet je bak er super uit!
Ik zit er ook aan te denken om een bak te laten bouwen bij de mensen uit Enschede.
Werkt die overloop nog steeds goed met die buis met speleten?
Ik heb er in mijn heokbak 1 zitten met ronde gaatjes maar toch hoor je hem best wel.

Berichten: 567 | Van: Kerkenveld (drenthe) | Geregistreerd: Feb 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Nix

Lid # 9617

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Nix   Email Nix   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wow echt supermooi zeg! [petjeaf]

Fotoalbum

Berichten: 282 | Van: Boxtel | Geregistreerd: Dec 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Myrmidon

Lid # 15951

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Myrmidon   Email Myrmidon   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Schitterende bak, complimenten!
Berichten: 62 | Van: Tilburg | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Betermans

Lid # 15947

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Betermans   Email Betermans   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Absoluut een (letterlijk en figuurlijk) enorme prachtbak!

Hoe is het trouwens met je Sterbai's? Zwemmen ze nog rond, heb je er foto's van?

Gr,
Betermans

Mijn Juwel Rekord 600's (foto/update) topic

Berichten: 458 | Van: Breda | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Lovelyjo23

Lid # 13501

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Lovelyjo23   Email Lovelyjo23   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ontzettend mooie bak en mooie maanvissen ook!

http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php/topic/15/5349.html#000016

Berichten: 776 | Van: Neede | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Fullmaster

Lid # 5260

Bedankt weer, en nieuwe foto's komen eraan.
Straks eerst nog even een aanvulling halen op het vissenbestand [Wink]
Dus vanavond of morgen komen er nieuwe foto's.

Stefke, ze zijn nu een jaar en 2 a 3 maanden ongeveer, er zit nog steeds wat groei in.
Dus ik verwacht dat ze nog wel een tijdje door groeien.

Polli - Idd op dit moment zitten er 3 rijen in, de vierde moet nog worden aangesloten.
Dus in totaal 6 t5 lampen. En led verlichting als nacht verlichting

Betermans - Strebai's zwemmen nog steeds rond [Smile] En tegenwoordig zien we ze ook nog.
Behalve als je te dichtbij komt dan maken ze dat ze naar achteren verhuizen. Misschien dat ze deze week zin hebben om op de foto te komen [Smile]

Mijn Bakje

Betermans

Lid # 15947

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Betermans   Email Betermans   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Nice [Smile]

Zo'n school Sterbai's lijkt me echt leuk om op de foto's te zien - kom er maar snel mee [Big Grin] !!

Mijn Juwel Rekord 600's (foto/update) topic

Berichten: 458 | Van: Breda | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Sarenata

Lid # 16167

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Sarenata   Email Sarenata   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Echt bizar mooi! Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe foto's! [Smile]

Aquael 20 liter bakje

Juwel Rio 125

Berichten: 2528 | Van: Rotterdam | Geregistreerd: Nov 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Fullmaster

Lid # 5260

Even een snelle van het begin van de avond.
Nu druk met onderhoud, lees groot onderhoud is weer een hele andere bak nu (bijna klaar)

-

Mijn Bakje

Hobbykwekerij Mancaparu

Lid # 16316

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Hobbykwekerij Mancaparu     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
prachtigeee bak fullmaster!!! echt een mooie bak, deze bak is echt niet zo 'nep' met rare stenen ofzo echt Z-amerika!! ik heb bewondering voor je mooie bak echt! tevens mooie maantjes!

Ik kweek Corydoras soorten

Z-Amerika!
mijn Kweekstelling

Berichten: 388 | Van: Malden (naast Nijmegen) | Geregistreerd: Nov 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
luc
Beheer
Team AF stand
Lid # 5379

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor luc   Email luc   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wordt mooier met de dag,
je hebt idd veel groen zitten [Smile]

Vriendelijke groeten,
Luc

mijn takkenbak - zelfbouw achterwand

Berichten: 23384 | Van: Mol ( Vlaanderen ) | Geregistreerd: Jan 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Prullenbak
Assistent Mod
Lid # 14480

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Prullenbak   Email Prullenbak   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooi! [Smile] Nieuwe visjes? Zie opeens allemaal blauw [Big Grin]

Zuid-Amerika| Azië | Zelfbouw achterwand |

Groeten,
René

Berichten: 8946 | Van: Provincie Groningen, Haren | Geregistreerd: Jun 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Didge

Lid # 11060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Didge   Email Didge   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Dat ziet er heel goed uit Peter! [thumbs] Prachtige plantengroei [Big Grin]

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Berichten: 7954 | Van: Uden | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Erwin

Lid # 10032

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Erwin   Email Erwin   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Prachtig Peter [smitten]

Greetz Erwin

200x60x70 Tanganyika biotoop
Rio 300 Tanganyika
Quarantaine bakkie

Berichten: 13189 | Van: noord-brabant Uden | Geregistreerd: Feb 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
  Dit onderwerp omvat 27 pagina's: 1  2  3  ...  11  12  13  14  15  16  17  ...  25  26  27   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.