Google

Het Nederlandstalig AquaForum! Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie
Mijn profiel Log in | registreer | Gebruikerslijst | Zoek | FAQ | Forum Home

volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
» Het Nederlandstalig AquaForum! » FOTOGRAFIE, LITERATUUR, ARTIKELEN, ERVARINGEN » Foto-album » Sapz Zuidoost-Azië biotoop (Pagina 3)

- UBBFriend: Verstuur deze pagina per email   Dit onderwerp omvat 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Sapz Zuidoost-Azië biotoop
Manuel76

Lid # 11950

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Manuel76   Email Manuel76   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Net even alles hier bekeken en ik vind je bakkie erg mooi. [Smile]
Berichten: 414 | Van: Hoogvliet Rotterdam | Geregistreerd: Oct 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Dazzie

Lid # 7597

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Dazzie   Email Dazzie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ben benieuwd naar een foto update [Smile]

Zeker wanneer je je 2de moswand erin hebt zitten [Smile]

Succes verder!

------------------------------
Aquarium enquete
Rio 180 plantenbak
Onze Rio 180 opstartfase
Juwel Monolux 80

Berichten: 260 | Van: Driebergen | Geregistreerd: Jan 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
sapz1987

Lid # 9222

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor sapz1987   Email sapz1987   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
m'n vriend heeft gisteren nieuwe foto's gemaakt..
dus binnenkort een update! [Big Grin]

Mijn Zuidoost-Azië Bak

Berichten: 955 | Van: Delft | Geregistreerd: Oct 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Wilfrie

Lid # 12633

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Wilfrie   Email Wilfrie   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ziet er prachtig uit sapz, echt een mooie bak...

Ben benieuwd naar je nieuwe foto's :-)

[ 19.01.2009, 21:50: Bericht aangepast door: Wilfrie ]

Mijn Juwel Rio 180 Tanganyika Bak

Zint eer ge begint!

Berichten: 288 | Van: 's-Hertogenbosch | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
sapz1987

Lid # 9222

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor sapz1987   Email sapz1987   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Na lang wachten.. Dan eindelijk de update!

De rotala wallichii (of meer de zielige kale stengels wat er van over was) Is eruit.. komt een nieuwe bos voor in de plaats..

Het veldje utricularia gaar er morgen uit..
Mn veldje Cryptocoryne costata ga ik uitbreiden..

Ook de grote javavaren zal vervangen worden door een groter en mooier exemplaar..

-

-

-

-
Mevr. Knor en 2 Brotia

Mijn Zuidoost-Azië Bak

Berichten: 955 | Van: Delft | Geregistreerd: Oct 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
sapz1987

Lid # 9222

1 van mn 2 Garra flavatra
 -
'Hey, maakte je nou net een foto van me? Jaaa.. ik zag het wel!'
 -

-

-
(iemand een idee hoe ik van dit algje afkom?)

-
Ook de Brotia krijgen last van het algje..

-
'Peek-a-Boo!'

Dus..
Probleem 1..
Bladvorm; Javavaren staat boven de crypto wendtii

Probleem 2..
Lotus gaat eruit (Afrikaans), veldje crypto costata wordt uitgebreid.. En dan staan er 2 soorten Crypto naast elkaar..

En dan nog een mededeling..
Ik heb vandaag ook een moswand aan de rechterkant gemaakt.. Zelfde principe als links..

Kritiek, Tips en Vleierij zijn welkom!
MVG, Sapz

[ 08.02.2009, 16:43: Bericht aangepast door: sapz1987 ]

Mijn Zuidoost-Azië Bak

Harm Jan

Lid # 12510

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Harm Jan   Email Harm Jan   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
dan kom ik even vleien, wat een geweldig mooie bak [Big Grin] . oogt echt natuurlijk!

greetings Harm Jan

Berichten: 147 | Van: Leek | Geregistreerd: Dec 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Marlene

Lid # 6893

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Marlene     Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
 -  -

Ik vind het werkelijk P rachtig!!

Die overzichtsfoto is het levende bewijs, dat schoonheid niet hoeft te schreeuwen om tot bloei te komen.

Mooie foto's ook!

Aqua40 | juwel70 | update 21 augustus | overzichten
Artikel aquariumplanten voor beginners

Berichten: 8244 | Van: Bergschenhoek | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Sjaak_L

Lid # 11927

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Sjaak_L   Email Sjaak_L   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Is ontzettend mooi geworden zeg... Je mos groeit volgens mij ook keihard...

Gr Sjaak

Aziebak

Berichten: 166 | Van: Deventer | Geregistreerd: Oct 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Kajsa12

Lid # 6883

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Kajsa12   Email Kajsa12   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Geweldig mooie bak. [Smile]

Ik heb ook lang zitten denken over moswandjes.
Ik ga er binnenkort maar eens mee beginnen.

Karnataka bakje Buxar bush Sri Lanka bakje Overige waterpartijen

Berichten: 2206 | Van: Helmond | Geregistreerd: Sep 2006  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
MiKlo

Lid # 9471

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor MiKlo   Email MiKlo   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ook ik vind je bak heel erg mooi!!!!
vooral je linkerkant met die stricta's en die rotala tussen al dat hout vind ik erg mooi van opzet.

120x50x50 - "Eternal Dreams" - 15L Nano - 330 liter van A3 & MiKlo

Berichten: 4082 | Van: Sleutelstad | Geregistreerd: Nov 2007  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
sapz1987

Lid # 9222

thanx..
Het is heen stricta.. maar nomaphila augustifolia.. [daisy]

Zelf ben ik ook nog steeds niet tevreden over de rechterkant.. teveel planten, vergeleken met links..
Dus ik ga mn groepen daar wat groter maken.. rust proberen te creeeren en zo dus evenwicht te maken tussen links en rechts..

Mijn Zuidoost-Azië Bak

Didge

Lid # 11060

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Didge   Email Didge   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Prachtig mooi sapz [thumbs]

mijn 375ltr bak

Chocobak Aqua40

45cm Nano
Groeten René

Berichten: 7954 | Van: Uden | Geregistreerd: Jul 2008  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
PieterP

Lid # 13440

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor PieterP   Email PieterP   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Wat een onwijs vette slakken heb je daar!!!! [Eek!] [Big Grin]
Wat zijn dat voor slakken? (enne...mag ik vragen waar je die gevonden hebt?)

En die utricularia...wat voor utricularia is het?

[edit]: en idd een erg mooie bak [Wink] was wat afgeleid door de slakken!

[ 21.08.2009, 19:44: Bericht aangepast door: PieterP ]

Mijn ZA bak

Berichten: 450 | Van: Wageningen | Geregistreerd: Mar 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
goldfish

Lid # 12966

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor goldfish   Email goldfish       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
ziet er erg mooi uit!

Mijn Aquaria en Vijver en ook allemaal jonkies

Berichten: 2457 | Van: amsterdam | Geregistreerd: Jan 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Meerval

Lid # 15853

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Meerval   Email Meerval   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Prachtig. Die slakken zijn echt apart!

Afrika Aqua-60 en Aqua-40

Berichten: 2181 | Geregistreerd: Oct 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
Kropsla

Lid # 16621

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor Kropsla   Email Kropsla   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Ik heb genoten! [petjeaf]

Time flies like an arrow; fruit flies like a banana

Berichten: 815 | Van: Arnhem | Geregistreerd: Dec 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
triple

Lid # 16143

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor triple   Email triple   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
wow prachtig zeg een biotoop en plantenbak in één.
mooie contrasten met je planten .
een superbakje :) :)

http://www.aquaforum.nl/ubb/ultimatebb.php/topic/15/5407.html

triple's meterbakje

Berichten: 817 | Van: moorslede | Geregistreerd: Nov 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
asgard

Lid # 15325

Icoon 1 bericht geplaatst      Profiel voor asgard   Email asgard   Verstuur Nieuw Privé Bericht       Aanpassen/Verwijder Bericht   Reageer met citaat 
Mooie bak hoor! en dat algje ziet er uit als Cladophora alg en da's een hele lastige...
Snel veel met de hand weghalen, soms helpen japonica's. Er ziojn nogal wat topics over, maar geen kant-en-klare oplossingen.

Asgard's bakjes
Rekord 60, Rena 40, vensterbank, en kuipen.
Laatst bijgewerkt op 8/6/2010

Berichten: 306 | Van: Nieuwerkerk a/d IJssel | Geregistreerd: Sep 2009  |  IP: Gelogd | Meld dit bericht aan het Forumbeheer
  Dit onderwerp omvat 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle reactie
Bericht:

HTML is geactiveerd.
UBB Code™ is geactiveerd.

Instant Graemlins

Plaats Nieuw Onderwerp  Nieuwe Poll  Plaats een reactie Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgende oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Print-vriendelijke layout van dit onderwerp
Ga naar:

Neem contact met ons op | AquaForum

Copyright voor de content van dit forum berust bij Hacom Datacommunicatie, mits anders vermeld/overeengekomen.