bericht geplaatst
Net even alles hier bekeken en ik vind je bakkie erg mooi. Berichten: 414 | Van: Hoogvliet Rotterdam | Geregistreerd: Oct 2008
| IP: Gelogd |
bericht geplaatst
ook ik vind je bak heel erg mooi!!!! vooral je linkerkant met die stricta's en die rotala tussen al dat hout vind ik erg mooi van opzet.
bericht geplaatst
thanx.. Het is heen stricta.. maar nomaphila augustifolia..
Zelf ben ik ook nog steeds niet tevreden over de rechterkant.. teveel planten, vergeleken met links.. Dus ik ga mn groepen daar wat groter maken.. rust proberen te creeeren en zo dus evenwicht te maken tussen links en rechts..
------------------------------ Time flies like an arrow; fruit flies like a banana Berichten: 815 | Van: Arnhem | Geregistreerd: Dec 2009
bericht geplaatst
Mooie bak hoor! en dat algje ziet er uit als Cladophora alg en da's een hele lastige... Snel veel met de hand weghalen, soms helpen japonica's. Er ziojn nogal wat topics over, maar geen kant-en-klare oplossingen.
------------------------------ Asgard's bakjes Rekord 60, Rena 40, vensterbank, en kuipen. Laatst bijgewerkt op 8/6/2010 Berichten: 306 | Van: Nieuwerkerk a/d IJssel | Geregistreerd: Sep 2009